![]() |
Harry Potter algemeen #7
:)
|
Schiet lekker op, nummer 7 alweer :cool:
|
En Mr. Soija, die normaal nooit in de "HP" topics komt, maakt de andere dicht en start meteen een nieuwe, omdat het kon (voor de kick). :nono: :P
Volgende keer aan een insider hier overlaten (niet ik, ik heb er al zoveel gestart, maar aan Cassiopeia bijvoorbeeld). :D ;) |
:bloos:
|
Citaat:
|
leeft harry nog steeds :o
|
Citaat:
|
Citaat:
(Als de verhalen danmaar doorgaan, maar zonder Harry:p) |
Citaat:
|
Ja vind ik eigenlijk ook wel maar daar kan hij ook nix aan doen vind ik :) Hij heeft t zooo zwaar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zolang Hermione en vooral Snape maar niet doodgaan (:eek: ), ben ik tevreden. :cool: :o McGonagall mag van mij trouwens ook niet dood, ik vond haar geweldig in het 5e boek. (y) |
DIE SNAPE, DIE!!!
Snape is een *sshole en moet dood, en ik hoop dat harry het doet ook nog. |
Snape en McGonagall moeten echt niet doodgaan, kan me ook bijna niet voorstellen, maarja er zal nog wel iemand van de geliefde hoofdpersonen doodgaan vrees ik :(
|
de enige die dood moet gaan is Voldie of course, maar er zullen er nog wel meer dood gaan... :( van harry zou ik het eigenlijk niet eens zo erg vinden denk ik... hij irriteert me al 2 boeken lang :p
|
ik weet bijna zeker dat volemort niet sterft, zoals in boek 5 gezegd word door dumbledore er zijn ergere dingen als de dood (zegt hij tegen voldemort).
|
Citaat:
En Snape is helemaal niet zo zwart/wit als jij denkt, hoor. :) |
volgens mij is hij een van de gecompliceerdere personen uit het boek...
|
Citaat:
en idd, McGonagall is ook een van m'n favorieten :cool: |
|
Citaat:
|
Citaat:
En ook Harry ziet, net als Ron, veel dingen soms te zwart/wit. Dat heethoofderige vind ik altijd irritant bij jongens/mannen - dan denken ze niet na voordat ze iets doen. Dat hebben ze dan vooral bij iemand als Snape, dat is jammer: hem kunnen ze met de beste wil van de wereld niet (meer) enigszins objectief bekijken. :( Gelukkig hebben ze Hermione nog, die alles helderder ziet en veel meer overzicht heeft dan hen. :) Zij biedt dan nog wat tegenwicht, maar ik ben bang dat het uiteindelijk niet genoeg zal zijn. :( Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben het helemaal eens met je stukje :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik was/ben ook niet zo hoor :P je snapt heus wel dat iemand misschien wel iets anders te doen heeft dan met jou over van alles te komen praten. Hoewel je misschien wel vind dat het belangrijk is wat je te zeggen hebt... maar iemand kan het toch ook gewoon heel druk hebben? nou...
|
Citaat:
Harry. Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore. |
dat stuk heb ik gewoon overgeslagen omdat ik het niet aan kon :rolleyes: dat ie al die mooie spullen ging slopen :eek:
|
Citaat:
(maar ik was een heel brave puber haha) |
Severus: alsechte shipper zal jij toch tussen de regeltjes van Harry's clingyness an Dumby doorlezen? Of is dat te vies? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar goed - het feit dat Morgan zoiets bedenkt, zegt toch wel wat over haar. :P Volgens mij heb jij meer een dirty, perverted mind dan je wil toegeven. ;) :D :P |
:D :D :D Why am I always the bearer of shockingness in this topic?:D Ja, als jullie mij wat beter zouden kennen zouden jullie weten dat ik inderdaad perverted ben :evil: Maar dat komt op andere plaatsen tot uiting.
Ik, echter, schrijf ook alleen over mensen die nog enigszins aantrekkelijk zijn. En nee, ik ben niet zo perverted dat ik me tot Dumby aangetrokken voel :D |
Jullie zijn echt 'shippers van niks, mensen :D
|
Citaat:
|
Dit is niet echt een serieus topic hè :p Een gecamouflerde spamtopic :o
|
Citaat:
Ik moest toen ontzettend denken aan een of andere rockster die een hotelkamer aan het trashen was. Ik vond het best grappig. Ik ga proberen dit topic mee te doen met de Harry Potter-discussies. Ha. En om maar even duidelijk te maken aan welke kant ik sta: Sneep<3. |
Citaat:
Doe ons een lol: ga terug naar Onzin en blijf uit topics waar je niet echt iets mee van doen hebt (je staat nou niet bepaald bekend als een "Harry Potter" fan). (Voor degenen die het zich afvragen: ja, ik ben humeurig vandaag. :|) Citaat:
|
Citaat:
|
pfff ik heb deze week boek 5 en 6 nog maar eens gelezen, ben nu echt wel benieuwd naar dat laatste boek!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig maar :o . Mijn nieuwsgierigheid neemt het tijdelijk van mij over: Wat is jullie favoriete ship? Dan kan ik naam'lijk even weten of ik heel abnormaal ben met mijn schepen. |
Citaat:
Mijn favoriet blijft toch Hermione en Snape.. |
Citaat:
(y) Dat was mijn eerste favoriete ship. |
Citaat:
Citaat:
Ik ben ook voor Snape/Hermione. :D Apart, als zelfstandige personages, vind ik ze geweldig, maar samen zijn ze nog véél beter. :cool: Lees je ook veel fanfiction over de twee? Zo nee, dan kan ik je altijd dit lijstje op mijn livejournal aanbevelen: klik! ;) |
Citaat:
Lievelingsship: Remus/Sirius. |
Citaat:
En ik dacht nog wel dat Hermione/Dumbledore het ergste was (ooit iets gelezen over dat ze hem een blowjob gaf :|). :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |