Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 19:38
Verwijderd
Advertentie
Oud 10-06-2006, 20:32
Verwijderd
Schiet lekker op, nummer 7 alweer
Oud 10-06-2006, 21:56
Severus
Severus is offline
En Mr. Soija, die normaal nooit in de "HP" topics komt, maakt de andere dicht en start meteen een nieuwe, omdat het kon (voor de kick).

Volgende keer aan een insider hier overlaten (niet ik, ik heb er al zoveel gestart, maar aan Cassiopeia bijvoorbeeld).
Oud 11-06-2006, 10:58
Verwijderd
Oud 11-06-2006, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 10-06-2006 @ 22:56 :

Volgende keer aan een insider hier overlaten (niet ik, ik heb er al zoveel gestart, maar aan Cassiopeia bijvoorbeeld).
helemaal akkoord
Oud 11-06-2006, 15:21
de_aap
de_aap is offline
leeft harry nog steeds
Oud 11-06-2006, 18:03
Verwijderd
Citaat:
de_aap schreef op 11-06-2006 @ 16:21 :
leeft harry nog steeds
Harry gaat nooit dood
Oud 11-06-2006, 19:55
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 11-06-2006 @ 19:03 :
Harry gaat nooit dood
let's keep hope alive

(Als de verhalen danmaar doorgaan, maar zonder Harry)
Oud 11-06-2006, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 11-06-2006 @ 20:55 :
let's keep hope alive

(Als de verhalen danmaar doorgaan, maar zonder Harry)
als Hermione en Ron maar blijven leven hehe. Harry vind ik de minst leuke van het trio eerlijk gezegd.
Oud 11-06-2006, 20:12
Brigitte
Brigitte is offline
Ja vind ik eigenlijk ook wel maar daar kan hij ook nix aan doen vind ik Hij heeft t zooo zwaar
Oud 11-06-2006, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 11-06-2006 @ 21:12 :
Ja vind ik eigenlijk ook wel maar daar kan hij ook nix aan doen vind ik Hij heeft t zooo zwaar
haha, ja die arme Harry
Oud 12-06-2006, 09:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
de_aap schreef op 11-06-2006 @ 16:21 :
leeft harry nog steeds
Helaasch.

Zolang Hermione en vooral Snape maar niet doodgaan ( ), ben ik tevreden.

McGonagall mag van mij trouwens ook niet dood, ik vond haar geweldig in het 5e boek.
Oud 12-06-2006, 12:08
mepsteen
mepsteen is offline
DIE SNAPE, DIE!!!

Snape is een *sshole en moet dood, en ik hoop dat harry het doet ook nog.
Oud 12-06-2006, 12:50
Brigitte
Brigitte is offline
Snape en McGonagall moeten echt niet doodgaan, kan me ook bijna niet voorstellen, maarja er zal nog wel iemand van de geliefde hoofdpersonen doodgaan vrees ik
Oud 12-06-2006, 14:25
yavanna
yavanna is offline
de enige die dood moet gaan is Voldie of course, maar er zullen er nog wel meer dood gaan... van harry zou ik het eigenlijk niet eens zo erg vinden denk ik... hij irriteert me al 2 boeken lang
Oud 12-06-2006, 17:15
mepsteen
mepsteen is offline
ik weet bijna zeker dat volemort niet sterft, zoals in boek 5 gezegd word door dumbledore er zijn ergere dingen als de dood (zegt hij tegen voldemort).
Oud 12-06-2006, 17:53
Severus
Severus is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 12-06-2006 @ 13:08 :
DIE SNAPE, DIE!!!

Dat mag best wat genuanceerder, zeker in een topic waar veel Snape-lovers zijn.

En Snape is helemaal niet zo zwart/wit als jij denkt, hoor.
Oud 12-06-2006, 18:22
yavanna
yavanna is offline
volgens mij is hij een van de gecompliceerdere personen uit het boek...
Oud 12-06-2006, 19:43
Verwijderd
Citaat:
DIE SNAPE, DIE!!!

Nee zeg, als er iemand niet dood mag is het Snape..

en idd, McGonagall is ook een van m'n favorieten
Oud 12-06-2006, 19:50
Verwijderd
Wie houdt er nu niet van haar

Oud 12-06-2006, 20:26
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
DIE SNAPE, DIE!!!

haha, oei, bijna nog gevaarlijker dan mijn kritische kanttekening bij het uiterlijk van dhr. Rickman
Oud 12-06-2006, 20:59
Severus
Severus is offline
Citaat:
yavanna schreef op 12-06-2006 @ 15:25 :
maar er zullen er nog wel meer dood gaan... van harry zou ik het eigenlijk niet eens zo erg vinden denk ik... hij irriteert me al 2 boeken lang
Ja, bij mij ook. Vooral in "OotP" vond ik hem vervelend. Het is aan de ene kant begrijpelijk dat hij pubert en dat het bij hem een graadje erger is vanwege de dingen die hij heeft meegemaakt, maar soms kan hij ook zó zeuren. In boek 6: "Waarom komt Dumbledore me niet opzoeken en praat hij niet meer met me? Boehoe!" Wat een wimp, zeg - hij hangt wel érg aan de rok van Dumbledore.

En ook Harry ziet, net als Ron, veel dingen soms te zwart/wit. Dat heethoofderige vind ik altijd irritant bij jongens/mannen - dan denken ze niet na voordat ze iets doen. Dat hebben ze dan vooral bij iemand als Snape, dat is jammer: hem kunnen ze met de beste wil van de wereld niet (meer) enigszins objectief bekijken. Gelukkig hebben ze Hermione nog, die alles helderder ziet en veel meer overzicht heeft dan hen. Zij biedt dan nog wat tegenwicht, maar ik ben bang dat het uiteindelijk niet genoeg zal zijn.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 12-06-2006 @ 20:50 :
Wie houdt er nu niet van haar

[afbeelding]
Die puntmuts en dat pruillipje. Adorable.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-06-2006 @ 21:26 :
haha, oei, bijna nog gevaarlijker dan mijn kritische kanttekening bij het uiterlijk van dhr. Rickman
Ja, nu je het zegt. Ik denk dat ik een bende ga optrommelen en Mepsteen eens even thuis ga opzoeken.
Oud 12-06-2006, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 12-06-2006 @ 21:26 :
Als je het hier wilt overleven...
Oud 13-06-2006, 16:39
yavanna
yavanna is offline
Citaat:
Severus schreef op 12-06-2006 @ 21:59 :
Ja, bij mij ook. Vooral in "OotP" vond ik hem vervelend. Het is aan de ene kant begrijpelijk dat hij pubert en dat het bij hem een graadje erger is vanwege de dingen die hij heeft meegemaakt, maar soms kan hij ook zó zeuren. In boek 6: "Waarom komt Dumbledore me niet opzoeken en praat hij niet meer met me? Boehoe!" Wat een wimp, zeg - hij hangt wel érg aan de rok van Dumbledore.

En ook Harry ziet, net als Ron, veel dingen soms te zwart/wit. Dat heethoofderige vind ik altijd irritant bij jongens/mannen - dan denken ze niet na voordat ze iets doen. Dat hebben ze dan vooral bij iemand als Snape, dat is jammer: hem kunnen ze met de beste wil van de wereld niet (meer) enigszins objectief bekijken. Gelukkig hebben ze Hermione nog, die alles helderder ziet en veel meer overzicht heeft dan hen. Zij biedt dan nog wat tegenwicht, maar ik ben bang dat het uiteindelijk niet genoeg zal zijn.
Ja ik zat me daar de hele tijd aan te ergeren... veel te veel gezeur dan vraag ik me echt af wat het hele probleem nou eigenlijk is... Ze zijn ook wel erg impulsief soms... daar kan ik me ook mateloos aan ergeren.
Ben het helemaal eens met je stukje
Oud 13-06-2006, 22:09
Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
Ah hoe waren we zelf als puber Oh drama drama
Advertentie
Oud 13-06-2006, 22:27
Severus
Severus is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 13-06-2006 @ 23:09 :
Ik was gelukkig niet zo. Pfoe zeg. Ik zat de hele tijd achter mijn computer, was stil, een studiebol maar wel streberig: ik verkneukelde me meestal stiekem wanneer ik betere cijfers had dan anderen. Ik leek best wel op Hermione in die tijd.
Oud 14-06-2006, 13:27
yavanna
yavanna is offline
nou ik was/ben ook niet zo hoor je snapt heus wel dat iemand misschien wel iets anders te doen heeft dan met jou over van alles te komen praten. Hoewel je misschien wel vind dat het belangrijk is wat je te zeggen hebt... maar iemand kan het toch ook gewoon heel druk hebben? nou...
Oud 14-06-2006, 17:52
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Ja ik vond dat ook irritant! Terwijl hij super veel geeft om
Harry. Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore.
Oud 14-06-2006, 18:36
yavanna
yavanna is offline
dat stuk heb ik gewoon overgeslagen omdat ik het niet aan kon dat ie al die mooie spullen ging slopen
Oud 14-06-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Anaïs schreef op 13-06-2006 @ 23:09 :
Hehe ja is ook wel zo. Want als ik naar mn zusje kijk (ze is dan nog maar 12) maar zij is ook hevig aan het puberen. En hysterisch dat ze soms kan doen

(maar ik was een heel brave puber haha)
Oud 14-06-2006, 20:40
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Severus: alsechte shipper zal jij toch tussen de regeltjes van Harry's clingyness an Dumby doorlezen? Of is dat te vies?
Oud 15-06-2006, 06:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 14-06-2006 @ 21:40 :
Severus: alsechte shipper zal jij toch tussen de regeltjes van Harry's clingyness an Dumby doorlezen? Of is dat te vies?
iew
Oud 15-06-2006, 18:19
Severus
Severus is offline
Citaat:
Faerie schreef op 14-06-2006 @ 18:52 :
Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore.
Ja, dat vond ik ook erg. Hoe kan Harry zo blind en egoïstisch zijn? Hij ziet gewoon niet wat hij voor zijn neus heeft.

Citaat:
Morgan le Fay schreef op 14-06-2006 @ 21:40 :
Bij mogelijke pairings waar tenminste één wederhelft een bejaarde (70+) is, is mijn 'shipper sense meestal automatisch uitgeschakeld. Dus bij Dumbledore/Harry kwam er bij mij in eerste instantie niets op. Totdat jij mijn vredige wereldje kwam omgooien en ik nu niet meer met dezelfde ogen naar Dumbledore/Harry kan kijken. Want ja, ik moet toegeven - Harry's gedrag naar Dumbledore kan je wél op een bepaalde manier uitleggen. Gelukkig is er over Dumbledore's gedrag naar Harry niks op te merken (behalve als je zo gaat denken: "Ja, maar Harry was vanaf het prille begin al zijn favoriet van heel Hogwarts! Dat zal toch niet echt alleen maar fondness zijn?!"), dus wat dat betreft blijft mijn wereldje nog veilig.

Maar goed - het feit dat Morgan zoiets bedenkt, zegt toch wel wat over haar. Volgens mij heb jij meer een dirty, perverted mind dan je wil toegeven.
Oud 15-06-2006, 19:10
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Why am I always the bearer of shockingness in this topic? Ja, als jullie mij wat beter zouden kennen zouden jullie weten dat ik inderdaad perverted ben Maar dat komt op andere plaatsen tot uiting.

Ik, echter, schrijf ook alleen over mensen die nog enigszins aantrekkelijk zijn. En nee, ik ben niet zo perverted dat ik me tot Dumby aangetrokken voel
Oud 17-06-2006, 20:24
Noínden
Noínden is offline
Jullie zijn echt 'shippers van niks, mensen
Oud 17-06-2006, 22:19
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 17-06-2006 @ 21:24 :
Jullie zijn echt 'shippers van niks, mensen
Jij bent de ultieme 'shipper dan?
Oud 17-06-2006, 22:51
Verwijderd
Dit is niet echt een serieus topic hè Een gecamouflerde spamtopic
Oud 17-06-2006, 22:56
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Faerie schreef op 14-06-2006 @ 18:52 :
Ja ik vond dat ook irritant! Terwijl hij super veel geeft om
Harry. Ik vond het ook belachelijk in boek 5 toen Harry op een gegeven moment al die instrumenten in Dumbledore's kantoor kapot gooide, dat vond ik zo overdreven, en ook wel zielig voor Dumbledore.

Ik moest toen ontzettend denken aan een of andere rockster die een hotelkamer aan het trashen was. Ik vond het best grappig.

Ik ga proberen dit topic mee te doen met de Harry Potter-discussies. Ha.

En om maar even duidelijk te maken aan welke kant ik sta: Sneep<3.
Oud 18-06-2006, 00:08
Severus
Severus is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 17-06-2006 @ 23:51 :
Dit is niet echt een serieus topic hè Een gecamouflerde spamtopic
Hoe wou jij dat weten? Jij hebt de afgelopen 6 topics helemaal niet meegemaakt. Als dat wel zo was geweest, had je geweten dat we vrijwel altijd on-topic zijn - en het moment dat wij eens een beetje semi-off-topic fun hebben (en het topic voor het eerst sinds tijden ook vlotter gaat) sabel jij ons meteen neer. En dat is nog hypocriet van je ook. Dit is geen goedkoop spamtopic - we hebben met z'n allen hard ons best gedaan om het draaiende te houden.

Doe ons een lol: ga terug naar Onzin en blijf uit topics waar je niet echt iets mee van doen hebt (je staat nou niet bepaald bekend als een "Harry Potter" fan).

(Voor degenen die het zich afvragen: ja, ik ben humeurig vandaag. )

Citaat:
axgimpa schreef op 17-06-2006 @ 23:56 :
En om maar even duidelijk te maken aan welke kant ik sta: Sneep<3.
Ik heb je alvast in m'n armen gesloten. <3
Oud 18-06-2006, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 18-06-2006 @ 01:08 :
Hoe wou jij dat weten? Jij hebt de afgelopen 6 topics helemaal niet meegemaakt. Als dat wel zo was geweest, had je geweten dat we vrijwel altijd on-topic zijn - en het moment dat wij eens een beetje semi-off-topic fun hebben (en het topic voor het eerst sinds tijden ook vlotter gaat) sabel jij ons meteen neer. En dat is nog hypocriet van je ook. Dit is geen goedkoop spamtopic - we hebben met z'n allen hard ons best gedaan om het draaiende te houden.

Doe ons een lol: ga terug naar Onzin en blijf uit topics waar je niet echt iets mee van doen hebt (je staat nou niet bepaald bekend als een "Harry Potter" fan).

(Voor degenen die het zich afvragen: ja, ik ben humeurig vandaag. )

Amen
Oud 18-06-2006, 18:26
idontcare
idontcare is offline
pfff ik heb deze week boek 5 en 6 nog maar eens gelezen, ben nu echt wel benieuwd naar dat laatste boek!
Oud 18-06-2006, 20:11
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 17-06-2006 @ 23:19 :
Jij bent de ultieme 'shipper dan?
Dat zul je me nooit horen zeggen, maar ik walg gelukkig niet van een fatsoenlijke, perverse 'ship
Oud 18-06-2006, 20:44
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Severus schreef op 18-06-2006 @ 01:08 :

Gelukkig maar .

Mijn nieuwsgierigheid neemt het tijdelijk van mij over: Wat is jullie favoriete ship?

Dan kan ik naam'lijk even weten of ik heel abnormaal ben met mijn schepen.
Oud 18-06-2006, 21:20
Verwijderd
Citaat:
axgimpa schreef op 18-06-2006 @ 21:44 :
Gelukkig maar .

Mijn nieuwsgierigheid neemt het tijdelijk van mij over: Wat is jullie favoriete ship?

Hehe, je kan hier echt niet abnormaal zijn hoor wees maar niet bang.

Mijn favoriet blijft toch Hermione en Snape..
Oud 19-06-2006, 21:30
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Cassiopeia schreef op 18-06-2006 @ 22:20 :
Hehe, je kan hier echt niet abnormaal zijn hoor wees maar niet bang.

Mijn favoriet blijft toch Hermione en Snape..

Dat was mijn eerste favoriete ship.
Oud 19-06-2006, 21:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 18-06-2006 @ 21:11 :
Dat zul je me nooit horen zeggen, maar ik walg gelukkig niet van een fatsoenlijke, perverse 'ship
Hmm, ik ben wel van de unconventional 'ships, maar het écht perverse zoek ik niet echt op, nee.

Citaat:
axgimpa schreef op 18-06-2006 @ 21:44 :

Oh, maak je maar niet bang - hier kan je écht niet buiten de boot vallen, hoor. Bij mij in ieder geval niet.

Ik ben ook voor Snape/Hermione. Apart, als zelfstandige personages, vind ik ze geweldig, maar samen zijn ze nog véél beter.

Lees je ook veel fanfiction over de twee? Zo nee, dan kan ik je altijd dit lijstje op mijn livejournal aanbevelen: klik!
Oud 19-06-2006, 21:43
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-06-2006 @ 22:36 :
Hmm, ik ben wel van de unconventional 'ships, maar het écht perverse zoek ik niet echt op, nee.
Eeuwig zonde :'D Je zou zoveel sterker in het leven staan na een gezonde portie Hagrid/Hippogryff of Lucius/Dobby.

Lievelingsship: Remus/Sirius.
Oud 19-06-2006, 21:49
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 22:43 :
Eeuwig zonde :'D Je zou zoveel sterker in het leven staan na een gezonde portie Hagrid/Hippogryff of Lucius/Dobby.

En ik dacht nog wel dat Hermione/Dumbledore het ergste was (ooit iets gelezen over dat ze hem een blowjob gaf ).
Oud 19-06-2006, 21:50
Noínden
Noínden is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-06-2006 @ 22:49 :

En ik dacht nog wel dat Hermione/Dumbledore het ergste was (ooit iets gelezen over dat ze hem een blowjob gaf ).
OMG Heb je nog nooit Lucius/Dobby gelezen?
Oud 19-06-2006, 21:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
Noínden schreef op 19-06-2006 @ 22:50 :
OMG Heb je nog nooit Lucius/Dobby gelezen?
Nee. Maar eens moet de eerste keer zijn. Kom maar op met die fic.

Regels voor berichten