![]() |
Angstdroom
Angstdroom
de wereld is niet mooi en water is geen water meer als het bevroren is geweest want dat smelt. er hangt onweer in de lucht - als er íets is wat jij vreest – ik ren naar mijn raam en kijk: geen wolkje aan de lucht. jij loog je leeg en vlucht. het ongeluk in jou heeft het geluk in mij verdreven en de wolken evenzo, kunnen wij ooit samen leven? ik twijfel, en de wereld weet het ook niet meer. het barst los. |
Het doet me denken aan Wolkenbed
De derde regel vind ik geniaal. :eek: Die vangt voor mij echt verwarde griezelige rillingenangst. Wel heel Thoughtful :p :cool: |
Ik weet niet echt wat ik met de interpunctie moet, ik wil geen hoofdletters. :o
Komt dat door 'angstdroom'? Dankjewel, al wil ik helemaal niet Thoughtful zijn :p *leert af* |
lijkt een nachtmerrie wel :confused:
|
Citaat:
Eén hoofdletter aan het begin? :) Citaat:
Wat wil je dan zijn? :bloos: |
Knap - opvallend door het niet juist gebruik van interpunctie en hoofdletters wat nu extra kracht geeft. Strak schema- bekt lekker.
Subliem. |
Citaat:
(Ik weet niet, juist niet Thoughtful, maar dat kan ik niet :p ) . @ misty1989: Daar is het ook een beetje op gebaseerd :bloos: @ Orpheus: Dankjewel. :) |
Citaat:
|
Een 'lap' tekst kunnen schrijven die wegleest als een zomerzucht dankzij de geweldige stijl en opzet, dat is best een talent lijkt me zo.
|
Ehm, dank jullie wel :o
Wil ook wel graag horen wat er allemaal niet goed is / waar ik op zou kunnen letten, want ik wil weer meer gaan dichten en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schreef maar wat weg, dus ik ben wel benieuwd wat er dan storend zou kunnen zijn, wat ik zou moeten doen om er wél een goed gedicht van te maken, wat ik aan mijn dichtstijl zou moeten veranderen. :) |
Citaat:
Iets kan ook wel eens gewoonweg goed zijn. Daar moet je dan met trots op terug kijken. Vervolgens ga je verder en probeer je dat kunstje opnieuw te flikken en misschien iets beter. Onbewust iets moois maken, dat is het beste wat er is, dan maakt stijl geen fuck uit, dan is het gewoon goed. Maar goed, dat is mijn mening. Wellicht hebben anderen zin zich lam te zoeken naar een dingetje wat misschien, toevallig iets anders en wellicht zelfs beter kan. Never change a winning team, zeg ik dan. Jammer dat er weinig zelfvertrouwen, of zelftrots in je donder zit. Ga gewoon door met dat 'maar wat wegschrijven'. Citaat:
|
Citaat:
Wel een hoop aannames, het is geen kwestie van zelfvertrouwen, het is iets van vooruit willen komen. Niet per se met betrekking tot dit gedicht, maar gewoon wat het hele dichten betreft. Maar misschien is dat een moeilijke vraag. Citaat:
Maar goed, dankjewel voor je reactie. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24. |