Advertentie | |
|
![]() |
|
Het doet me denken aan Wolkenbed
De derde regel vind ik geniaal. ![]() Die vangt voor mij echt verwarde griezelige rillingenangst. Wel heel Thoughtful ![]() ![]()
|||
Citaat:
Eén hoofdletter aan het begin? ![]() Citaat:
![]() Wat wil je dan zijn? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Ik weet niet, juist niet Thoughtful, maar dat kan ik niet ![]() @ misty1989: Daar is het ook een beetje op gebaseerd ![]() @ Orpheus: Dankjewel. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik schreef maar wat weg, dus ik ben wel benieuwd wat er dan storend zou kunnen zijn, wat ik zou moeten doen om er wél een goed gedicht van te maken, wat ik aan mijn dichtstijl zou moeten veranderen. ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Iets kan ook wel eens gewoonweg goed zijn. Daar moet je dan met trots op terug kijken. Vervolgens ga je verder en probeer je dat kunstje opnieuw te flikken en misschien iets beter. Onbewust iets moois maken, dat is het beste wat er is, dan maakt stijl geen fuck uit, dan is het gewoon goed. Maar goed, dat is mijn mening. Wellicht hebben anderen zin zich lam te zoeken naar een dingetje wat misschien, toevallig iets anders en wellicht zelfs beter kan. Never change a winning team, zeg ik dan. Jammer dat er weinig zelfvertrouwen, of zelftrots in je donder zit. Ga gewoon door met dat 'maar wat wegschrijven'. Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel een hoop aannames, het is geen kwestie van zelfvertrouwen, het is iets van vooruit willen komen. Niet per se met betrekking tot dit gedicht, maar gewoon wat het hele dichten betreft. Maar misschien is dat een moeilijke vraag. Citaat:
![]() Maar goed, dankjewel voor je reactie. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Pavor Nocturnus (angstdromen) fortuna | 4 | 26-11-2006 17:36 | |
Lichaam & Gezondheid |