![]() |
My Life
Meestal doe ik langer over het schrijven van mijn gedichten. Kort en ik moest het kwijt.. misschien is het toch wel wat.
-------------------------------------------------------------------- My life is wonderful. Beautiful like finding the love of your life My life is agony. Confusing like thoughts tearing your soul apart Painful like having to choose between two wrongs Simple like the breeze gently moving the leaves Careless like a girl chasing birds on the grass My life might never be. Tempting like getting your greatest wish fulfilled My life is challenged. |
Op zich vind ik em echt heel mooi (zeg ik niet omdat ik je toevallig graag mag oid)
Maar ik had em zelf anders 'ingedeeld' denk ik. My life My life is wunderful. Beautiful like finding the love of your life My life is agony. Confusing like thoughts tearing your soul apart Painful like having to choose between two wrongs Simple like the breeze gently moving the leaves Careless like a girl chasing birds on the grass My life might never be. Tempting like getting your greatest wish fulfilled My life is challenged. Kweenie, zo zou ik het doen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk denk ik. Verder weinig kritiek/commentaar. Mooi (y) (y) Liefs Kimry |
Ligt het aan mij, of wordt je Engels meer en meer 'US-English'?
|
>Kimry
Het zal wel persoonlijk zijn.. op de manier waarop jij het gedicht neerzet is de sterke vorm erin geheel verdwenen. De manier waarop ik hem vorm heb gegeven is vrij symmetrisch, bij jou wordt het 1 kolom die niet zo lekker leest vind ik. Toch bedankt voor je mening! X-je >Tacidvs Waarom is het US-english? Vanwege het gebruik van like? Iets anders kan ik me niet bedenken. Wat vind je van het gedicht naast het kennelijke US-english? SounD...zou het waarderen als je weer zou kunnen geven waar het engels ver-amerikaanst, zodat het wellicht te redden valt... |
Citaat:
Simple like the breeze gently moving the leaves Careless like a girl chasing birds on the grass >>mooi beeldend, dromend:) liefs, Mariamne |
Citaat:
qua structuur is het wat minder omdat het hier en daar wat problemen brengt bij het lezen. Maar als jij het zo goed vind, symetrisch enzo vind ik het ook goed. Het geheel wordt er niet minder van :) |
-----------------
iamre18 ----------------- >Ik zou een aantal (,) toevoegen.... Hmm.. ergens ben ik het wel met je eens, maar ik vind het raar dat je dan maar 3 van de 6 komma's plaatst die er dan in zouden moeten zitten.. of geen komma's of voor elke like. >verder...mooi gedicht...vooral deze zinnen: Ja, die zinnen zijn leuk.. Dit is duidelijk 1 van mijn "observatie gedichten", vandaar al die vergelijkingen en geen rijm. thnx ----------------- frida ----------------- >Dit maakt het af. Het geheel creërt een goed beeld. Ja.. daar gaat het helemaal om.. Geen idee eigenlijk wat voor beeld en hoeveel inzicht de lezers van het gedicht krijgen, in wat er in mijn hoofdje omgaat. Maar er komt toch een deel over kennelijk. thnx >Maar als jij het zo goed vind, symetrisch enzo vind ik het ook >goed. Ik ben altijd erg voor het vinden van een vorm van een gedicht.. visueel moet het iets hebben. Zeker omdat het niet rijmt wil ik dan dat er iets achter de vorm zit en niet random een couplet van 3 dan 5, dan 2 regels. Geen idee of anderen dat ook belangrijk vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |