Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
qua structuur is het wat minder omdat het hier en daar wat problemen brengt bij het lezen. Maar als jij het zo goed vind, symetrisch enzo vind ik het ook goed. Het geheel wordt er niet minder van ![]()
|
-----------------
iamre18 ----------------- >Ik zou een aantal (,) toevoegen.... Hmm.. ergens ben ik het wel met je eens, maar ik vind het raar dat je dan maar 3 van de 6 komma's plaatst die er dan in zouden moeten zitten.. of geen komma's of voor elke like. >verder...mooi gedicht...vooral deze zinnen: Ja, die zinnen zijn leuk.. Dit is duidelijk 1 van mijn "observatie gedichten", vandaar al die vergelijkingen en geen rijm. thnx ----------------- frida ----------------- >Dit maakt het af. Het geheel creërt een goed beeld. Ja.. daar gaat het helemaal om.. Geen idee eigenlijk wat voor beeld en hoeveel inzicht de lezers van het gedicht krijgen, in wat er in mijn hoofdje omgaat. Maar er komt toch een deel over kennelijk. thnx >Maar als jij het zo goed vind, symetrisch enzo vind ik het ook >goed. Ik ben altijd erg voor het vinden van een vorm van een gedicht.. visueel moet het iets hebben. Zeker omdat het niet rijmt wil ik dan dat er iets achter de vorm zit en niet random een couplet van 3 dan 5, dan 2 regels. Geen idee of anderen dat ook belangrijk vinden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My life is drowned Bloodline | 3 | 05-07-2004 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Trade my life / Rain A loved one | 4 | 07-11-2001 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
My Life Ammar | 6 | 06-11-2001 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
I fianlly know what is missing in my life... ~Black~Angel~ | 10 | 24-09-2001 20:58 | |
Verhalen & Gedichten |
My life... celestial | 1 | 25-08-2001 21:46 |