![]() |
Spanje - Tunesië
Aaaaah staan ze hele match 0-1 voor, wint Spanje alsnog met 3-1. Ach ja, Spanje was wel de betere partij, had 't liever 2-1 gezien, beter voor m'n voorspelling, haha! Anyway, was nog wel aantrekkelijk op 't einde.
|
Mooie goal van die Torres. Dat wordt wel de topper van het WK als het zo door gaat.
|
Die 2de goal van Spanje was idd knap!
|
Beide keepers zagen er bij alle doelpunten niet goed uit. Ik zie Spanje nog steeds niet als kanshebber, maar ze kunnen in ieder geval terugkomen van een achterstand.
|
2e goal van spanje knap?
Het was een prachtige steekpass, dat vond ik mooi. Maar Torres krijgt gewoon een cadeautje van die keeper :s |
Ik zou zeggen probeer dat doelpunt maar eens na te doen. Buitenkant schoen erin. Verder een prachtige pass van Fabregas (de nieuwe bergkamp?).
Ik kan casillas niet echt beoordelen, omdat die nauwelijks wat te doen had. Wat hij wel deed was dan wel erg solide. Doelpunt was pure geluk voor tunesie en pure pech voor de keeper omdat de bal eerst stuiterde en daardoor onhoudbaar was. |
http://www.youtube.com/watch?v=LPwZqEN7X2Y
Van mij mag Spanje heel ver komen met die commentators daar. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben blij dat we het hier niet hebben, want ze gaan daar echt bij iedere beweging compleet uit hun plaat.
Maar wel briljant om af en toe te horen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel een slechte penalty van Torres vond ik. |
Citaat:
|
Citaat: