Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / WK Voetbal 2006

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2006, 22:16
Femic
Femic is offline
Aaaaah staan ze hele match 0-1 voor, wint Spanje alsnog met 3-1. Ach ja, Spanje was wel de betere partij, had 't liever 2-1 gezien, beter voor m'n voorspelling, haha! Anyway, was nog wel aantrekkelijk op 't einde.
Oud 19-06-2006, 22:37
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Mooie goal van die Torres. Dat wordt wel de topper van het WK als het zo door gaat.
Oud 19-06-2006, 23:36
Tofke_H
Tofke_H is offline
Die 2de goal van Spanje was idd knap!
Oud 20-06-2006, 00:08
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Beide keepers zagen er bij alle doelpunten niet goed uit. Ik zie Spanje nog steeds niet als kanshebber, maar ze kunnen in ieder geval terugkomen van een achterstand.
Oud 20-06-2006, 09:35
Verwijderd
2e goal van spanje knap?

Het was een prachtige steekpass, dat vond ik mooi. Maar Torres krijgt gewoon een cadeautje van die keeper
Oud 20-06-2006, 15:41
Relief
Relief is offline
Ik zou zeggen probeer dat doelpunt maar eens na te doen. Buitenkant schoen erin. Verder een prachtige pass van Fabregas (de nieuwe bergkamp?).

Ik kan casillas niet echt beoordelen, omdat die nauwelijks wat te doen had. Wat hij wel deed was dan wel erg solide. Doelpunt was pure geluk voor tunesie en pure pech voor de keeper omdat de bal eerst stuiterde en daardoor onhoudbaar was.
Oud 20-06-2006, 15:42
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?v=LPwZqEN7X2Y

Van mij mag Spanje heel ver komen met die commentators daar.
Oud 20-06-2006, 15:46
Relief
Relief is offline
Citaat:
Ufke schreef op 20-06-2006 @ 16:42 :
http://www.youtube.com/watch?v=LPwZqEN7X2Y

Van mij mag Spanje heel ver komen met die commentators daar.
Spanje hebben idd 1 van de meest geweldige commentatoren. Dat maakt het voetbal veel leuker met zon duidelijk aanwezige commentator. Jammer dat we zulke commentatoren niet hebben in NL. Alleen maar zeikerige nietsnutten.
Oud 20-06-2006, 15:47
Gimme more beer
Citaat:
Relief schreef op 20-06-2006 @ 16:46 :
Spanje hebben idd 1 van de meest geweldige commentatoren. Dat maakt het voetbal veel leuker met zon duidelijk aanwezige commentator. Jammer dat we zulke commentatoren niet hebben in NL. Alleen maar zeikerige nietsnutten.
Ik zou het oprecht verschrikkelijk vinden om van die schreeuwers te moeten horen elke wedstrijd. Ik vind van Gelder al storend.
Oud 20-06-2006, 15:51
Relief
Relief is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-06-2006 @ 16:47 :
Ik zou het oprecht verschrikkelijk vinden om van die schreeuwers te moeten horen elke wedstrijd. Ik vind van Gelder al storend.
Valt wel mee toch? Ze beginnen met schreeuwen als een grote kans wordt gemist of als er wordt gescoord. Verder hoor je ze niet denk ik.
Oud 20-06-2006, 15:59
Gimme more beer
Citaat:
Relief schreef op 20-06-2006 @ 16:51 :
Valt wel mee toch? Ze beginnen met schreeuwen als een grote kans wordt gemist of als er wordt gescoord. Verder hoor je ze niet denk ik.
Ze zijn constant aan het blaten.
Oud 20-06-2006, 16:45
Verwijderd
Ben blij dat we het hier niet hebben, want ze gaan daar echt bij iedere beweging compleet uit hun plaat.
Maar wel briljant om af en toe te horen.
Oud 20-06-2006, 16:48
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-06-2006 @ 16:59 :
Ze zijn constant aan het blaten.
Op dat filmpje waren dan ook wel alle hoogtepunten achter elkaar te zien he.
Oud 20-06-2006, 18:14
Gimme more beer
Citaat:
McDuck schreef op 20-06-2006 @ 17:48 :
Op dat filmpje waren dan ook wel alle hoogtepunten achter elkaar te zien he.
Kijk maar eens een volledige wedstrijd, die lui houden echt alle bewegingen van alle 22 spelers in de gaten.
Oud 20-06-2006, 20:01
Relief
Relief is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-06-2006 @ 19:14 :
Kijk maar eens een volledige wedstrijd, die lui houden echt alle bewegingen van alle 22 spelers in de gaten.
Het is denk ik dat we de taal niet snappen, anders was het denk ik veel minder "storend". Spanjaarden praten zoiezo (voor ons dan) erg snel.
Oud 20-06-2006, 21:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Femic schreef op 19-06-2006 @ 23:16 :
had 't liever 2-1 gezien, beter voor m'n voorspelling, haha!
Voor mij was die 3-1 juist beter!
Wel een slechte penalty van Torres vond ik.
Oud 20-06-2006, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Relief schreef op 20-06-2006 @ 21:01 :
Het is denk ik dat we de taal niet snappen, anders was het denk ik veel minder "storend". Spanjaarden praten zoiezo (voor ons dan) erg snel.
Onzin, al begrijp je het wel, iemand die 90 minuten lang aan het tetteren is met lange uithalen over iedere bal die naar voren gaat is gewoon irritant.
Oud 20-06-2006, 22:21
Gimme more beer
Citaat:
Relief schreef op 20-06-2006 @ 21:01 :
Nee, dat gestresste gedoe is gewoon strontvervelend.

Regels voor berichten