![]() |
Zal ik nu eens beginnen?
Voor tacidvs:
Zal ik nu eens beginnen? U in mijn web verstrikken? Ze verlenen een functie, Het moet ergens mee gebeuren. Verstaat U mij, in ieder geval? Ja? Er zijn geen tonen of geuren. Men neme stappen van vijf. Misschien grote, of zeer kleine. Het maakt eigenlijk geen verschil, Zie een begin, niet een einde ;) Nu, ziet U wat ik zie? *moet nodig oefenen* :o |
Er zijn mensen... die de hele nacht wakker hebben gelegen hierdoor; weet je wel wat je hebt aangericht? :p
ik ben nieuwsgierig naar wat er achter zit. |
Citaat:
|
ik weet t lekker, broertje verklapt... mag alleen niks zeggen.
het is heel logisch... je moet gewoon doen wat hij zegt in zijn gedichie. grtz |
Citaat:
|
Tsja, ik wacht erop dat tacidvs opgeeft :) :D
|
Z al ik nu
E ens be G i - N nen? U in mijn - W eb verstrikken? ze verlenen een functie, - het moet ergens mee gebeuren. verst A at U mij, in ieder geval? ja? Er zijn geen T onen of geuren. men neme stappen van vijf. - missc H ien grote, of z E er kleine. He T maakt e - I genlijk geen ver S chil, - zie een begin, niet een einde - nu, ziet u wat ik zie? ;) |
*geeft morgen het antwoord*
|
OK, laat ik het maar verklappen :o
De oplossing zit hem dus in de beginletter van elk geschreven woord. Hiervan kunnen we een matrix maken: Code:
zineb weer van voren beginnen :p Code:
z<-ineb |
Citaat:
zo, daar heb je ook 15 jaar over gedaan? :D :D :D wel leuk trouwens :D |
Citaat:
Over het gedicht zelf deed ik ongeveer een half uurtje. Gewoon een kwestie van de juiste woorden kiezen :) Citaat:
|
Citaat:
jah, daar heb ik zelf ook weleens over na gedacht, 'k vind dat je het heel goed hebt gedaan (Y) proficiat! zou leuk zijn als anderen het overnamen, niet alles, maar gewoon een verborgen boodschap, is leuk :) |
Mijn mama heeft er een half uur naar zitten staren en zei dan dat je gek bent :D
Ik vind het knap gevonden (y) Twas te moeilijk voor Tacidvs?;) |
Citaat:
Probeer het eens zelf, wedden dat het meevalt? ;) |
:eek: :eek: :eek: :eek:
Hier was ik dus zelf niet opgekomen :eek:... en jullie beweerde nog wel dat hij simpel wat :o Ik moet zeggen, geniaal :D |
Heej leuk :D
Ik heb ook wat verstopt :) ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ 1) schrap iedere letter uit het alfabet waar je op uitkomt als je er goed op let schrijf die dan ergens anders op Begin met de M en tel 3 maal 11464 letters rechtsom en het klinkt misschien stom of wie weet snap jij het hele verhaal 2) probeer het nog een keer te beginnen bij F met vier grote stappen van 41512 en wat lef dan lukt het vast weer 3) met vier stappen van 23155 te beginnen bij J moet het ook wel gaan dus doe maar leuk mee met versteld te staan ;) in principe kun je zo ook hele berichten in hele gedichten verstoppen in plaats van in het alfabet :D (let maar niet op die achtelijke rijmpjes maarja het blijft een dichtforum) ----- Edit ----- ik zal de antwoorden er maar gelijk bij zetten: 1) Marc 2) Frida 3) Johan |
:cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
Freakjuh Reageert Eens (op DoP) Al Krijg Je Uitzonderlijk Hele smilies :p |
Citaat:
:D :D :D |
Zo kunnen er ook 'per ongeluk' verborgen berichten inzitten die toch kloppen bij het gevoel wat je er bij hebt zeg maar, toen je het schreef...[ :confused: ]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja, dat is zo... die kans is aanzienlijk groter :s |
M oet O ok E lk N ieuw B egin A ltijd S chuin E n
L outer E erste T ekens H ebben A llen L ekker I rritante S chrijfwijze |
:d
|
:d
|
Citaat:
Dit is wel leuk :) |
Juist, Johan .. :D
|
Citaat:
gothic , ook totale herhaling inspireert! correct? :D |
Citaat:
Geniaal, gewoon :D |
:p
|
Morgen mis ik je
Ook alle dagen erna En die daarvoor Nog steeds en altijd Bedroefd met pijn Alleen voor jou Steeds maar weer En elke keer MOENBASE :confused: |
Citaat:
Damn :D, cool :):o |
Jij bent bijzonder,
uit een vreemd hout gesneden, snel, atrem, een geniaal, en totaal gestoord :D Jij bent apart, opvallend gewoon, hoogst ongewoon, absoluut creatief, en niet lijkend op de normale mens… |
Citaat:
|
Begin, moeilijk
Lastige vragen in mijn hoofd Als ongenode gasten. Berust je in Lotgevallen Anders gaat het fout Bang ben ik Laat mij maar vluchten Aandacht voor de weg ofzow. |
Waah. Vaag!
|
Citaat:
|
Nee, dat was teveel voor me. Excuses voor de late reactie, ik heb wel een halve nacht erop zitten staren, maar het is me niet gelukt. Proficiat, ********, hij is mooi.
|
leuk bedacht :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |