Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Z al ik nu
E ens be G i - N nen? U in mijn - W eb verstrikken? ze verlenen een functie, - het moet ergens mee gebeuren. verst A at U mij, in ieder geval? ja? Er zijn geen T onen of geuren. men neme stappen van vijf. - missc H ien grote, of z E er kleine. He T maakt e - I genlijk geen ver S chil, - zie een begin, niet een einde - nu, ziet u wat ik zie? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
OK, laat ik het maar verklappen
![]() De oplossing zit hem dus in de beginletter van elk geschreven woord. Hiervan kunnen we een matrix maken: Code:
zineb uimwv zvef hmemg vumiig jezgtog mnsvv mgofk hmegv zebnee nzuwiz weer van voren beginnen ![]() Code:
z<-ineb ui<-mwv zve<-f hmem<-g vumii<-g j<-ezgtog mn<-svv mgo<-fk hmeg<-v zebne<-e n<-zuwiz ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het gedicht zelf deed ik ongeveer een half uurtje. Gewoon een kwestie van de juiste woorden kiezen ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
jah, daar heb ik zelf ook weleens over na gedacht, 'k vind dat je het heel goed hebt gedaan ![]() proficiat! zou leuk zijn als anderen het overnamen, niet alles, maar gewoon een verborgen boodschap, is leuk ![]()
|
![]() |
Heej leuk
![]() Ik heb ook wat verstopt ![]() ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ 1) schrap iedere letter uit het alfabet waar je op uitkomt als je er goed op let schrijf die dan ergens anders op Begin met de M en tel 3 maal 11464 letters rechtsom en het klinkt misschien stom of wie weet snap jij het hele verhaal 2) probeer het nog een keer te beginnen bij F met vier grote stappen van 41512 en wat lef dan lukt het vast weer 3) met vier stappen van 23155 te beginnen bij J moet het ook wel gaan dus doe maar leuk mee met versteld te staan ![]() in principe kun je zo ook hele berichten in hele gedichten verstoppen in plaats van in het alfabet ![]() (let maar niet op die achtelijke rijmpjes maarja het blijft een dichtforum) ----- Edit ----- ik zal de antwoorden er maar gelijk bij zetten: 1) Marc 2) Frida 3) Johan Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 08:17. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ja, dat is zo... die kans is aanzienlijk groter ![]()
|
Jij bent bijzonder,
uit een vreemd hout gesneden, snel, atrem, een geniaal, en totaal gestoord ![]() Jij bent apart, opvallend gewoon, hoogst ongewoon, absoluut creatief, en niet lijkend op de normale mens…
|
Begin, moeilijk
Lastige vragen in mijn hoofd Als ongenode gasten. Berust je in Lotgevallen Anders gaat het fout Bang ben ik Laat mij maar vluchten Aandacht voor de weg ofzow.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 11:04 | |
Liefde & Relatie |
[relatie] kweet geeneens een titel... Verwijderd | 13 | 14-10-2004 11:10 | |
Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 15:44 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend, andere jongens, ik.. :) B3li3v3r | 6 | 29-06-2003 20:38 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?! Ilona1 | 11 | 04-01-2003 17:20 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |