| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
?
|
|
|
|
Z al ik nu
E ens be G i - N nen? U in mijn - W eb verstrikken? ze verlenen een functie, - het moet ergens mee gebeuren. verst A at U mij, in ieder geval? ja? Er zijn geen T onen of geuren. men neme stappen van vijf. - missc H ien grote, of z E er kleine. He T maakt e - I genlijk geen ver S chil, - zie een begin, niet een einde - nu, ziet u wat ik zie?
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
OK, laat ik het maar verklappen
![]() De oplossing zit hem dus in de beginletter van elk geschreven woord. Hiervan kunnen we een matrix maken: Code:
zineb uimwv zvef hmemg vumiig jezgtog mnsvv mgofk hmegv zebnee nzuwiz weer van voren beginnen ![]() Code:
z<-ineb ui<-mwv zve<-f hmem<-g vumii<-g j<-ezgtog mn<-svv mgo<-fk hmeg<-v zebne<-e n<-zuwiz
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over het gedicht zelf deed ik ongeveer een half uurtje. Gewoon een kwestie van de juiste woorden kiezen ![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
jah, daar heb ik zelf ook weleens over na gedacht, 'k vind dat je het heel goed hebt gedaan proficiat! zou leuk zijn als anderen het overnamen, niet alles, maar gewoon een verborgen boodschap, is leuk
|
|
|
|
Heej leuk
![]() Ik heb ook wat verstopt ![]() ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ 1) schrap iedere letter uit het alfabet waar je op uitkomt als je er goed op let schrijf die dan ergens anders op Begin met de M en tel 3 maal 11464 letters rechtsom en het klinkt misschien stom of wie weet snap jij het hele verhaal 2) probeer het nog een keer te beginnen bij F met vier grote stappen van 41512 en wat lef dan lukt het vast weer 3) met vier stappen van 23155 te beginnen bij J moet het ook wel gaan dus doe maar leuk mee met versteld te staan ![]() in principe kun je zo ook hele berichten in hele gedichten verstoppen in plaats van in het alfabet ![]() (let maar niet op die achtelijke rijmpjes maarja het blijft een dichtforum) ----- Edit ----- ik zal de antwoorden er maar gelijk bij zetten: 1) Marc 2) Frida 3) Johan Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 09:17. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
ja, dat is zo... die kans is aanzienlijk groter
|
|
|
|
Jij bent bijzonder,
uit een vreemd hout gesneden, snel, atrem, een geniaal, en totaal gestoord ![]() Jij bent apart, opvallend gewoon, hoogst ongewoon, absoluut creatief, en niet lijkend op de normale mens…
|
|
|
|
Begin, moeilijk
Lastige vragen in mijn hoofd Als ongenode gasten. Berust je in Lotgevallen Anders gaat het fout Bang ben ik Laat mij maar vluchten Aandacht voor de weg ofzow.
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Studenten en eenzaamheid Student22 | 22 | 17-09-2014 12:04 | |
| Liefde & Relatie |
[relatie] kweet geeneens een titel... Verwijderd | 13 | 14-10-2004 12:10 | |
| Verhalen & Gedichten |
help me ! (serieus, kheb een probleempje) MightyMarcel | 2 | 22-12-2003 16:44 | |
| Liefde & Relatie |
Mijn vriend, andere jongens, ik.. :) B3li3v3r | 6 | 29-06-2003 21:38 | |
| Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?! Ilona1 | 11 | 04-01-2003 18:20 | |
| ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 14:12 | |