![]() |
Laat je oplichten (Y)
Ik kreeg net dit mailtje:
Citaat:
|
Ohja, gooi hier maar een slotje op hoor. Ik dacht, ik waarschuw jullie even voor mevrouw Natalie ;) :rolleyes:
|
joepie piramidespelen
Gelukkig zijn de meeste mensen op dit forum volgens mij wel verstandig genoeg om hier niet in te trappen, en waarschuw je dus niet echt een groep die je waarschuwing nodig heeft. Het zijn eerder onopgeleide mensen die aan dit soort dingen meedoen |
Citaat:
|
Ach, iedereen die aan een loterij meedoet of cosmetische producten koopt laat zich ook oplichten.
|
Citaat:
Maar dit is gewoon onzin, je gaat hier niets meer verdienen. Dat is echt oplichting. Maar goed, je kiest er wel voor om er in te trappen, want dit is gewoon te mooi om waar te zijn. En te achterlijk om waar te zijn. |
Als je ook maar een beetje logisch nadenkt klopt hier natuurlijk totaal geen zak van. Je betaalt 15 euro en krijgt 5 euro voor iedereen die zich via jou aanmeldt. Ergens verdwijnt dus 10 euro.
Stel, jij hebt 3 mensen gevonden die zich aanmelden, en die 3 mensen hebben ook allemaal 3 mensen die zich via hun aanmelden. Dan hebben die 'organisators' dus 13 x 10 euro ontvangen. De 9 mensen die zich als laatst hebben aangemeld zijn 15 euro lichter. Die moeten dus weer 27 mensen vinden om geen verlies te staan. Die 27 mensen moeten weer 81 mensen vinden etc... Als het zover is, hebben die bedenkers dus (81+27+9+3+1)*10=1210 euro opgestreken. Conclusie: de bedenkers lopen binnen met niks doen. De eerste paar mensen die meedoen verdienen ook nog wel wat denk ik. Maar het overgrote deel van de mensen is gewoon 15 euro kwijt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tuurlijk, meteen aangemeld enzo! (y)
|
Waarom werd dit topic automatisch gebookmarked? :confused:
|
Op vooruitbetaling dit soort boelshit doen is echt wel gewoon stom :confused: het is nog niet niet zo erg als een piramide spel -_-' dat slaat alles
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op deze manier kan ik wel meerdere mededelingen per dag posten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |