Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2006, 13:46
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik kreeg net dit mailtje:

Citaat:
Hallo,

Mijn naam is Natalie Bronkhorst en ik wil je graag een bijzondere aanbeveling doen.

Ik heb mezelf ingeschreven bij Geldautomaat. Dat is een site, waar je heel eenvoudig automatisch geld op je bank- of girorekening krijgt gestort en je hoeft daar zelf bijna niets voor te doen!

Ik zeg er meteen bij, dat je eerst zelf 15 euro moet overmaken. Dan krijg je een websiteadres met je eigen code erin en die website moet je gaan promoten, zoals ik nu met deze email doe. Deze email krijg je gewoon voor niks op je inlogpagina, met al jouw gegevens kant en klaar erin.

Per persoon, die zich via deze email aanmeld, krijg ik automatisch 5 euro terug op mijn bank- of girorekening. Dus als 3 mensen dat doen, dan heb ik mijn 15 euro al weer terug en dan kan ook voor jou gelden.

Maar daar blijft het niet bij hoor!
Ik zit ook in de database van Geldautomaat en ik kan zo maar als willekeurig lid worden geselecteerd om weer eens 5 euro te ontvangen. Niet 1x, maar vele keren! Daar hoef ik helemaal niets voor te doen. Jij dus ook niet.

Wel probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk mijn eigen website te promoten, zoals deze email, want alles wat dan binnen komt - elke keer weer 5 euro - is alleen maar winst en dat kun jij ook!

Kijk maar eens op mijn website en meld je aan, want het is zeker de moeite waard en die 15 euro, die heb je zo weer terug. De rest is pure winst, ook voor jou, als je tenminste meedoet.

Klik op de banner bovenaan deze email of klik op onderstaande link.
Je ziet mij dan als 1e sponsor vermeld staan, dus ik krijg als eerste 5 euro terugbetaald. De 2e sponsor is een willekeurig lid uit de database en dat had ik óók kunnen zijn en dan had ik in een klap 10 euro ontvangen!!!
Wacht niet langer en meld je aan door hier te klikken:
Dèmn, gratis geld voor maar 15 euro, ik doe mee!

Laatst gewijzigd op 23-06-2006 om 22:21.
Advertentie
Oud 23-06-2006, 13:47
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ohja, gooi hier maar een slotje op hoor. Ik dacht, ik waarschuw jullie even voor mevrouw Natalie
Oud 23-06-2006, 14:09
Verwijderd
joepie piramidespelen
Gelukkig zijn de meeste mensen op dit forum volgens mij wel verstandig genoeg om hier niet in te trappen, en waarschuw je dus niet echt een groep die je waarschuwing nodig heeft. Het zijn eerder onopgeleide mensen die aan dit soort dingen meedoen
Oud 23-06-2006, 14:42
Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 23-06-2006 @ 14:46 :
Dèmn, gratis geld voor maar 15 euro, ik doe mee!
COOL!!!!!121211
Oud 23-06-2006, 14:44
Verwijderd
Ach, iedereen die aan een loterij meedoet of cosmetische producten koopt laat zich ook oplichten.
Oud 23-06-2006, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2006 @ 15:44 :
Ach, iedereen die aan een loterij meedoet of cosmetische producten koopt laat zich ook oplichten.
Een loterij kan je echt winnen, en je weet dat het een kleine kans is. Cosmetische producten vind ik geen oplichting; je kiest voor de prijs die je ervoor betaalt.
Maar dit is gewoon onzin, je gaat hier niets meer verdienen. Dat is echt oplichting. Maar goed, je kiest er wel voor om er in te trappen, want dit is gewoon te mooi om waar te zijn. En te achterlijk om waar te zijn.
Oud 23-06-2006, 16:23
TopDrop
TopDrop is offline
Als je ook maar een beetje logisch nadenkt klopt hier natuurlijk totaal geen zak van. Je betaalt 15 euro en krijgt 5 euro voor iedereen die zich via jou aanmeldt. Ergens verdwijnt dus 10 euro.

Stel, jij hebt 3 mensen gevonden die zich aanmelden, en die 3 mensen hebben ook allemaal 3 mensen die zich via hun aanmelden. Dan hebben die 'organisators' dus 13 x 10 euro ontvangen. De 9 mensen die zich als laatst hebben aangemeld zijn 15 euro lichter. Die moeten dus weer 27 mensen vinden om geen verlies te staan. Die 27 mensen moeten weer 81 mensen vinden etc... Als het zover is, hebben die bedenkers dus (81+27+9+3+1)*10=1210 euro opgestreken.

Conclusie: de bedenkers lopen binnen met niks doen. De eerste paar mensen die meedoen verdienen ook nog wel wat denk ik. Maar het overgrote deel van de mensen is gewoon 15 euro kwijt.
Oud 23-06-2006, 16:29
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 23-06-2006 @ 17:23 :
Als je ook maar een beetje logisch nadenkt klopt hier natuurlijk totaal geen zak van. Je betaalt 15 euro en krijgt 5 euro voor iedereen die zich via jou aanmeldt. Ergens verdwijnt dus 10 euro.

Stel, jij hebt 3 mensen gevonden die zich aanmelden, en die 3 mensen hebben ook allemaal 3 mensen die zich via hun aanmelden. Dan hebben die 'organisators' dus 13 x 10 euro ontvangen. De 9 mensen die zich als laatst hebben aangemeld zijn 15 euro lichter. Die moeten dus weer 27 mensen vinden om geen verlies te staan. Die 27 mensen moeten weer 81 mensen vinden etc... Als het zover is, hebben die bedenkers dus (81+27+9+3+1)*10=1210 euro opgestreken.

Conclusie: de bedenkers lopen binnen met niks doen. De eerste paar mensen die meedoen verdienen ook nog wel wat denk ik. Maar het overgrote deel van de mensen is gewoon 15 euro kwijt.
Er zijn nog niet zoveel leden, dus meld je nu aan!!!1
Oud 23-06-2006, 16:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
JanDeVries schreef op 23-06-2006 @ 17:29 :
Er zijn nog niet zoveel leden, dus meld je nu aan!!!1
dat haddik nog niet gezien, misschien ben ik nog op tijd!!!!!1111
Oud 23-06-2006, 17:02
Verwijderd
Tuurlijk, meteen aangemeld enzo!
Oud 23-06-2006, 18:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Waarom werd dit topic automatisch gebookmarked?
Oud 23-06-2006, 18:41
marrel
marrel is offline
Op vooruitbetaling dit soort boelshit doen is echt wel gewoon stom het is nog niet niet zo erg als een piramide spel -_-' dat slaat alles
Oud 23-06-2006, 18:52
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
marrel schreef op 23-06-2006 @ 19:41 :
Op vooruitbetaling dit soort boelshit doen is echt wel gewoon stom het is nog niet niet zo erg als een piramide spel -_-' dat slaat alles
dit is ook een pyramidespel
Oud 23-06-2006, 19:45
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 23-06-2006 @ 17:23 :

Ja logisch, maar die 10 euro wordt wél volledig besteed aan het onderhoud van het spelsysteem en de websites en de kant-en-klare mailtjes! Een goed doel dus!
Oud 23-06-2006, 19:52
JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-06-2006 @ 19:28 :
Waarom werd dit topic automatisch gebookmarked?
omdat het zo vet en speciaal is?
Oud 23-06-2006, 22:20
Verwijderd
Op deze manier kan ik wel meerdere mededelingen per dag posten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten