![]() |
Italy - Auuustralliaaa
"We'' gaan winnen, zal wel een heel spannende wedstrijd worden, met hopelijk Scott Chipperfield als matchwinner :cool: .
Crikey mates!! |
Zou je denken?
Ik hoop het iig wel. (y) |
HEt zou leuk zijn, maar ik geniet meer van Italie.
|
Kut, Kewell is geblesseerd (n) .
Hoe kan je nou meer genieten van Italie, die spelen 70 minuten als een stel mietjes, de laatste 20 minuten wordt er nog even aangezet, Australie speelt 90 minuten, of in ieder geval nadat ze een tegengoal krijgen, vol voor de winst. |
Ik geniet van Alessandro Del Piero, maar ik wil dat de Aussie's stunten tegen die maffioso's. :cool:
|
Chipperrrrrrrfield, wat een geweldige kans zeg! Het gaat wel gelijk op tot nu toe, italie had al 2x kunnen scoren dankzij die balletjes van Pirlo!
|
Pirlo is een held. Een van de beste spelers ter wereld op dit moment als je het mij vraagt!
|
Citaat:
|
POW!!! Rode kaart voor Materazzi :)
Weer Chipperfield met een schot, geweldige linksback :D Ja, als ze aanzetten, maar dat doen ze zo weinig. Dit bedoel ik, nu haalt Lippi Gilardino en Toni er uit, nu nog twee spitsen, Del Piero en Iaquinta, dit kan Australie gaan winnen! |
8 seconde voor tijd.
|
En daarvoor krijgen ze een fucking penalty? Haha, als dat is hoe de FIFA het wil...
|
Neeee. :(
|
Schandalig.
|
Citaat:
|
ik vond em onterecht.
|
Weer een blinde van een mongool van een scheids.
Zeker onterecht! Klere Italianen! :mad: |
@$%&(#%$*(@ :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de zoveelste scheidsrechterlijke dwaling op dit tournooi...
|
wat is dit een schande voor het voetbal zeg .....
zieke omkoperij dit :o leek net of die spaanse scheidsrechter bij die penalty even zn bankrekeningnummer doorgaf voor zn cadeautje aan de italianen. |
Als het zo door gaat met de scheidsrechters dan is het wk over 4 jaar helemaal niks meer!
|
on-ge-looflijk. Echt heeeel erg. GATVERDAMME dat die vuilakken nog blij kunnen zijn met zo'n overwinning. Die scheidsrechter verdient het gewoon om gelyncht te worden
|
Citaat:
De bal laten rollen? Grosso doet niets anders als achter de bal aan lopen -> Neill mist de bal -> Neill raakt Grosso en mist de bal -> Penalty |
En een klein kindje van een Totti die met een duimpie in zijn mondje rondloopt. :mad:
|
vond het WK al een zootje (zeg nu zelf er zijn op een toernooi nog nooit zoveel gele en rode kaarten getrokken :|) en ik krijg gewoon een vieze smaak in mn mond
--> er staat van tevoren al min of meer vast wat de finale wordt volgens mij :s |
Op welke dwalingen doelen jullie dan verder?
|
Citaat:
Ipv. de bal uit het veld te schieten als er een tegenspeler geblesseerd in het veld ligt, kun je natuurlijk ook samen met de bal keihard tegen hem aanlopen en je er overheen laten vallen. Oh oh oh, wat een overtreding. |
Voor dit WK had ik nog enige twijfel, maar nu heb ik definitief mijn geloof in de football gods afgezworen :( .
|
Citaat:
--> dit was duidelijk het opzoeken van de penalty en dus gewoon geel voor grosso. krijgt ie nou een doodschop of staat ie alleen voor de keeper en wordt van achter getackled: jah okee, maar dit is wel errrrrrug overdreven om hiervoor een penalty te geven. gewoon ziek in zn hoofd die scheidsrechter (en heeft weer aardig wat geld op zn rekning staan) |
waarom moet een fucking scheidsrechter zo'n wedstrijd in de laatste minuut nou weer beslissen. Word ik echt boos om! Zwaar onterrecht... :( Echt jammer voor Guus
|
omg die penalty was echt onterecht. KUT. ik had het zo leuk gevonden als australië had gewonnen (n). kutscheids
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ fides--> dus moet ie maar plotseling ophouden met glijden dan :rolleyes: kom op zeg: iedereen is het niet met die penalty eens. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoeveel herhalingen jij daarvoor nodig hebt? |
Citaat:
|
Neill zette die tackle in waardoor Grosso zou vallen, het was dus zijn fout.
|
hmmm kan me ook een wedstrijd USA - italie herinneren die eindigde in 10 tegen ngene. ook lekker normaal wil je zeggen.
|
Citaat:
Als er nu één 'raar' ding gebeurt, oké, maar dit WK gebeuren er wel meer 'rare' dingen (maar dat gebeurt wel vaker, volgens mij). |
Citaat:
|
Ik vond de penalty niet geheel onterecht gegeven. Het gebeurde in een flits van een seconde en hij kon hem niet meer ontwijken.
|
Citaat:
Knap vreemd dan, die Italiaan valt over een Australiaan. Dus zeker wel geheel onterecht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is iets niet pluis met die scheidsrechters.. http://www.keithball.net/img/football/italyDive.gif hier zie je dat hij met zijn achterste voet nog ff een klein hopje maakt |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |