![]() |
Loting Psychologie Nijmegen
Ik doe mee aan de loting voor Psychologie in Nijmegen. Weet iemand mischien (een site) hoeveel mensen zich voor Nijmegen hebben ingeschreven dus of de kans groot is dat je wordt ingeloot?
|
Ik weet niet hoe het dit jaar zit, maar vorig jaar is iedereen ingeloot, dus ik denk dat de kans best groot is.
|
Dit las ik een tijdje geleden op het forum, maar ik heb geen idee over welke site ze het heeft. :)
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1411639 |
Citaat:
Het aantal beschikbare plaatsen is 450 en het aantal aanmeldingen was op 15 mei al 521. Meer informatie vind je hier. |
Citaat:
Maar dan nog, er is natuurlijk zeker kans dat je gewoon ingeloot wordt, omdat er vaak nog wel wat mensen afvallen voor ze aan de studie beginnen. |
Hee, is daar nu ook een loting, wat goed (y) :)
|
Landelijk gezien zijn er minder aanmeldingen dan het aantal berschikbare plaatsen.
Bij oa de UvA en de VU wordt iedereen sowieso ingeloot (weet ik dan toevallig, is vast wel bij meer universiteiten zo). |
Momenteel zijn er 450 plaatsen in Nijmegen en 503 aanmeldingen. Het ligt aan je gemiddeld eindexamencijfer hoe groot je kans is.
|
maar van die 503 zijn zullen er toch ook nog wat gezakt zijn...
|
Nu zijn er nog maar 459 dus er hoeven er maar 9 af te vallen...
|
Citaat:
|
huh waarbij hoeven er nog maar 9 af te vallen..bij nijmegen??? en hoe weet je dit?
|
Volgens mij is uiteindelijk iedereen ingeloot bij Nijmegen... Dat maakte ik op uit de site van de IB-groep.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |