![]() |
Ik wil dat het ophoudt
Ik ben jaloers, ik weet het en ik probeer er aan te werken. Maar het gaat maar niet weg.
Tis zelfs zo erg dat ik al begon te huilen toen mijn vriend een ander meisjes naam in zijn msnnaam had staan. Er stond wel voor "I love ....(mijn naam)" en daarachter dat het gezellig was op een feestje waar ik niet bij was. Ik begon eigenlijk meteen te huilen toen ik dat zag, meteen weer van die kutgedachtes die ik helemaal niet wil hebben. Twas alleen maar leuk omdat dat wijf (zo noem ik haar automatisch dan al) dronken was en raar deed Heus niet dat hij vreemd gaat, want ik weet eigenlijk best wel dat hij dat niet doet. Maar dat speelt wel steeds door me gedachten, omdat ik nog steeds niet snap dat hij mij leuk en mooi en lief vindt, terwijl ik stom jaloers ben en er veel mooiere meisjes zijn... |
Hij heeft niet voor niks een relatie met jou meissieJ!
Blijf eraan werken, op een gegeven moment word het wel minder ( spreek uitervaringg) |
Citaat:
(spreek ook uit ervaring) haha |
ja het is flink verot als je zo jaloers bent, en je voelt je zelf ook egoïstisch omdat je eigenlijk wilt dat je vriend/vriendin ook lol moet kunnen hebben zonder jou.. maar toch ben je ontzettend jaloers als hij dat dan doet...
heb ik ook last van hoor, alleen is dat de laatste tijd veel minder geworden, gelukkig, want het is niet makkelijk... maar ja 'k weet nu gewoon dat hij ech alleen mij wilt en dan voel ik me wel veel zekerder :) |
Citaat:
|
Citaat:
ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...) |
Citaat:
|
Citaat:
ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt. maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen. maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief :) weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
achja je kan nie alles hebben he... |
Citaat:
|
Citaat:
hmmm... auto's, beetje... en over liefde, en goh... euh.... strand :) en dat was het wel :) maar we zijn dolverliefd :) al 13 maanden :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |