Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik wil dat het ophoudt (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=143883)

tiktoktak 29-06-2002 17:02

Ik wil dat het ophoudt

Ik ben jaloers, ik weet het en ik probeer er aan te werken. Maar het gaat maar niet weg.
Tis zelfs zo erg dat ik al begon te huilen toen mijn vriend een ander meisjes naam in zijn msnnaam had staan. Er stond wel voor "I love ....(mijn naam)" en daarachter dat het gezellig was op een feestje waar ik niet bij was. Ik begon eigenlijk meteen te huilen toen ik dat zag, meteen weer van die kutgedachtes die ik helemaal niet wil hebben. Twas alleen maar leuk omdat dat wijf (zo noem ik haar automatisch dan al) dronken was en raar deed
Heus niet dat hij vreemd gaat, want ik weet eigenlijk best wel dat hij dat niet doet. Maar dat speelt wel steeds door me gedachten, omdat ik nog steeds niet snap dat hij mij leuk en mooi en lief vindt, terwijl ik stom jaloers ben en er veel mooiere meisjes zijn...

little lady 29-06-2002 17:07

Hij heeft niet voor niks een relatie met jou meissieJ!
Blijf eraan werken, op een gegeven moment word het wel minder ( spreek uitervaringg)

SuperS 29-06-2002 17:25

Citaat:

little lady schreef:
Blijf eraan werken, op een gegeven moment word het wel minder ( spreek uitervaringg)

ja klopt
(spreek ook uit ervaring) haha

StefanLovertje 29-06-2002 17:37

ja het is flink verot als je zo jaloers bent, en je voelt je zelf ook egoïstisch omdat je eigenlijk wilt dat je vriend/vriendin ook lol moet kunnen hebben zonder jou.. maar toch ben je ontzettend jaloers als hij dat dan doet...

heb ik ook last van hoor, alleen is dat de laatste tijd veel minder geworden, gelukkig, want het is niet makkelijk...

maar ja 'k weet nu gewoon dat hij ech alleen mij wilt en dan voel ik me wel veel zekerder :)

Tox 29-06-2002 18:06

Citaat:

little lady schreef:

Ja, dat is wel het belangrijkste wat je moet onthouden, dat de onder een relatie met jou heeft. En daar moet je maar opvertrouwen anders kun om elke meid die hij ziet of spreekt wel zorgen maken

highlight 29-06-2002 18:35

Citaat:

StefanLovertje schreef:
ja het is flink verot als je zo jaloers bent, en je voelt je zelf ook egoïstisch omdat je eigenlijk wilt dat je vriend/vriendin ook lol moet kunnen hebben zonder jou.. maar toch ben je ontzettend jaloers als hij dat dan doet...

ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...)

bracelance 30-06-2002 16:18

Citaat:

highlight schreef:

ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...)

is ook wel een beetje lief hoor

StefanLovertje 30-06-2002 17:42

Citaat:

bracelance schreef:

is ook wel een beetje lief hoor

ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt.
maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen.
maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief :)
weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt....

SuperS 30-06-2002 17:44

Citaat:

StefanLovertje schreef:

ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt.
maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen.
maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief :)
weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt....

zal wel :rolleyes:

StefanLovertje 30-06-2002 17:48

Citaat:

SuperS schreef:

waarom begrijpt niemand mij :(

Sister Bliz 30-06-2002 17:53

Citaat:

SuperS schreef:

He, wat een heerlijk gelijkwaardige relatie hebben SuperS en Stefanlovertje toch! :rolleyes:

SuperS 30-06-2002 17:54

Citaat:

Sister Bliz schreef:

He, wat een heerlijk gelijkwaardige relatie hebben SuperS en Stefanlovertje toch! :rolleyes:

duidelijk wel haha :p

StefanLovertje 30-06-2002 17:55

Citaat:

Sister Bliz schreef:

haha jah... god we denke altijd overal anders over...

achja je kan nie alles hebben he...

Sister Bliz 30-06-2002 17:59

Citaat:

StefanLovertje schreef:

haha jah... god we denke altijd overal anders over...

achja je kan nie alles hebben he...

Nou, ja, dat je hetzelfde denkt over bepaalde zaken is wel zo handig in een relatie .. :rolleyes:

StefanLovertje 30-06-2002 18:05

Citaat:

Sister Bliz schreef:

Nou, ja, dat je hetzelfde denkt over bepaalde zaken is wel zo handig in een relatie .. :rolleyes:

ja we denke hetzelfde over sex:) paarden:) enne...tsja.....
hmmm... auto's, beetje... en over liefde, en goh... euh.... strand :) en dat was het wel :)

maar we zijn dolverliefd :) al 13 maanden :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.