Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt. maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen. maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief ![]() weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() hmmm... auto's, beetje... en over liefde, en goh... euh.... strand ![]() ![]() maar we zijn dolverliefd ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #138 Verwijderd | 499 | 25-11-2008 16:41 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52! Verwijderd | 488 | 08-03-2006 15:59 | |
Drugs & Alcohol |
Salvia Yab-Yum | 125 | 03-10-2005 14:34 | |
Psychologie |
Ik en mijn (ex-)beste vriendin.... what to do! Verwijderd | 15 | 15-03-2005 19:48 | |
Psychologie |
Hoe maak ik haar duidelijk dat ik niet meer kan? aboe | 19 | 07-09-2004 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Zwart-wit gekleurd wondersbestaan | 8 | 21-07-2003 12:14 |