Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 17:02
tiktoktak
tiktoktak is offline
Ik ben jaloers, ik weet het en ik probeer er aan te werken. Maar het gaat maar niet weg.
Tis zelfs zo erg dat ik al begon te huilen toen mijn vriend een ander meisjes naam in zijn msnnaam had staan. Er stond wel voor "I love ....(mijn naam)" en daarachter dat het gezellig was op een feestje waar ik niet bij was. Ik begon eigenlijk meteen te huilen toen ik dat zag, meteen weer van die kutgedachtes die ik helemaal niet wil hebben. Twas alleen maar leuk omdat dat wijf (zo noem ik haar automatisch dan al) dronken was en raar deed
Heus niet dat hij vreemd gaat, want ik weet eigenlijk best wel dat hij dat niet doet. Maar dat speelt wel steeds door me gedachten, omdat ik nog steeds niet snap dat hij mij leuk en mooi en lief vindt, terwijl ik stom jaloers ben en er veel mooiere meisjes zijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2002, 17:07
little lady
little lady is offline
Hij heeft niet voor niks een relatie met jou meissieJ!
Blijf eraan werken, op een gegeven moment word het wel minder ( spreek uitervaringg)
Oud 29-06-2002, 17:25
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
little lady schreef:
Blijf eraan werken, op een gegeven moment word het wel minder ( spreek uitervaringg)
ja klopt
(spreek ook uit ervaring) haha
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 17:37
Verwijderd
ja het is flink verot als je zo jaloers bent, en je voelt je zelf ook egoïstisch omdat je eigenlijk wilt dat je vriend/vriendin ook lol moet kunnen hebben zonder jou.. maar toch ben je ontzettend jaloers als hij dat dan doet...

heb ik ook last van hoor, alleen is dat de laatste tijd veel minder geworden, gelukkig, want het is niet makkelijk...

maar ja 'k weet nu gewoon dat hij ech alleen mij wilt en dan voel ik me wel veel zekerder
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 18:06
Tox
Tox is offline
Citaat:
little lady schreef:
Ja, dat is wel het belangrijkste wat je moet onthouden, dat de onder een relatie met jou heeft. En daar moet je maar opvertrouwen anders kun om elke meid die hij ziet of spreekt wel zorgen maken
Oud 29-06-2002, 18:35
highlight
highlight is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ja het is flink verot als je zo jaloers bent, en je voelt je zelf ook egoïstisch omdat je eigenlijk wilt dat je vriend/vriendin ook lol moet kunnen hebben zonder jou.. maar toch ben je ontzettend jaloers als hij dat dan doet...

ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...)
Oud 30-06-2002, 16:18
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:

ja, en dat is nu precies waarom ik niet jaloers 'mag' zijn van mezelf (niet dat dat helemaal lukt hoor, maar tis al veel minder als in het begin..meestal...)
is ook wel een beetje lief hoor
Oud 30-06-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:

is ook wel een beetje lief hoor

ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt.
maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen.
maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief
weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt....
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:44
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja heb ik ook wel eens, als ik dan een beetje voel dat mijn vriend jaloers is. vind ik eigenlijk heel lief, want dan weet ik echt zeker dat hij mij wilt.
maar als ik over zoiets begin dan wordt mijn beste vriendin gek, die vind dat onzin. en zou zelf nooit zo een vriend willen.
maar op zich vind ik het eigenlijk wel lief
weet 'k gewoon zeker dat ie van me houdt....
zal wel
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

zal wel
waarom begrijpt niemand mij
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:53
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
SuperS schreef:

zal wel
He, wat een heerlijk gelijkwaardige relatie hebben SuperS en Stefanlovertje toch!
Oud 30-06-2002, 17:54
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

He, wat een heerlijk gelijkwaardige relatie hebben SuperS en Stefanlovertje toch!
duidelijk wel haha
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:

haha jah... god we denke altijd overal anders over...

achja je kan nie alles hebben he...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 17:59
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

haha jah... god we denke altijd overal anders over...

achja je kan nie alles hebben he...
Nou, ja, dat je hetzelfde denkt over bepaalde zaken is wel zo handig in een relatie ..
Oud 30-06-2002, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Sister Bliz schreef:

Nou, ja, dat je hetzelfde denkt over bepaalde zaken is wel zo handig in een relatie ..
ja we denke hetzelfde over sex paarden enne...tsja.....
hmmm... auto's, beetje... en over liefde, en goh... euh.... strand en dat was het wel

maar we zijn dolverliefd al 13 maanden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten