![]() |
Theatersport!
zijn er hier mensen die het kennen??
|
je bedoelt niet gewoon toneelspelen?
|
Citaat:
|
Ja, ik ken het!!!
Dat is egt leuk, levend cluedo en nog wat van dat soort, ben ff kwijt of dat andere nog namen had.. Egt heel tof! |
Citaat:
Nee helemaal niet, het zijn allerlei verschillende spelen zeg maar die je met twee of meer teams tegen elkaar moet spelen en alles word geimproviseerd!! echt het is zwaaaaar gaaf, het is alleen zo jammer dat er zo weinig mensen zijn die het kennen... |
Citaat:
|
Tis heel gaaf, zó lachwekkend!
Jammer dat het al weer zo'n tijdje geleden is dat ik mee heb gedaan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
jep ken het.. Sneeker toneel groep doen daar ook elk jaar aan mee!
|
ja ik ken het wel. Ik heb een keer zo'n voorstelling gezien: heel knap hoe ze alles improviseren en ingaaan op reacties in de zaal! En lachen natuurlijk.
Het is alleen nog niet zo bekend. |
o ja dat heb ik een keer gezien van Kinderspel, dat was echt kei roelend met sponzen gooien naar de jury en geile mensen in de bus http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
wacht es... jij ZIT toch bij Kinderspel? jij speelde het Orakel in 'Het Orakel'. (of heb ik nu helemaal de verkeerde voor??) |
Mijn zusje doet dat :). 't Is erg leuk om te zien en vast ook om te doen.
|
Citaat:
PS... jij kan goed uppen :eek: |
Ja man, da's leuk. Een uitdaging!
|
Hoi, ik ben via school wel eens naar zo'n wedstrijd gegaan en het was echt heel gaaf om mee te maken!!
|
Ja, theatersport dat is heel erg leuk. Ik doe het zelf zo af en toe!
|
*weet nog steeds niet wat er nou juist bedoeld word met theatersport*
|
Citaat:
|
ow jaa dat is zoo leuk ik zou het zoo graag zelf willen doen improvisatie is namelijk het tofste wat er is en ik vind het ook echt leuk..
maar naja ik heb nog niet serieus gezocht |
ken ut wel... nog nooit echt gedaan als in 'bij een toneelvereniging', alleen op de basisschool deden we altijd dat soort dingen :) en met schooltoneel soms als oefening... 1x hele leuke oefening gedaan, stapte je steeds iemand anders' droom binnen, was echt lachen :)
lijkt me wel leuk om weer meer toneel te gaan doen (ons schooltoneel is zo corrupt daar ebn ik mee gekapt..) maar ben altijd een beetje bang om erguns nieuw binnen te stappen :o beetje lastig dan he :) |
Dat doe ik weleens als ik in de stad loop met een vriendin..
En niet voor geld maar voor de lol |
Citaat:
|
het is echt superleuk om te doen
ik had het al een paar x gezien en ik heb in de 3e klas meegedaan. We hadden een lekker team en het ging ook wel goed. Ik vind het echt wel koel om zo te improviseren en vooral een beetje dom doen ook, vooral leuk als je de mensen gewoon echt aan het lac hen krijgt. Heb het daarna nog een paar x gedaan, ook wat verder weg in de b uurt enzo, bij ons was er nl een groep mee doorgegaan maar dat ligt ook plat nou. Maar ik vind het mi sschien nog wel leuker dan een gewoon toneelstuk... |
Bij ons in Nijmegen heb je in De Lindenberg iets van 3 soorten lessen daarin (voor beginners, voor gevorderden enz.)
Maar eerst maar eens normale lessen gaan volgen ;) |
@debieltje: ga es kijken op www.moedersmooiste.net daar staat uitgelegd wat theatersport is.
En ja ik heb het wel es gezien, in Leiden en in Tilburg. Het is echt heel leuk, en ik raad iedereen aan die het nog nooit gezien heeft, om gewoon een xtje te gaan kijken bij jou in de buurt, je moet het meegemaakt hebben om te snappen hoe leuk het is:D |
Dit is te erg uppen, zelfs voor een forum als T&C. Sorry.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |