Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
o ja dat heb ik een keer gezien van Kinderspel, dat was echt kei roelend met sponzen gooien naar de jury en geile mensen in de bus
![]() wacht es... jij ZIT toch bij Kinderspel? jij speelde het Orakel in 'Het Orakel'. (of heb ik nu helemaal de verkeerde voor??)
||
Citaat:
PS... jij kan goed uppen ![]()
|
ken ut wel... nog nooit echt gedaan als in 'bij een toneelvereniging', alleen op de basisschool deden we altijd dat soort dingen
![]() ![]() lijkt me wel leuk om weer meer toneel te gaan doen (ons schooltoneel is zo corrupt daar ebn ik mee gekapt..) maar ben altijd een beetje bang om erguns nieuw binnen te stappen ![]() beetje lastig dan he ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het is echt superleuk om te doen
ik had het al een paar x gezien en ik heb in de 3e klas meegedaan. We hadden een lekker team en het ging ook wel goed. Ik vind het echt wel koel om zo te improviseren en vooral een beetje dom doen ook, vooral leuk als je de mensen gewoon echt aan het lac hen krijgt. Heb het daarna nog een paar x gedaan, ook wat verder weg in de b uurt enzo, bij ons was er nl een groep mee doorgegaan maar dat ligt ook plat nou. Maar ik vind het mi sschien nog wel leuker dan een gewoon toneelstuk... |
![]() |
|
![]() |
@debieltje: ga es kijken op www.moedersmooiste.net daar staat uitgelegd wat theatersport is.
En ja ik heb het wel es gezien, in Leiden en in Tilburg. Het is echt heel leuk, en ik raad iedereen aan die het nog nooit gezien heeft, om gewoon een xtje te gaan kijken bij jou in de buurt, je moet het meegemaakt hebben om te snappen hoe leuk het is ![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
keiharde dikke liefde topic Verwijderd | 106 | 06-12-2009 00:02 | |
De Kantine |
Saaindwich #705 Rationeel | 500 | 01-10-2009 16:34 | |
De Kantine |
Captsaain Obvious to the rescue! #397 TopDrop | 500 | 30-10-2008 00:10 | |
Lifestyle |