![]() |
Welke spellen kan ik nog spelen op mijn p2 266 mhz?
Dat wil ik wel eens weten...
Ik speel nog wel eens CM01/02, die draait redelijk... |
zit er ook een videokaart in?
|
Citaat:
En als het goed is wordt het geheugen binnenkort opgeschroefd naar min 128, nu zit er 64 in |
Je moet es kijken op abandonware sites, staan nog veel leuke spellen (met name adventures :D), http://www.theunderdogs.org is een goede.
|
Motoracer
Redline racer Scars Rollcage Rollcage 2? FIFA 98,99... Genecyst, sega emulater om sonic spelen mee te doen in dos Revolt Monstertruck madness 1,2 Quake/al dan niet met GlQuake patch, ziet er stukken mooier uit, Quake 2 Halflife Carmageddon of hoe schrijf je dat....1,2 Extreme assault (met heli's enzo), ziet er mooi uit, wel software mode en voor dos, draait heel goed Tombraider 1,2,3...en 4? Hexen 2 |
Citaat:
|
GTA1 draait bij mij perfect op een P133..
GTA1 blijft stoer. (y) |
Citaat:
|
doom
quake sokoban space invaders hexen pong .................... .................. ................ |
Lol, probeer wel wat hogere eisen te stellen...space invaders, pong haha
|
Citaat:
Met Direct3D ondersteuning. |
Red Alert 1 natuurlijk :)
|
Wat dacht je van nieuwe processor?
Dan draait er denk een stuk meer. |
Diablo 1&2
|
Citaat:
|
probeer DOOM 2 :P
of w8... als je meer het dia-show type bent dan kan ik je Jediknight 2 met alles op max aanraden :P. Nee ff serieus... Starwars: Rogue Squadron, en Jediknight: Dark Forces 2... heb ik erg veel plezier aan beleefd op een P200MMX met iets doms + voodoo 2 |
starcraft dugeon keeper
|
gta1
atari roms Doom 1 fifa 96 |
Citaat:
Als je die Popups irri vind moet je popupkiller nemen. Je kan die zoeken via Google.nl Wij hebben em thuis. Zodra er een popup komt die niks met de pagina te maken heb dan wordt ie weggedaan. Heel erg handig. Gegroet |
Citaat:
Verder, heroes of might and magic 1 t/m 3 C&C, Red Alert, Warcraft 1&2, Unreal Tournament misschien net nog??? op je laagste resolutie enzo. |
Diablo 2 is speelbaar op een p266, maar verwacht gruwelijke vertraging bij vele grafisch geweld. Zulke rampzalig schokkende beelden dat je bij de 'bazen' aan het eind van iedere act bij multiplayer moeite moet doen om niet dood te gaan door de haperingen. Diablo 1 daarentegen is perfect speelbaar. Verder GTA1, Hexen en alles daarvoor, oudere adventure games van 98 en ervoor, Tomb Raider 1 en 2 lopen ook goed...En alle DOS games verder..
(Overigens heb ik het nu over spellen die op mijn oude comp (een p200, ook perfect lopen. Dus een p266 moet het uiteraard ook aankunnen) |
Citaat:
|
Citaat:
Graphs zien er niet uit, maar het is zo verslavend he... |
uhm battlezone 1 (2 is best wel zwaar spel, niet doen)
baldur's gate 2 starlancer morrowind ^_^' |
BGII natuurlijk niet, veel te zwaar :\
TIE fighter echter wel, en X-Wing vs. TIE fighter waarschijnlijk ook wel :) |
Citaat:
Dat blijft gewoon :cool: |
zou baldur's gate (1 of 2) lukken?
|
Citaat:
Citaat:
|
Baldurs gate 1 en 2 Torment Fallout 1 n 2 lba1 lba2 warcraft starcraft gta unreal quake allemaal op mn 200 mhz gespeeld nog ;p
|
Atari had toch ook zo'n gare 3D versie van Pong uitgebracht? Ik heb hem hier nog ergens liggen volgens mij, het is alleen niet zo leuk als de eerste Pong
|
Ik speelde op mijn
AMB K5 100MHz 32MB Ram Monster Voodoo2 -Diablo2 (jah, progje downloaden dat de grote graphische effecten als sterfscene's uitschakeld en NIET met een sorc spelen en niks aan de hand) -Baldur's Gate 2 (laadtijden maar verder gewoon goed te doen) -Championship Manager 99/00 -Starcraft (met broodwar aanvulling) -Police Quest: SWAT2 -Commandos -Quake1 -Red Baron2 -Fallout1 en 2 -Metal Gear Solid (jah die draaide jah Maar niet super uber) -Fatal Racing -Command & Conquer -Red Alert -Fifa99 -Dink Smallwood -Age of Empires -Blade Runner -Rollercoaster Tycoon -LBA2 Dus tja, er is nog redelijk wat te doen op zo'n oud beestje |
Oud topic. Lijkt me niet meer terzake doende @ this moment.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |