Advertentie | |
|
![]() |
|
Je moet es kijken op abandonware sites, staan nog veel leuke spellen (met name adventures
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
probeer DOOM 2
![]() of w8... als je meer het dia-show type bent dan kan ik je Jediknight 2 met alles op max aanraden ![]() Nee ff serieus... Starwars: Rogue Squadron, en Jediknight: Dark Forces 2... heb ik erg veel plezier aan beleefd op een P200MMX met iets doms + voodoo 2
||
Citaat:
![]() Verder, heroes of might and magic 1 t/m 3 C&C, Red Alert, Warcraft 1&2, Unreal Tournament misschien net nog??? op je laagste resolutie enzo.
|
Verwijderd
|
Diablo 2 is speelbaar op een p266, maar verwacht gruwelijke vertraging bij vele grafisch geweld. Zulke rampzalig schokkende beelden dat je bij de 'bazen' aan het eind van iedere act bij multiplayer moeite moet doen om niet dood te gaan door de haperingen. Diablo 1 daarentegen is perfect speelbaar. Verder GTA1, Hexen en alles daarvoor, oudere adventure games van 98 en ervoor, Tomb Raider 1 en 2 lopen ook goed...En alle DOS games verder..
(Overigens heb ik het nu over spellen die op mijn oude comp (een p200, ook perfect lopen. Dus een p266 moet het uiteraard ook aankunnen) |
![]() |
||
Citaat:
Graphs zien er niet uit, maar het is zo verslavend he...
|
Ik speelde op mijn
AMB K5 100MHz 32MB Ram Monster Voodoo2 -Diablo2 (jah, progje downloaden dat de grote graphische effecten als sterfscene's uitschakeld en NIET met een sorc spelen en niks aan de hand) -Baldur's Gate 2 (laadtijden maar verder gewoon goed te doen) -Championship Manager 99/00 -Starcraft (met broodwar aanvulling) -Police Quest: SWAT2 -Commandos -Quake1 -Red Baron2 -Fallout1 en 2 -Metal Gear Solid (jah die draaide jah Maar niet super uber) -Fatal Racing -Command & Conquer -Red Alert -Fifa99 -Dink Smallwood -Age of Empires -Blade Runner -Rollercoaster Tycoon -LBA2 Dus tja, er is nog redelijk wat te doen op zo'n oud beestje
|
|