![]() |
zwanger?
Hey, ik heb een groot probleem.
Een aantal maanden geleden(maand of 5/6) had ik voor het eerst seks met mn huidige vriendin, zij was nog maagd en ik had er op dat moment wel wat gehad. Tijdens ons 1e x deden we het ook niet veilig, dus was k na een paar minuten gestopt, naar mijn idee had ze wel voorvocht binnen gekregen dus is ze direct een morning after pil gaan halen en is ze gelukkig ook binnen een week ongesteld geworden en was er dus gelukkig niks aan de hand. En sindsdien hebben we t altijd veilig gedaan... tot afgelopen donderdag toen we beide geen condooms bij ons hadden en nja we waren heel erg opgewonden..maar we wilden niet nog een x hetzelfde probleem..dus schuurde ik gewoon tegen dr aan en we hadden beiden nog ondergoed aan. Mja toen ik de 2e x kwam had ik t niet echt onder controle ik kwam op haar dijen, mja gelukkig had ze dr string aan. Even later kwam ik ook een 3e x en toen ik gekomen was had k nog een beetje sperma aan mn vingers en heel onbewust vingerde ik haar toen. Maar de sperma was alleen een beetje opgedroogd en t voelde een beetje poederachtig aan maar dat heeft ze wel binnen gekregen dus.. daarna vroeg ik haar van er is toch geen sperma binnengekomen? Toen zei ze nee..mja ik weet natuurlijk wel beter alleen wil ik dr niet weer zomaar in paniek brengen of wat...net als een aantal maanden terug. Is er miss kans dat mn vriendin zwanger is..? :confused: Aub alleen reageren met een serieuze post waar ik wat aan heb :( |
damn kun je dit niet eerst even vereenvoudigen?
en als je slim bent doe je het voortaan veilig, of laat je je vriendin aan de pil gaan en haal je een zwangerschapstest. |
Citaat:
Ja normaal gesproken doen we het ook altijd veilig en nja zij is niet echt een voorstander vd pil. |
Opgedroogde sperma is in principe dood dacht ik... De kans lijkt me zeer klein. Je vriendin kan echt best wel aan de pil of andere voorbehoedsmiddel als jullie je niet kunnen inhouden zonder condoom hoor :nono:
|
Citaat:
Mja dat vraag ik me dus af of het dood was..mja t voelde wel een beetje nat aan mn vingers maar meer als poedervorm en een klein beetje nat...dus of het echt dood was weet ik dus niet en daar stress ik me om :eek: |
maak je geen zorgen joh
|
Citaat:
|
Een inieminieminieminiekans. :D
Maar misschien is het voor jullie beide handig als ze aan de pil gaat. Jullie kunnen het nog altijd Double Dutch doen, maar als er eens een keer iets scheurt of vergeten wordt hoef je niet meteen in de stress te zitten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat ik het bij me had maar was dus niet zo, ik realiseer me heel goed dat dit een domme fout is die niet goed te praten is, en ik zeg ook dat ik NU wel 100% ckr mn les heb geleerd. Dus ietsje beter lezen :o |
Citaat:
Citaat:
|
Zitten ze normaal gesproken ook, mja was het dus gewoon echt vergeten :(
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |