Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2006, 14:32
Rafael__x
Rafael__x is offline
Hey, ik heb een groot probleem.

Een aantal maanden geleden(maand of 5/6) had ik voor het eerst seks met mn huidige vriendin, zij was nog maagd en ik had er op dat moment wel wat gehad.
Tijdens ons 1e x deden we het ook niet veilig, dus was k na een paar minuten gestopt, naar mijn idee had ze wel voorvocht binnen gekregen dus is ze direct een morning after pil gaan halen en is ze gelukkig ook binnen een week ongesteld geworden en was er dus gelukkig niks aan de hand.
En sindsdien hebben we t altijd veilig gedaan... tot afgelopen donderdag toen we beide geen condooms bij ons hadden en nja we waren heel erg opgewonden..maar we wilden niet nog een x hetzelfde probleem..dus schuurde ik gewoon tegen dr aan en we hadden beiden nog ondergoed aan.
Mja toen ik de 2e x kwam had ik t niet echt onder controle ik kwam op haar dijen, mja gelukkig had ze dr string aan.
Even later kwam ik ook een 3e x en toen ik gekomen was had k nog een beetje sperma aan mn vingers en heel onbewust vingerde ik haar toen.
Maar de sperma was alleen een beetje opgedroogd en t voelde een beetje poederachtig aan maar dat heeft ze wel binnen gekregen dus.. daarna vroeg ik haar van er is toch geen sperma binnengekomen?
Toen zei ze nee..mja ik weet natuurlijk wel beter alleen wil ik dr niet weer zomaar in paniek brengen of wat...net als een aantal maanden terug.
Is er miss kans dat mn vriendin zwanger is..?

Aub alleen reageren met een serieuze post waar ik wat aan heb

Laatst gewijzigd op 24-07-2006 om 15:06.
Oud 24-07-2006, 14:50
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
damn kun je dit niet eerst even vereenvoudigen?

en als je slim bent doe je het voortaan veilig, of laat je je vriendin aan de pil gaan en haal je een zwangerschapstest.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2006, 14:55
Rafael__x
Rafael__x is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 15:50 :
damn kun je dit niet eerst even vereenvoudigen?

en als je slim bent doe je het voortaan veilig, of laat je je vriendin aan de pil gaan en haal je een zwangerschapstest.
Heb hier en daar wat moeilijke woorden gebruiken en heb nu ff voor t gemak punten achter de zinnen gezet.. nu is het niet meer moeilijk te begrijpen hopelijk?

Ja normaal gesproken doen we het ook altijd veilig en nja zij is niet echt een voorstander vd pil.
Oud 24-07-2006, 15:03
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Opgedroogde sperma is in principe dood dacht ik... De kans lijkt me zeer klein. Je vriendin kan echt best wel aan de pil of andere voorbehoedsmiddel als jullie je niet kunnen inhouden zonder condoom hoor
Oud 24-07-2006, 15:08
Rafael__x
Rafael__x is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-07-2006 @ 16:03 :
Opgedroogde sperma is in principe dood dacht ik... De kans lijkt me zeer klein. Je vriendin kan echt best wel aan de pil of andere voorbehoedsmiddel als jullie je niet kunnen inhouden zonder condoom hoor
Nu heb ik mn les ook echt wel geleerd hoor dus daar hoef je je geen zorgen om te maken
Mja dat vraag ik me dus af of het dood was..mja t voelde wel een beetje nat aan mn vingers maar meer als poedervorm en een klein beetje nat...dus of het echt dood was weet ik dus niet en daar stress ik me om
Oud 24-07-2006, 15:14
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
maak je geen zorgen joh
__________________
hoi
Oud 24-07-2006, 15:22
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
dext0r schreef op 24-07-2006 @ 16:14 :
maak je geen zorgen joh
ja tegenwoordig krijg je kinderbijslag enzo
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2006, 15:24
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Een inieminieminieminiekans.

Maar misschien is het voor jullie beide handig als ze aan de pil gaat. Jullie kunnen het nog altijd Double Dutch doen, maar als er eens een keer iets scheurt of vergeten wordt hoef je niet meteen in de stress te zitten.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-07-2006, 15:24
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Rafael__x schreef op 24-07-2006 @ 16:08 :
Nu heb ik mn les ook echt wel geleerd hoor dus daar hoef je je geen zorgen om te maken
als jij zegt dat je vriendin geen voorstander van de pil is en je daarom dus met condoom neukt die je soms vergeet heb je je les dus duidelijk niet geleerd. er bestaan namelijk niet alleen pillen.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-07-2006, 15:30
Rafael__x
Rafael__x is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 24-07-2006 @ 16:24 :
als jij zegt dat je vriendin geen voorstander van de pil is en je daarom dus met condoom neukt die je soms vergeet heb je je les dus duidelijk niet geleerd. er bestaan namelijk niet alleen pillen.
Ja ik zeg toch ook: NU heb ik mijn les wel geleerd en daarvoor ging het ook 5/6 maanden goed.
Ik dacht dat ik het bij me had maar was dus niet zo, ik realiseer me heel goed dat dit een domme fout is die niet goed te praten is, en ik zeg ook dat ik NU wel 100% ckr mn les heb geleerd.

Dus ietsje beter lezen
Oud 24-07-2006, 15:32
Luminon
Avatar van Luminon
Luminon is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 24-07-2006 @ 16:03 :
Opgedroogde sperma is in principe dood dacht ik... De kans lijkt me zeer klein. Je vriendin kan echt best wel aan de pil of andere voorbehoedsmiddel als jullie je niet kunnen inhouden zonder condoom hoor
IIRC blijft sperma tot 24 uur na het verlaten van het lichaam nog levend, voorzorgsmaatregelen nemen dus.
Citaat:
Rafael__x schreef op 24-07-2006 @ 16:30 :
Ja ik zeg toch ook: NU heb ik mijn les wel geleerd en daarvoor ging het ook 5/6 maanden goed.
Ik dacht dat ik het bij me had maar was dus niet zo, ik realiseer me heel goed dat dit een domme fout is die niet goed te praten is, en ik zeg ook dat ik NU wel 100% ckr mn les heb geleerd.

Dus ietsje beter lezen
Stop er gewoon een of twee in je portemonnee, heb je gelijk dat probleem niet meer.
__________________
A man said to the Universe: "Sir, I exist!" - "However," Replied the universe, "the fact has not created in me a sense of obligation."
Oud 24-07-2006, 15:42
Rafael__x
Rafael__x is offline
Zitten ze normaal gesproken ook, mja was het dus gewoon echt vergeten
Oud 24-07-2006, 16:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=734769
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Ben ik zwanger of niet?
Verwijderd
21 25-04-2012 10:40
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29
Huiswerkvragen: Exacte vakken Berekening over zwanger raken
GimmeMath
11 04-12-2003 12:37
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Seksualiteit Zwanger
Zuccherino
16 10-01-2003 22:18
Seksualiteit stel je voor... je raakt zwanger... en dan???
Luvlytallie
26 18-05-2002 14:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.