![]() |
Bereik mobiel in Alpen
Even een vraag:
Mijn ouders zijn nu naar de Franse Alpen en niemand in de familie kan ze bereiken. Bij mijn vaders mobiel hoor je zelfs een vrouw die zegt dat het nummer niet bestaat. De camping is nu niet meer bereikbaar en iedereen maakt zich zorgen. Ik eerst nog niet zo, ik dacht dat het gewoon eraan lag dat ze in de bergen zitten, maar nu zegt mijn tante dat zij daar wel altijd gewoon bereik heeft, dus dat het daar niet aan moet liggen (zij heeft wel andere provider). Ondertussen word ik echt wel zenuwachtig van iedereen. Terecht of niet? |
Ik ben drie weken geleden nog in de Franse Alpen geweest. Ik had er soms wel en soms geen bereik. Ook switchte mijn provider steeds. Heb normaal HI maar ging van bytell naar orange naar nog meer providers.
Ligt waarschijnlijk aan waar in de Alpen je ouders zitten of ze bereik hebben. Mijn vriend heeft wel gewoon gebeld met iemand in Nederland. Dus in principe zou het soms moeten kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: Verloren schapen zijn gevonden. Abbonnement van mobiel was afgelopen, dus vanochtend hadden ze even telefooncel opgezocht. Topic mag gesloten worden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |