Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 20:23
zus
zus is offline
Even een vraag:
Mijn ouders zijn nu naar de Franse Alpen en niemand in de familie kan ze bereiken. Bij mijn vaders mobiel hoor je zelfs een vrouw die zegt dat het nummer niet bestaat. De camping is nu niet meer bereikbaar en iedereen maakt zich zorgen. Ik eerst nog niet zo, ik dacht dat het gewoon eraan lag dat ze in de bergen zitten, maar nu zegt mijn tante dat zij daar wel altijd gewoon bereik heeft, dus dat het daar niet aan moet liggen (zij heeft wel andere provider).
Ondertussen word ik echt wel zenuwachtig van iedereen.

Terecht of niet?
Advertentie
Oud 02-08-2006, 20:51
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Ik ben drie weken geleden nog in de Franse Alpen geweest. Ik had er soms wel en soms geen bereik. Ook switchte mijn provider steeds. Heb normaal HI maar ging van bytell naar orange naar nog meer providers.
Ligt waarschijnlijk aan waar in de Alpen je ouders zitten of ze bereik hebben. Mijn vriend heeft wel gewoon gebeld met iemand in Nederland. Dus in principe zou het soms moeten kunnen.
Oud 02-08-2006, 21:10
zus
zus is offline
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 02-08-2006 @ 21:51 :
Ik ben drie weken geleden nog in de Franse Alpen geweest. Ik had er soms wel en soms geen bereik. Ook switchte mijn provider steeds. Heb normaal HI maar ging van bytell naar orange naar nog meer providers.
Ligt waarschijnlijk aan waar in de Alpen je ouders zitten of ze bereik hebben. Mijn vriend heeft wel gewoon gebeld met iemand in Nederland. Dus in principe zou het soms moeten kunnen.
Ze zitten bij de Alpe D'Huez (of hoe je het ook schrijft..) Maar als hij dus zegt dat het nummer niet bestaat, waar zou dat aan kunnen liggen dan?
Oud 02-08-2006, 21:18
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Citaat:
zus schreef op 02-08-2006 @ 22:10 :
Ze zitten bij de Alpe D'Huez (of hoe je het ook schrijft..) Maar als hij dus zegt dat het nummer niet bestaat, waar zou dat aan kunnen liggen dan?
Dat had de vader mijn vriend ook. Hij belde vanuit Nederland met vaste telefoon naar mijn vriends mobiel. Er werd toen ook gezegd dat dat nummer niet bereikbaar was. Met de mobiele telefoon kon zijn vader wel vanuit Nederland bellen. Waar dit aan ligt weet ik verder niet. Heb je dit zelf al geprobeerd?
Oud 02-08-2006, 21:20
zus
zus is offline
Citaat:
Aphrodite 86 schreef op 02-08-2006 @ 22:18 :
Dat had de vader mijn vriend ook. Hij belde vanuit Nederland met vaste telefoon naar mijn vriends mobiel. Er werd toen ook gezegd dat dat nummer niet bereikbaar was. Met de mobiele telefoon kon zijn vader wel vanuit Nederland bellen. Waar dit aan ligt weet ik verder niet. Heb je dit zelf al geprobeerd?
Ja, heb ook al paar keer proberen te bellen. Nu kreeg ik ineens een frans mens aan de telefoon (omdat ik met +33 er voor doe, dat landnummer) maar ik snapte er geen drol van wat ze nu zei. Ik heb mijn opa (men oh men, familie op stelten hier..) beloofd morgen naar de camping te bellen om te vragen of ze zijn aangekomen. Ik denk dat ik niet meer kan doen...
Oud 03-08-2006, 07:07
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
zus schreef op 02-08-2006 @ 22:20 :
Ja, heb ook al paar keer proberen te bellen. Nu kreeg ik ineens een frans mens aan de telefoon (omdat ik met +33 er voor doe, dat landnummer) maar ik snapte er geen drol van wat ze nu zei. Ik heb mijn opa (men oh men, familie op stelten hier..) beloofd morgen naar de camping te bellen om te vragen of ze zijn aangekomen. Ik denk dat ik niet meer kan doen...
Je moet ook niet naar +33 bellen he, het blijft gewoon een nederlands nummer, ook al zijn ze in Frankrijk. Gewoon +31 en dan het mobiele nummer (wel zonder 0 ervoor), heb je dat geprobeerd?
Oud 03-08-2006, 08:41
zus
zus is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 03-08-2006 @ 08:07 :
Je moet ook niet naar +33 bellen he, het blijft gewoon een nederlands nummer, ook al zijn ze in Frankrijk. Gewoon +31 en dan het mobiele nummer (wel zonder 0 ervoor), heb je dat geprobeerd?
Ja, maar met die ene kan geen verbinding worden gemaakt en die ander kan niet worden bereikt, zegt zo'n stem..

EDIT: Verloren schapen zijn gevonden. Abbonnement van mobiel was afgelopen, dus vanochtend hadden ze even telefooncel opgezocht. Topic mag gesloten worden!

Laatst gewijzigd op 03-08-2006 om 09:04.
Advertentie

Regels voor berichten