![]() |
Zoenen = Neuken
eens/ oneens
Dit kan in de trant van vreemdgaan maar ook algemener.. |
Citaat:
Met vreemdaag vind ik het niet helemaal hetzelfde. Zoenen is voor mi minder erg dan neuken. Neuken is toch iets heel speciaals wat je ( zoals ik ) alleen met zijn 2en gedeel hebt en nog met niemand anders. |
Wat een domme stelling eigenlijk, dan zou iedereen op zijn 13e al geneukt hebben..
|
nee
|
oneens...zoenen vind ik wle vreemdgaan.
|
zoenen vind ik wel vreemdgaan, maar dat is nog iets anders dan je met iemand anders naar bed zou gaan. ik heb alleen nog maar sex gehad met mijn huidige vriend, en ik zou eraan kapot gaan als ik wist dat hij dat ook nog deed met een ander. als hij zou zoenen met een ander zou ik dat ook erg vinden, maar dat zou me minder hard kwetsen omdat ik sex wel veel specialer vind!
|
als mijn vriendin met iemand anders zou zoenen zou ik wel heel erg vinden maar als ze met iemand anders zou neuken zou ik dat veel erger vinden.
ik vind neuken ook veel speciaaler dan zoenen dus ik ben oneens |
uhm......ligt eraan, maar it`s a 50/50 chance
|
strelen = zoenen = vingere/pijpe = vrijen = neuken = sm = bondage = verkrachten = dood :D
|
Neuken = vreemdgaan en verder moet je gewoon niet denken :D
|
oneens, das toch heel iets anders
:confused: |
zoenen=neuken NEE
zoenen=vreemdgaan, ligt eraan, het is pas vreemdgaan als je partner er nix van weet en er problemen mee zou hebben. Als je wat vrijer bent is het dus geen probleem als je het van te voren meld en niemand er problemen mee heeft, dan is het geen vreemdgaan. maar euhm zou je ff je stelling kunnen onderbouwen, waarom zou zoenen neuken zijn?? |
Citaat:
dikke kus ~free girl~ |
Citaat:
|
Citaat:
Dom wicht. |
Citaat:
dikke kus ~free angel~ |
Wat beweegt jou om dit topic te openen?
En wat denk je nou zelf? |
Citaat:
Drol. :p |
Citaat:
|
nee, maar zoenen=vreemdgaan en neuken =vreemdgaan. Dus ja...
Van zoenen komt bij mij iig niet altijd meteen de sex. Nee, daar is wel wat meer voor nodig en moet je natuurlijk op een gepaste plek zijn. Ik vind allebei wel intiem, maar neuken is natuurlijk (?) specialer. |
Ik vind het iets heel anders. De ene keer kan een zoen meer zijn dan een vrijpartij en de andere keer andersom. En onder vreemdgaan versta ik zowel zoenen als neuken. Het tweede zou ik alleen echt niet kunnen vergeven. Tot een zoen laat je je zo makkelijk verleiden. Iemand pakt je op je bek en je zoent automatisch terug. Maar voordat jij met die ander aan het neuken ben moet er een lampje zijn gaan branden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:39. |