![]() |
|
zoenen vind ik wel vreemdgaan, maar dat is nog iets anders dan je met iemand anders naar bed zou gaan. ik heb alleen nog maar sex gehad met mijn huidige vriend, en ik zou eraan kapot gaan als ik wist dat hij dat ook nog deed met een ander. als hij zou zoenen met een ander zou ik dat ook erg vinden, maar dat zou me minder hard kwetsen omdat ik sex wel veel specialer vind!
|
![]() |
|
![]() |
zoenen=neuken NEE
zoenen=vreemdgaan, ligt eraan, het is pas vreemdgaan als je partner er nix van weet en er problemen mee zou hebben. Als je wat vrijer bent is het dus geen probleem als je het van te voren meld en niemand er problemen mee heeft, dan is het geen vreemdgaan. maar euhm zou je ff je stelling kunnen onderbouwen, waarom zou zoenen neuken zijn??
||
![]() |
Citaat:
Drol. ![]()
|
nee, maar zoenen=vreemdgaan en neuken =vreemdgaan. Dus ja...
Van zoenen komt bij mij iig niet altijd meteen de sex. Nee, daar is wel wat meer voor nodig en moet je natuurlijk op een gepaste plek zijn. Ik vind allebei wel intiem, maar neuken is natuurlijk (?) specialer.
|
Ik vind het iets heel anders. De ene keer kan een zoen meer zijn dan een vrijpartij en de andere keer andersom. En onder vreemdgaan versta ik zowel zoenen als neuken. Het tweede zou ik alleen echt niet kunnen vergeven. Tot een zoen laat je je zo makkelijk verleiden. Iemand pakt je op je bek en je zoent automatisch terug. Maar voordat jij met die ander aan het neuken ben moet er een lampje zijn gaan branden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie weet nog leuke zinnetjes voor bij een foto? Merel455 | 5 | 07-02-2010 15:02 | |
De Kantine |
Que aborrecid part 35 Verwijderd | 500 | 11-10-2007 22:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Seksualiteit |
Wat voor sex Raven | 46 | 18-02-2004 07:48 | |
Seksualiteit |
is cybersex vreemdgaan? juno | 61 | 30-12-2003 20:32 |