|
|
Bekijk resultaten poll: wat voor soort sex.. ( als je van soorten kan spreken tenminste) | |||
alleen knuffelen /zoenen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 35.11% |
Vingeren / aftrekken |
65 | 34.57% |
Neuken |
111 | 59.04% |
SM |
23 | 12.23% |
Kama Sutra |
31 | 16.49% |
Anders nl .... |
47 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 188. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoorde gister trouwens nog een leuke .. zou er nog bij moeten ... Confectiesex ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
By the way .. wel alleen witte paraffine kaarsen gebruiken .. als je 't ooit proberen wil .... andere kunnen te heet worden en echt branden !!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
maakt me niet uit, als het maar inhoud, dat ik en mijn vriend samen NAAKT in een bed liggen... en alles bij elkaar doen wat onze ouders niet willen weten... achterlangs, gewoon, op me kop, of half hangend aan het plafond...HET MAAKT ME NIETS UIT! als het maar lekker is
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
En zoals altijd kan Zweepje het in dit topic weer alleen over SM hebben. Terwijl die in de poll toch onderaan staat, dus zou je eigenlijk verwachten dat het ook in het topic een ondergeschikte (onderdanige is voor zweepje misschien een beter te bevatten term) rol zou spelen...
||
Citaat:
2. on topic of lazer op |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
aan iedereen vragen hoeveel schaamharen ie heeft om een gemiddelde met standaart deviatie te bepalen zeker ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik doe samen met mijn vriend wel heel veel eigenlijk (anaal, sm, maar ook gewoon neuken, oraal, etc.), maar wat voor mij het belangrijkste is, hoe we het ook doen, dat we gewoon uiterst intiem samen zijn, en dat ik gewoon voel hoe ik van hem hou. En dat hoeft natuurlijk alleen dmv seks, maar dan ben je gewoon zo intiem, ik kan het niet helemaal beschrijven.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ons fruithapje stelt eindelijk een vraag, ging al bijna denken dat je alles wist joh
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik bang voor sex francisco | 41 | 01-01-2009 18:17 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen!!!!!!!!!!!!!!!! PaPua | 27 | 30-11-2006 22:38 | |
Seksualiteit |
Wat voor sex??? bracelance | 29 | 23-08-2004 09:33 | |
Seksualiteit |
Wat voor smaak sex? Dark Angel | 51 | 11-08-2003 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zorg ik dat de binding sterker word voor haar??? crasht7 | 4 | 29-07-2002 15:34 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik nu doen?? Sweetheart | 1 | 25-01-2002 14:33 |