![]() |
Wat voor sex
al lang geen pol meer gehad hier dus
|
Wat is de vraag precies? Wat voor seks je leuk vindt, wat voor seks je niet vindt kunnen, wat voor seks er bestaat, wat voor seks je gehad hebt...?
|
Anders. Ik vind alles leuk en ik wil een beetje afwisseling. De ene keer heb je meer trek in een beetje lief knuffelen, de andere keer wil je gewoon wilde seks en een derde keer experimenteren met maffe standjes en kaarsvet. ;)
|
Citaat:
|
Ik ben tegen polls, maar ik stem voor hete stomende en emotioneel intense sex met iemand waar ik van hou en die ook van mij houdt.
|
Citaat:
|
ik heb maar op neuken geklikt.
al lijkt mij gewoon alles het lekekrst? vanaf t begin (knuffelen) tot het eind. maar goed.. gekke poll |
Combineren!
|
laatste, alles is wel cool
|
Anders. Het is moeilijk te kiezen tussen zoenen/knuffelen en vrijen zelf, hoort er allebei bij denk ik zo. Dus daarom ook maar combinatie van de twee :D
|
sex is mooi...
en het ligt er maar aan wat we doen, als we er allebei zin in hebben is het wel het beste natuurlijk en daarom doen we altijd waar we allebei zin in hebben |
Ik mis orale sex in deze poll...
Verder wat de poll betreft, geef ik PMEV gelijk: combineren! |
alleen knuffelen /zoenen
|
Citaat:
|
Ik mis een optie. Goede sex.
|
Van alles een beetje aub :D
|
wa is da chinese?
|
Citaat:
maarum...geen orale sex?? nouja, ik heb ook maar op overige geklikt... |
Citaat:
hoorde gister trouwens nog een leuke .. zou er nog bij moeten ... Confectiesex :D :D :D |
ja ik mis ook het beffen... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
By the way .. wel alleen witte paraffine kaarsen gebruiken .. als je 't ooit proberen wil .... andere kunnen te heet worden en echt branden !!! ;) |
Wat een slechte poll maargoed
-knuffelen /zoenen -Vingeren / aftrekken -Neuken en waarom staat er geen orale seks bij de mogelijkheden? |
maakt me niet uit, als het maar inhoud, dat ik en mijn vriend samen NAAKT in een bed liggen... en alles bij elkaar doen wat onze ouders niet willen weten... achterlangs, gewoon, op me kop, of half hangend aan het plafond...HET MAAKT ME NIETS UIT! als het maar lekker is
|
Citaat:
|
Ligt eraan waar ik zin in heb.. De ene keer is dat alleen in knuffelen en zoenen de andere keer weer in wat meer, verschilt per keer.
|
En zoals altijd kan Zweepje het in dit topic weer alleen over SM hebben. Terwijl die in de poll toch onderaan staat, dus zou je eigenlijk verwachten dat het ook in het topic een ondergeschikte (onderdanige is voor zweepje misschien een beter te bevatten term) rol zou spelen...
|
Citaat:
2. on topic of lazer op |
Citaat:
|
tjemig wat een nutteloze poll, alsof je niks zou kunnen combineren.
|
Citaat:
slimpie |
nou.. ik vind het gewoon nog steeds niet echt nuttig om hier een poll over te maken. als je meerdere opties kunt aankruisen kun je toch net zo goed helemaal geen poll maken.
ik zag mn typfout doordat je me gequote had, jee. |
Wtf? Waar moet ik op stemmen?
Waarom staat er niet bij: al het bovenstaande? Wat een kuttopic weer.. |
Citaat:
|
alles ...
knuffelen, zoenen, oraal, zoenen, neuken, nog knuffelen en zoenen, terug oraal, weer neuken, nog een keertje, weer knuffelen en zoenen en strelen, en ... damn ik mis 'm :( (waarom skiën mensen zo graag?) xxx |
Citaat:
|
ik vind alles wel leuk. (sm weet ik echt nog niet moet ik een keerjte uitproberen)
anders uhm anaal bijvoorbeeld (niet bij een jongen) |
Citaat:
aan iedereen vragen hoeveel schaamharen ie heeft om een gemiddelde met standaart deviatie te bepalen zeker :p |
nouja. moet je natuurlijk ook helemaal zelf weten. ik heb topics gezien die veel nuttiger zijn. en leuker.
|
Tja geen idee, kben nog maagd dus ik zie het allemaal wel.
|
Citaat:
tuurlijk .. maareh al doende leert men he ... :p |
Citaat:
|
Ik doe samen met mijn vriend wel heel veel eigenlijk (anaal, sm, maar ook gewoon neuken, oraal, etc.), maar wat voor mij het belangrijkste is, hoe we het ook doen, dat we gewoon uiterst intiem samen zijn, en dat ik gewoon voel hoe ik van hem hou. En dat hoeft natuurlijk alleen dmv seks, maar dan ben je gewoon zo intiem, ik kan het niet helemaal beschrijven.
|
Citaat:
wat heeft die opmerking met mijn opmerking te maken? niks, volgens mij. slaat nergens op. |
Citaat:
ons fruithapje stelt eindelijk een vraag, ging al bijna denken dat je alles wist joh |
[BOLD]KAMASUTRA[/BOLD] (y)
|
ik heb op anders gestemt, want het is toch meer een combinatie van verschillende dingen die apart genoemd worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:06. |