![]() |
Bones
Iemand gister Bones gezien? (rtl 5, 21.30u) Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het wel een leuke serie :) Lekker voor op de zondagavond |
Misschien als ik niets beters te doen heb, maar ik vond het nogal nep. TE onwaarschijnlijk en TE overthetop, alsof je een complete schedel in een avondje in elkaar kan zetten als hij in 1000 stukjes ligt :s
|
Ik heb het opgenomen en ga het zometeen kijken. Als ik er niets aan vind blijf ik het nog volgen want David Boreanaz speelt erin. :cool: :bloos:
|
de eerste paar afleveringen zijn wat minder, het wordt wel leuker.
|
Ik vond het een beetje tegenvallen.. en ik vind ''Bones'' irritant :o .
|
Vond het niet super.. wel aardig als je niets beter te kijken hebt ofzo
|
wat een pauperserie zeg
|
Ik vond het wel ok :)
Wordt vast wel beter ook nog. Pilots zijn nooit zo denderend :p Alleen het in elkaar zetten van die schedel was nogal ongeloofwaardig idd. |
Ik vond het ook best wel leuk. Ook al is die Bones idd een beetje raar. Dit ga ik zeker vaker kijken.
|
Ik ga het volgende week wel weer kijken, hopelijk wordt het nog leuker.
|
Tja, ik ben komende weken op vakantie, dus dan kan ik het niet zien. Ik denk dat ik het maar ga opnemen, ben nl toch wel benieuwd naar de serie.
|
Ik vond het een beetje CSI rip...maar op zich wel grappig!
|
Ik heb maar de hleft gezien en het was een beetje teveel drama, maar wie weet wordt het nog wat
|
Mag ik een zeer ondiscussiewaardige bijdrage leveren? Ja?
Komt-ie: Bah! |
Intens gay. En dat ook maar zonder het 1 keer gezien te hebben. Ik haat gehypte series.
|
Door wat is het gehyped dan?
Ik heb er in ieder geval niets van meegekregen. En ja inderdaad erg CSI achtig, maar ja beter goed gejat dan slecht verzonnen enzo. Ik vond het leuker dan CSI Miami, maar ik kan die hoofdpersoon gewoon niet uitstaan dus misschien ligt het daar al aan. |
Hmm Angel. Nee ik kan iemand slecht los zien van rollen die ze lange tijd hebben gespeeld.
|
"I don't understand"
"Don't call me Bones" Whaaa, ze moet het niet vaker gaan zeggen anders kap ik! |
Citaat:
|
Citaat:
edit - oja want jezelf quoten is tof? |
Weer vergeten, ik geef het op :(
|
ik dacht dat het over snoop doggs horrofilm ging :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |