![]() |
Naar de kamasutra beurs met mijn vriendin van 16?
Hey mensen,
gezien de algemene leeftijd hier onder de studenten dacht ik dat ik mijn probleem hier toch ook maar een keer beschrijf in de hoop dat iemand mij aan antwoord kan geven. Ik wil namelijk in september met mijn vriendin naar de kamasutra beurs gaan gezien zij daar enorm graag naar toe wil... ik ben er al een keer geweest. Nu ben ik 25 en is zij 16... vroeger ben ik er al een keer met een minderjarige partner heen geweest, maar dat was dan niet zo een probleem gezien de id plicht er toen ook niet was. Maar nu is deze er wel en weet ik niet zeker hoe streng ze controleren. Heeft iemand van jullie dit probleem zelf ook gehad? En zijn jullie toch binnen gekomen? Weet je anders of er echt stellig gecontroleerd wordt of niet? |
Ik ga mijn mening voor mezelf houden. :o
|
Dit is só sick (n) (n) (n) (n) (n)
|
Waarom is dit sick.. ik ga al een tijdje met haar en wij zijn gelukkig met elkaar. Zij wil er graag met mij heen en waarschijnlijk kopen we daar een leuk lingerie setje voor haar en kijken naar de strip shows... is dat echt zo ziek?
Zijn jullie nu echt zo hypocriet om zoiets ziek te noemen en met een grote smile op jullie mond toe te kijken hoe de breezers zich massaal door een stel patsers 's avonds nog ff goed laten dekken tijdens het opstap gaan? Alsof ik de enige oudere persoon met een jongere partner ben. |
Hap niet zo, en heb het niet over "jullie" als één persoon iets zegt.
|
Citaat:
Het klinkt hier na 2 posts alsof ik een pervert ben ofzo.. |
Oke, mijn laatste post in deze topic ter verduidelijking van de walgingsfactor betreffende dit idee.
A. Een kind van 16 hoort niet thuis op de Kama Sutra-beurs. B. Jullie leeftijdsverschil, dit neigt naar pedofilie. C. Houdt zij echt van jou of is dit een grap? D. Kon je niemand van je eigen leeftijd krijgen? E. Zie B, it makes me sick. F. Zie al het voorgaande, it makes me even sicker. G. Profiteer je niet gewoon van een 16 jarige? H. Jullie moeten het ook zelf weten wat jullie doen, maar verwachtte je hier nou een serieuze reactie op? Er zullen maar weinig mensen zijn op dit forum die vinden dat dit oke is. |
Citaat:
Ik ga er verder niet eens op antwoorden, het boeit me geen flikker of ik jou goedkeuring heb voor onze relatie of niet. Dat jij al een ouwe lul bent met je 17 jaar is je eigen probleem... Ik ben gelukkig... zij is gelukkig... wat voor ons goed is, moet het ook maar voor jou zijn. |
Beetje belachelijk dat een relatie tussen een 25-jarige en een 16-jarige direct afgekeurd wordt! Het hangt toch helemaal van de situatie af of het kan of niet.. Ik woon zelf samen met mijn vriend die negen jaar ouder is en dat gaat prima, helemaal niks zieks aan.
Ff ontopic: ziet je vriendin er ook echt uit als 16? Zoja dan gaan ze wel om legitimatie vragen denk ik. Jullie kunnen misschien proberen haar er wat ouder uit te laten zien? Maar als het niet lukt ga je toch gewoon als ze 18 is, dan kan ze zo vaak ze wil naar zo'n beurs. |
beetje bekrompen allemaal hoor.
kan allemaal per situatie verschillen en meiden van 16 die naar de kamasutra beurs willen zijn in het algemeen een slag anders als die van 16 die nog met poppen spelen. |
Citaat:
Maar ze ziet er idd uit als 18.... ze is namelijk al 1,80m. Dus dat is geen probleem.. maar ja of ze daar nu echt iedereen controleren of niet is me niet duidelijk. Verder is het nog 1,5 jaar wachten totdat ze 18 is... mij boeit het niet, maar zij is erg ongeduldig... lijkt altijd spannender als je jonger bent denk ik. |
Wat jij uitspookt en op geilt wat betreft leeftijd is jouw pakkie aan, maar neem dan iig een achtienjarige. Zestien is te jong.
Die kama sutra beurs heeft niet voor niets een identificatieplicht dus als ze niet binnen komt komt ze simpelweg niet binnen, en terecht. Of je moet je profileren als haar 'voogd'. |
Wat een gezeik, 't is niet alsof ze 12 is ofzo en ts komt op mij niet over alsof-ie van plan is misbruik van haar te maken of alsof-ie haar speciaal om haar leeftijd heeft uitgekozen.
Maar ik denk niet dat de kamasutra beurs in komt met iemand van 16. |
Kerels gaan al eerder dood, je kan er beter eentje van 9 jaar jonger nemen.
|
Dude, doe eens even normaal zeg! Ik heb ook heus wel eens iemand gehad die een stuk jonger was, maar dit gaat gewoon te fur!
Dat meisje zou moeten begrijpen dat ze niet zo oud is als ze denkt (ook al vertellen ouwe geilaard haar dat ze erg oud overkomt voor haar leeftijd). En jij zou moeten begrijpen waarom dit niet ok is en anders heb je idd het denkniveau van... wel... iemand van 16. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Laten we eerlijk zijn... met 16 ben je niet meer blind voor wat er op de wereld zoal gebeurd en wat mensen doen. Ik was ook alles behalve onschuldig met mijn 16e... En kan je zeggen wat je wil... ik kan het uitmaken, maar zij heeft daarna weer toch net zo goed een vriend. Maar of iemand van 16 ook zo van haar kan houden als mij en haar de dingen kan laten meemaken zoals ik het kan is maar net de vraag. Grote kans dat ze alleen een of andere asshole tegenkomt die eigenlijk niet eens weet wat ie zelf wil.. maar weet dat ie een vriendin erbij wil omdat het opzich wel lekker is.. geen echte liefde dus. En als 2 mensen gelukkig met elkaar zijn... wie ben je dan om te bepalen dat dit geluk niet mag bestaan? ( Hier mag iedereen over nadenken ) Maar goed... ik vind het jammer dat hier weinig constructiefs gezegd word met betrekking tot mijn probleem stelling... is er nu niemand hier die recent nog naar zo een beurs is geweest? |
Alles verder buiten beschouwing latende... Nee ik denk niet dat een 16-jarige naar binnen wordt gelaten.
Maar voor leuke lingerie setjes kun je de livera of honkemoller proberen. Of misschien hebben ze ook wel leuke setjes bij de Christine LeDuc (of hoe je dat ook schrijft) en anders kan ik je ook verwijzen naar de pabo (www.pabo.com) Daar hebben ze érg leuke setjes! Ik zou over 2 jaar maar eens gaan, dan weet je zeker dat je erin kan (y) |
Het is verboden voor minderjarigen dus het mag niet. Maar naar binnenkomen zal wel lukken als ze 1.80 is en 18 jaar lijkt.
Daarnaast vind ik het leeftijdsverschil 16-25 wel enorm, maar als jullie maar gelukkig zijn. |
Begrijp ik nou goed uit deze discussie dat er tegenwoordig ook nog 16-jarige meisjes zijn die niet naar de kamasutra-beurs gaan?
Het moet echt niet veel gekker worden. :D |
Als je op de site van de kamasutra beurs klikt op "ik ben nog geen 18" sturen ze je door naar de site van sesamstraat :D
Maar er staat helaas ook geen info op over legitimeren ofzo (of ik heb niet goed gekeken) |
Citaat:
|
Citaat:
Hetgeen wat bij mijn vriendin ook zo is. Dat men niet kan bepalen wat bedrijfs economisch gezien de beste keuze is met die leeftijd is zeker waar... dat heeft ervaring nodig. Maar dat men al weet of de partner leuk is of niet... en goed of slecht is voor degene.... dat zijn zeker keuzes die je met 16 wel zou moeten kunnen maken. Ze is dan misschien wel jong, maar geen retard! |
Vanaf zestien jaar is iemand wettelijk gezien volwassen genoeg om zelf te beslissen met wie hij of zij sexuele omgang heeft. Het is niet eens meer een klachtdelict om als meerderjarige sex te hebben met iemand van die leeftijd.
Vanaf zestien jaar mag je ook in medisch opzicht over je eigen lichaam beschikken. (zie de Wet Geneeskundige Behandel Overeenkomst) Je ouders hebben het recht dan niet meer om je te dwingen tot iets om of iets te verbieden. Je mag een abortus ondergaan als je dat wilt of je mag een levensreddende beenmergtranspantatie weigeren als je dat niet wilt. En dan zou je niet mogen beslissen over wie je vriendje is? |
Citaat:
De laatste keer dat ze reclame maakten voor die beurs op de radio, vorig jaar geloof ik, was de minimumleeftijd 18 jaar. Ze zal er dus niet in komen. Mocht je iets spannends willen bestellen dan heeft de internetstore van Hunkemöller ook genoeg voor je. Vervolgens binnen drie dagen in huis. (als ik nog werk heb volgende week dan is er een goede kans dat ik je order in moet pakken ook :D) |
Als ze er gewoon niet binnen mág, omdat er een minimumleeftijd is van 18, dan zou ik ook niet gaan. Dan maar twee jaar wachten. Ga dan samen naar een lingeriewinkel ofzo, zoek je daar iets uit.
|
Citaat:
|
Nee, een kind van zestien moet nog fijn naar Sesamstraat kijken want kinderen van zestien hebben geen idee wat een piemel is.
------------------------------------------------------------- Volgens mij heb jij het eerder over jezelf...niet iedereen is gelijk weet je :nono: |
wat flauw dat er zo gereageerd word! Als jij met vriendin daar naartoe wilt, zou je dat gewoon moeten doen. Probeer gewoon binnen te komen en lukt t niet, ga dan wat anders leuks doen. Lukt het wel; have fun.
Onthoud: Nee heb je, ja kun je krijgen! |
Ik zie hier alleen maar mannen die het 16-25 leeftijd oke vinden en een paar die dat niet oke vinden, voor de rest alleen maar vrouwen die het ook niet oke vinden.
Je kunt zeggen wat je wilt maar dit is duidelijk niet normaal. Iemand van 16 zit nog in de ontwikkelingsfase van zijn/haar leven, dat zou een volwassen kerel van 25 toch moeten weten. Het is gewoon plain fout dat jij daarop ingaat met haar, jij zou je verstand moeten gebruiken ipv achter je lul aan te lopen. (net zoals alle andere M's die dit ok vinden.) Iemand anders zei dat ze 20/21 is en haar vriend 9 jaar ouder, en idd daar is ook een leeftijdsverschil, maar hier zijn beiden tenminste ontwikkeld en weten ze wie ze zijn. Dus dan maakt het niet meer uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarin houd ik haar meer tegen in haar ontwikkeling als een 18 jarige? Dat zij in haar ontwikkelings fase zit kan er misschien toe doen... maar niet in de zin die jij hier wilt stellen, dat iemand van 25 jaar haar ontwikkeling meer tegen houd en schade toebrengt als iemand van 18 of zelfs nog jonger die eerder hun lul achterna lopen... omdat ze nog nauwelijks in staat zijn fatsoenlijk hun gevoelens te interpreteren. |
Interessant is dat mensen denken dat het hier een dicussie over leeftijd is waar ik en mijn vriendin het ons werkelijk ter harte gaan nemen of anderen het wel eens zijn met onze relatie en we hier naar behoren op reageren. Denk het niet... zeker als er sprake is van gevoelens van elkaar moet je slimmer zijn dan te denken dat deze offtopic discussie uberhaupt iets gaat veranderen aan de situatie zoals die is.
Maar goed wat een onbegrip tussen een stel jongeren... grappig dat het eerder de mensen van mijn leeftijd en ouder zijn die ons beiden gelijk geven... haar zowel als mij. En dat terwijl ik juist de jeugd haar normen en waarden vind verliezen... |
Citaat:
En zoals ik ook al heb gezegd, als jullie hiervan gelukkig worden moeten jullie het vooral niet laten, maar ik vind dat je dit in het begin had moeten afkappen en niet op in had moeten gaan. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat vinden jullie ouders er eigenlijk van?
Vraag @ mensen die het oke vinden, wat zouden jullie ervan vinden als dochterlief van 16 met een vriend van 25 zou thuiskomen? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Haar ouders waren alleen bezorgd dat ze weer zo een vriend zou krijgen als van te voren die haar bij haar vrienden weg haalde en zoveel van haar verlangde dat ze eigenlijk totaal geen eigen leven meer had. Beter gezegd... haar ouders waren bang dat ze weer eens in haar ontwikkeling terug gehouden zo worden. ( Ja die kerel was evenoud als haar ) Citaat:
Jongeren weten niet met gevoelens om te gaan... ouderen wel. Ik kan je zo al zeggen dat ik met 16 niet in staat was fatsoenlijk van iemand te houden ook al wou ik dat heel erg graag. Dat is iets wat ik me nu pas besef. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil graag nog wat gamen, naar wat feesten gaan, wat stappen, beetje films kijken... etc etc. En dan gaat perfect met haar. Ik voel me nog niet zo oud met mijn 25... ik voel me zelf eigenlijk geen dag ouder als 18... weet alleen wel dat ik het ben en ook wel anders denk als toen. Zij stelt geen eisen aan mij en ik niet aan haar. Zij maakt mijn leven weer wat vrolijker en fleuriger door me overal mee naar toe te nemen en overal voor over te halen. Ik leer haar het leven vanuit een ander punt te bekijken en zet haar veelal aan tot denken, praat dus voornamelijk veel met haar. En voor de rest zijn het gemeenschappelijke interesses zoals hier boven beschreven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |