![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het klinkt hier na 2 posts alsof ik een pervert ben ofzo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga er verder niet eens op antwoorden, het boeit me geen flikker of ik jou goedkeuring heb voor onze relatie of niet. Dat jij al een ouwe lul bent met je 17 jaar is je eigen probleem... Ik ben gelukkig... zij is gelukkig... wat voor ons goed is, moet het ook maar voor jou zijn. Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 10:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ze ziet er idd uit als 18.... ze is namelijk al 1,80m. Dus dat is geen probleem.. maar ja of ze daar nu echt iedereen controleren of niet is me niet duidelijk. Verder is het nog 1,5 jaar wachten totdat ze 18 is... mij boeit het niet, maar zij is erg ongeduldig... lijkt altijd spannender als je jonger bent denk ik. |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Laten we eerlijk zijn... met 16 ben je niet meer blind voor wat er op de wereld zoal gebeurd en wat mensen doen. Ik was ook alles behalve onschuldig met mijn 16e... En kan je zeggen wat je wil... ik kan het uitmaken, maar zij heeft daarna weer toch net zo goed een vriend. Maar of iemand van 16 ook zo van haar kan houden als mij en haar de dingen kan laten meemaken zoals ik het kan is maar net de vraag. Grote kans dat ze alleen een of andere asshole tegenkomt die eigenlijk niet eens weet wat ie zelf wil.. maar weet dat ie een vriendin erbij wil omdat het opzich wel lekker is.. geen echte liefde dus. En als 2 mensen gelukkig met elkaar zijn... wie ben je dan om te bepalen dat dit geluk niet mag bestaan? ( Hier mag iedereen over nadenken ) Maar goed... ik vind het jammer dat hier weinig constructiefs gezegd word met betrekking tot mijn probleem stelling... is er nu niemand hier die recent nog naar zo een beurs is geweest? |
![]() |
|
Alles verder buiten beschouwing latende... Nee ik denk niet dat een 16-jarige naar binnen wordt gelaten.
Maar voor leuke lingerie setjes kun je de livera of honkemoller proberen. Of misschien hebben ze ook wel leuke setjes bij de Christine LeDuc (of hoe je dat ook schrijft) en anders kan ik je ook verwijzen naar de pabo (www.pabo.com) Daar hebben ze érg leuke setjes! Ik zou over 2 jaar maar eens gaan, dan weet je zeker dat je erin kan ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hetgeen wat bij mijn vriendin ook zo is. Dat men niet kan bepalen wat bedrijfs economisch gezien de beste keuze is met die leeftijd is zeker waar... dat heeft ervaring nodig. Maar dat men al weet of de partner leuk is of niet... en goed of slecht is voor degene.... dat zijn zeker keuzes die je met 16 wel zou moeten kunnen maken. Ze is dan misschien wel jong, maar geen retard! |
![]() |
||
Citaat:
![]() De laatste keer dat ze reclame maakten voor die beurs op de radio, vorig jaar geloof ik, was de minimumleeftijd 18 jaar. Ze zal er dus niet in komen. Mocht je iets spannends willen bestellen dan heeft de internetstore van Hunkemöller ook genoeg voor je. Vervolgens binnen drie dagen in huis. (als ik nog werk heb volgende week dan is er een goede kans dat ik je order in moet pakken ook ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En waarin houd ik haar meer tegen in haar ontwikkeling als een 18 jarige? Dat zij in haar ontwikkelings fase zit kan er misschien toe doen... maar niet in de zin die jij hier wilt stellen, dat iemand van 25 jaar haar ontwikkeling meer tegen houd en schade toebrengt als iemand van 18 of zelfs nog jonger die eerder hun lul achterna lopen... omdat ze nog nauwelijks in staat zijn fatsoenlijk hun gevoelens te interpreteren. |
![]() |
|||
Citaat:
En zoals ik ook al heb gezegd, als jullie hiervan gelukkig worden moeten jullie het vooral niet laten, maar ik vind dat je dit in het begin had moeten afkappen en niet op in had moeten gaan. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Haar ouders waren alleen bezorgd dat ze weer zo een vriend zou krijgen als van te voren die haar bij haar vrienden weg haalde en zoveel van haar verlangde dat ze eigenlijk totaal geen eigen leven meer had. Beter gezegd... haar ouders waren bang dat ze weer eens in haar ontwikkeling terug gehouden zo worden. ( Ja die kerel was evenoud als haar ) Citaat:
Jongeren weten niet met gevoelens om te gaan... ouderen wel. Ik kan je zo al zeggen dat ik met 16 niet in staat was fatsoenlijk van iemand te houden ook al wou ik dat heel erg graag. Dat is iets wat ik me nu pas besef. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik wil graag nog wat gamen, naar wat feesten gaan, wat stappen, beetje films kijken... etc etc. En dan gaat perfect met haar. Ik voel me nog niet zo oud met mijn 25... ik voel me zelf eigenlijk geen dag ouder als 18... weet alleen wel dat ik het ben en ook wel anders denk als toen. Zij stelt geen eisen aan mij en ik niet aan haar. Zij maakt mijn leven weer wat vrolijker en fleuriger door me overal mee naar toe te nemen en overal voor over te halen. Ik leer haar het leven vanuit een ander punt te bekijken en zet haar veelal aan tot denken, praat dus voornamelijk veel met haar. En voor de rest zijn het gemeenschappelijke interesses zoals hier boven beschreven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |