![]() |
Lowlands topic #43 ofzo
|
Ik wil gratis fruit van die christenen....Scheelt me toch weer een muntje :)...
|
Ik weet wat ik ga doen als er geen gave bands zijn (Y)
Gratis koffie en goede gesprekken scoren ftw. |
ik en een vriendinnetje gaan een docu maken. het wordt vast erg interessant voor de kijker :) :)
|
ik neem mijn mondharmonica mee, lekker alto's met jembe's vervelen.
|
Ik wil best mijn gitaar meenemen maar het lijkt me niet zo slim.
|
koop snel een Stag Ukelele voor 10 euro (y) veel irritanter dan een gitaar.
|
omfg, dat die evangelisten het nog steeds aandurven om op iets als LL te komen bekeren. Dapper, tussen al die ketters. (Y)
Anyway, gratis voedsel doet wonderen. |
Citaat:
En wel STAGG inderdaad, dan weet je zeker dat het niet klinkt en het irritant is (Y) |
oh maar gaaf dan kan ik jullie filmen, komen jullie ook in de docu :)
GAAF HE :eek: :) |
Citaat:
|
Heb je een ukelele of een banjo?
Want anders niet natuurlijk. Ik heb een tent met verjaardagsvlaggetjes. Dus als iemand die ziet dan BEN IK HET! |
Ik heb een tent zonder vlaggetjes. Als iemand die ziet, dan ben ik het!
|
Nou ik zal zoeken.
|
Citaat:
|
Kaplaarzen gekocht, niet rood, maar met kekke blommen. (y)
|
Citaat:
En ohja dan bedoel ik ook echt niets anders, heb niet eens een waterdichte jas ofzo |
Citaat:
|
Poncho's :cool:
heb een knalgele, als het toch fout moet |
Citaat:
:D :cool: Fout is oké. |
Citaat:
|
Ik kijk je aan alsof ik je dood wens. Als iemand zo'n gast ziet, dan ben ik het!
|
Citaat:
|
Bristol. (y) <3
|
ik heb allstars :)
:| |
ik ook :|
oh en laarzen :) |
kisten
|
Ja godverdegodverdegodver mijn lieve kleine schattige zusje is met een vriendinnetje naar frankrijk en heeft MIJN tas meegenomen dat achterlijke kind echt als ze nu hier was zou ik haar haren uit d'r hoofd trekken. En ook nog het kleinmaakzakje voor slaapzakken waardoor ik 10 vierkante meter nodig heb om m'n slaapzak mee te nemen. godverdegodver.
|
waar kan ik ook zulke kekke regenlaarzen kopen :D
|
haha als ik uit mn plaat ben ga ik ook effe langs die christenen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
mijn bagage is één grijze massa aan vuilniszakregenhoezenspul |
Citaat:
|
is 'r morgenavond een tijd dat je uiterlijk kan komen? of staan d'r later (rond 12 uur) ook nog mensen om je n bandje te geven?
|
Dat gaat tot heel laat door, vorig jaar heb ik om (geloof ik) 1u nog een vriend van mij daar opgehaald.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oke, ik had gister op het van mijn internetbankiertransactie bevestigen na een kaartje gehad, maar het toch tot vanmorgen (gistermorgen) uitgesteld. (onbekende redenen)
LL met deze line-up uitverkocht, HOAX right? Lowlands HOAX0r |
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen vroeg om half 9 ga ik maar eens vertrekken.
Ik heb nu al bijna het idee dat ik volgend jaar gewoon weer naar Pukkelpop ga. Alleen al die lange wachtrijen.. |
ff lekker moeilijk doen
do vr za zo ma Zonneschijn (%) 40 40 40 30 30 Neerslagkans (%) 90 80 70 80 70 Neerslaghoeveelheid (mm) 11 2-8 1-5 2-6 1-6 Minimumtemperatuur (°C) 14 14/16 13/16 12/15 11/14 Middagtemperatuur (°C) 23 22/24 20/23 18/21 19/21 Windrichting Z Z ZW W W Windsnelheid (bft) 3 4 4 3 3 |
11 mm morgen?! :nono: (n) :| :s :(
|
Citaat:
En aan het water blijft het toch altijd droger heb ik met aardrijkskunde geleerd al weet ik niet of dat voor flevoland ook geld :) En laarzen kopen kut ja :) |
ik hoop op veel regen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn brüder wist mij gisterennacht uit betrouwbare bron te melden dat de campings vandaag niet vroeg open gaan. Even ter informatie.
Nu vertrek ik, GROETEN. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |