![]() |
Theo Maassen - Tegen beter weten in
Ik heb hem een tijdje terug in de Schouwburg in Eindhoven gezien en ik vond het een prachtige voorstelling. Al zijn vorige shows vond ik super en de nieuwste stelde mij dan ook niet teleur. Dingen die me het meest zijn bijgebleven zijn het begin met de bloemen, het liedje ongeveer in het midden van de show, en het einde. Ik vind het knap hoe Maassen van onderwerp naar onderwerp raast zonder ergens in te zakken; terwijl je om de ene bijtende grap nog nadenkt wordt je alweer naar een totaal ander onderwerp gesleept. Een overweldigende show dus. Heeft iemand deze show al gezien? Deel je ervaringen hier. En weet iemand toevallig wanneer hij op tv/dvd uitgebracht wordt?
Recensies: http://www.volkskrant.nl/kunst/article215500.ece http://www.parool.nl/theater/2006/re...6-maassen.html |
Helaasch niet ingeloot. :(
En Theo Maassen is natuurlijk subliem (Y) |
ik heb 'm in eindhoven schouwburg gezien en ik ben het volledig met je eens (Y) geen idee wanneer 't op DVD uitkomt ofzo, ik hoop snel (Y)
|
Theo Maassen (y)
Ik heb de show nog niet gezien, maar zijn vorige shows waren allemaal super, dus ik wil hem wel graag zien. :) Tijdje terug was hij ook hier in Maastricht in het Theater aan het Vrijthof, maar helaas kwam ik daar te laat achter waardoor het al uitverkocht was. |
Ik was bij de try-out,
toen had hij nog geen einde zei hij heel zielig :D |
Heb ik aantal maanden geleden in Deventer gezien, erg leuke show ja.
Ook ik kwam er te laat achter, het was al uitverkocht. Maar gewoon gegaan, er komen meestal wel kaarten vrij door vervallen reserveringen. Vijf minuten voor het begin heb ik nog twee kaarten gekregen. (Y) |
hij is echt cool
|
Citaat:
Ik was vooraf nogal sceptisch aangezien ik cabaret vaak niet zo heel geweldig vind, maar heb me erg vermaakt bij dit optreden ^_^ Naast dat je er heel erg om kan lachen, zet Theo Maassen je ook nog eens aan 't denken tenminste, mij wel. Een aanrader mensen =)! |
ga hem dinsdag zien :)
|
erg goeie show! dat liedje was echt ge-wel-dig, zo ontzettend flauw maar daarom dus echt super vet. :cool: het was mijn eerste 'live' ervaring met theo maassen en het viel mij ook niet tegen (Y)
|
Citaat:
|
Dat ik die show was is al bijna een jaar geleden, ik weet er niet veel meer van helaas. Ik vond t natuurlijk wel een goeie voorstelling, heb m zelfs nog ontmoet erna :)
|
heb m ook in eindhoven gezien, ergens in juni, was leuk want is natuurlijk een thuiswedstrijd voor hem, plus, nog niemand had de show toen al gezien. heb m later nog een keertje gezien op ticket for tibet, waar hij wat improviseerde maar ook grappen uit z'n show vertelde. wacht nu op een nieuwe show van hans teeuwen!
|
Citaat:
|
|
Ook voor de tweede keer vond ik het een bijzonder sterke show. (Y)
Duidelijk de beste cabaretier van het moment. (ja, en dat is míjn mening) |
Puike shit ja
|
Zeer goed. Het is ook helemaal niet erg dat ik af en toe niet hoefde te lachen, bij hem.
|
Zaterdag gezien op TV, echt super was-ie. :)
|
Tegenvaller.
|
Cabaretier Theo Maassen komt op 22 januari met een carnavalssingle. Het betreft het nummer 'Lauwe pis' dat al een onderdeel was van zijn laatste theatershow. In samenwerking met componist Fons Merkies en zangkoor 'De kapotte kontjes' is de act uit zijn show omgezet in een carnavalslied.
'Lauwe Pis' zat in de voorstelling 'Tegen beter weten in' die eind vorig jaar op televisie werd uitgezonden. Via de cabaretsite Zwartekat.nl is een fragment ervan te horen. Maassen bracht al eerder een single uit. Dat was het nummer 'Doodsbedreiging' uit 2004, dat hij maakte omdat hij vond dat er toen 'een hetze gaande' was tegen de 'diss mentaliteit' van hiphoppers. :D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon in Chicago, en Theo gaf hier een voorstelling. Na afloop in een klein zaaltje met een paar nederlanders nog een wijntje met hem gedronken.. wel grappig! z'n voorstelling was echt supergoed! (y)
|
Jup, tof
|
Niet live gezien, maar echt een hele leuke show.
Ik vind Theo Maassen sowieso geweldig. Humor en intelligentie, top! |
:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |