![]() |
|
Ik heb hem een tijdje terug in de Schouwburg in Eindhoven gezien en ik vond het een prachtige voorstelling. Al zijn vorige shows vond ik super en de nieuwste stelde mij dan ook niet teleur. Dingen die me het meest zijn bijgebleven zijn het begin met de bloemen, het liedje ongeveer in het midden van de show, en het einde. Ik vind het knap hoe Maassen van onderwerp naar onderwerp raast zonder ergens in te zakken; terwijl je om de ene bijtende grap nog nadenkt wordt je alweer naar een totaal ander onderwerp gesleept. Een overweldigende show dus. Heeft iemand deze show al gezien? Deel je ervaringen hier. En weet iemand toevallig wanneer hij op tv/dvd uitgebracht wordt?
Recensies: http://www.volkskrant.nl/kunst/article215500.ece http://www.parool.nl/theater/2006/re...6-maassen.html |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik was vooraf nogal sceptisch aangezien ik cabaret vaak niet zo heel geweldig vind, maar heb me erg vermaakt bij dit optreden ^_^ Naast dat je er heel erg om kan lachen, zet Theo Maassen je ook nog eens aan 't denken tenminste, mij wel. Een aanrader mensen =)! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Oudejaarsconference 2008 2704 | 27 | 26-11-2008 19:06 | |
Films, TV & Radio |
Koop ook eens een dvd! (deel 5) Verwijderd | 500 | 10-02-2008 16:41 | |
De Kantine |
zaai # 112 Verwijderd | 500 | 06-01-2008 20:34 | |
Muziek |
"Lauwe pis godverdommene" Metal | 63 | 04-02-2007 19:00 | |
Films, TV & Radio |
Theo Maassen Magican | 76 | 14-01-2007 21:29 | |
De Kantine |
Welke oude concert/theaterkaartjes heb jij nog bewaard? Verwijderd | 58 | 22-11-2006 02:13 |