![]() |
GP van Groot Brittanie
Seizoen vordert al aardig, jammer genoeg...
Plaats hier je voorspellingen voor de race van Silverstone. Kwalificatie: 1. Coulthard 2. Montoya 3. Raikkonen 4. Barichello 5. Schumacher, M. 6. Button Race: 1. Coultgard 2. Raikkonen 3. Button 4. Barichello 5. Schumacher, R. 6. Montoya We zullen het weer zien aanstaande zondag!! |
Race:
1. M Schumacher 2. R Barrichello 3. J Button 4. J Trulli 5. N Heidfeld 6. G Fisichella De Ferrari's zijn te goed voor de rest, de BMW's beuken elkaar der eraf, de Mclarens vallen stil door bezinetekort, de Renaults hebben een goede wagen voor Silverstone, dus 3e en 4e kan best, Heidfeld is altijd goed in de regen, en Fisico verdient een puntjuh van mij:p |
ach ja, is er iets wat de Ferrari's dit seizoen niet gaan winnen?? gelijkenis Schumacher-Rossi: ze maken het oer saai.........maar goed, ik denk dat het Barrichello, Schumacher, en, tsjah, doe eens gek.....Raikkonen worden. en verder: tjah Heidfeld, maar ook Trulli maken kansjes.....we zien wel. Wordt weer een saaie gp denk ik
|
Kwalificatie:
1. M.Schumi 2. JPM 3. DC 4. R.Schumi 5. Barri 6. Kimi Einduitslag race: 1. M.Schumi (:o who else :rolleyes: ) 2. DC (McLaren doet het altijd aardig op Silverstone) 3. R.Schumi (weer een beetje onopvallend de wedstrijd uitrijdend) 4. Kimi (pakt weer puntjes en zet dus een stijgende lijn voort) 5. Button (kdenk zeker een top 6 plaats) 6. Trulli (Renault is qua teams nr.4 van dit seizoen tot nu toe) |
Qualy:
1. Schumi 2. Rubinho 3. Juan-Pablo Montoya 4. DC 5. Button 6. Ralf Race: 1. Schumi (m natuurlijk ;)) 2. Button gaat ze 1e podium pakken 3. Barrichello 4. Ralf 5. Kimi komt vanaf plaats 9 6. Trulli heeft een keer geen pech ENJOY SILVERSTONE |
Gaat niet goed met Arrows...
Tijdens hele vrije trainingen vanmiddag zijn ze de garage niet uitgekomen. Ik denk niet dat ze mee zullen doen zondag. |
Woei! :D
Blauwe achterlichten :cool: http://www.raceplanet.net/shownews.p...n=show&id=1466 http://a324.g.akamai.net/f/324/3126/.../diapo_139.jpg |
1. Montoya
2. Barichello 3. R. Schumacher 4. Coulthard Michael Schumacher schuift na de 2e bocht de baan af. Dan wil Montoya de leiding overnemen maar daarvoor moet hij Ralfje en Rubens inhalen. Montoya zweeft over de baan en over z'n teamgenoot heen. Dan scheurt hij langs Rubens af en Coulthard mompelt kwaad F*F*F* omdat Montoya hem weer eens ver voor is. Haha lol |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Ff tussendoor voor de Jos Verstappen fans :o
http://www.kicken.com/funnyfiles/Pat...wkformule1.mp3 :cool: :D |
Citaat:
|
1. M.Schumacher
2. Barrichello 3. Montoya 4. R.Schumacher 5. Coulthard 6. Trulli |
Citaat:
|
Leuke wedstrijd hoor, lekker weeres in de regen, zie je altijd verrassende taferelen. Opnieuw de beste tactiek van Ferrari, ik kan nix bedenken dit seizoen (op het Oostenrijk-incident na) waarop een ander team beter is dan Ferrari. Barri net voor Montoya is ook goed en voor BAR is het ook natuurlijk leuk, op plaats 4 en 5, in 1 keer met 2 rijders van die 0 punten af :) , Renault viel tegen en McLaren was wel zeer amateuristisch bezig vandaag :rolleyes: tsjongejonge roept DC 30 seconden van te voren al af dattie de pits inkomt, staan ze nog nie eens met de banden 30 seconden later klaar. :rolleyes:
|
Citaat:
|
leuke race (y) dat geklooi met die banden enzo :D Helaas is Ferrari te goed.. :(
|
Citaat:
|
ik
|
Citaat:
8, 9 ofzo? Das toch teveel als je het vergelijkt met andere michelin teams :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |