| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Leuke wedstrijd hoor, lekker weeres in de regen, zie je altijd verrassende taferelen. Opnieuw de beste tactiek van Ferrari, ik kan nix bedenken dit seizoen (op het Oostenrijk-incident na) waarop een ander team beter is dan Ferrari. Barri net voor Montoya is ook goed en voor BAR is het ook natuurlijk leuk, op plaats 4 en 5, in 1 keer met 2 rijders van die 0 punten af
, Renault viel tegen en McLaren was wel zeer amateuristisch bezig vandaag tsjongejonge roept DC 30 seconden van te voren al af dattie de pits inkomt, staan ze nog nie eens met de banden 30 seconden later klaar.
|
|
||
|
Citaat:
Nouja Ralf maat een schuiver... Coulthard deed weer niet wat ik van hem verwacht
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het tema was gewoon erg dom bezig, om coulthard langr buiten te laten staan. Hoeveel pit stops hebben ze bij McLaren in totaal wel niet gehad?8, 9 ofzo? Das toch teveel als je het vergelijkt met andere michelin teams
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|