![]() |
[videokaart programma] Met wel progrmma kan ik zien hoe warm mijn videokaart wordt?
Die headsink is behoorlijk warm en weet niet of dat klopt.
Mvg. Maradinus |
vent, leer je dan nooit iets van wat we je zeggen? lees je uberhaupt je topics wel terug? Of lees je alleen de stukjes waar je wat aan hebt, en laat je de rest voor wat 't is? Anyhow, ik denk dat een hoop mensen nietmeer gemotiveerd zijn jou topics serieus te behandelen, dit is de zoveelste keer dat je een totaal waardeloos topic opent, en je hebt niks gedaan met de opmerkingen die we je hebben gegeven
|
Citaat:
En ik vraag om advies omdat mijn beeldscherm of videokaart vreemd doet. Ik hoorde in mijn vrienden groep dat als je videokaart te warm word en je gaat terug met alt-tab naar windows zie ik strepen. Daarom vraag ik om een programma zodat ik mijn temperatuur kan checken en het hier vragen of het klopt en zoniet wet er aan doen. Mar als jullie mij niet willen helpen. Ook best Mvg Maradinus Offtopic: Een forum is een toch een plek waar je vraag en antwoord kunt krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ja, dit forum is een plek waar je mag vragen, en als je niets van PC's snapt is dit een uitgelezen plek om vragen te stellen, maar je verwacht toch niet serieus dat wij elke keer voor jou je werk opknappen, gewoonweg omdat je te lui bent om te zoeken, of uberhaupt iets meer tijd te steken in een openingstopic Je snapt toch zelf ook wel dat wij informatie nodig hebben om te zien wat het probleem is, waar je knelpunten zitten ? Ik heb geen enkele moeite om een nieuweling op weg te helpen, ik doe graag voor diegene wat extra werk van mijn vrije tijd, ik wil zelfs diegene een totaal-antwoord geven als diegene erom vraagt, maar ik ben geen slaafje die je met een knip-in-de-vingers oproept! |
Tjonge jonge jonge.
http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search Is zat over te vinden, zo te zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |