Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2006, 19:53
Maradinus
Maradinus is offline
Die headsink is behoorlijk warm en weet niet of dat klopt.

Mvg. Maradinus
Oud 19-08-2006, 21:57
dafelix
dafelix is offline
vent, leer je dan nooit iets van wat we je zeggen? lees je uberhaupt je topics wel terug? Of lees je alleen de stukjes waar je wat aan hebt, en laat je de rest voor wat 't is? Anyhow, ik denk dat een hoop mensen nietmeer gemotiveerd zijn jou topics serieus te behandelen, dit is de zoveelste keer dat je een totaal waardeloos topic opent, en je hebt niks gedaan met de opmerkingen die we je hebben gegeven
Oud 19-08-2006, 22:35
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Boeiend, alsof zo'n synthetische benchmark enige significantie heeft. Ik bedoel, ik zie nota bene in mijn eigen 6600 drivers gewoon de optie een speciaal 3Dmark-profiel te kiezen, waardoor je dan hoger scoort in die benchmark. Alsof dat boeiend is. Ik geloof ook niet dat we hier topics nodig hebben die als enige vraag bevatten 'is mijn score op synthetische benchmark X of Y goed'.
Als ik zo'n antwoord krijg waar ik de ballen niet van snap(mijn vocabulaire is niet zo uitgebreid in pc termen)

En ik vraag om advies omdat mijn beeldscherm of videokaart vreemd doet.

Ik hoorde in mijn vrienden groep dat als je videokaart te warm word en je gaat terug met alt-tab naar windows zie ik strepen.

Daarom vraag ik om een programma zodat ik mijn temperatuur kan checken en het hier vragen of het klopt en zoniet wet er aan doen.

Mar als jullie mij niet willen helpen.

Ook best

Mvg Maradinus

Offtopic: Een forum is een toch een plek waar je vraag en antwoord kunt krijgen
Oud 19-08-2006, 23:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 19-08-2006 @ 23:35 :
Maar wij gaan toch ook geen mensen vertellen hoe ze hun broek aan moeten trekken, hun veters moeten strikken en hun pik moeten wassen? Het spijt me, Maradinus, maar als je niet eens met Google overweg kunt, heb je wat mij betreft je internet-rijbewijs niet verdiend.
Oud 19-08-2006, 23:29
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 19-08-2006 @ 23:35 :
(...)
ja, wij geven je keer-op-keer het advies zelf eerst onderzoek te plegen, om een topic te starten waarin je informatie geeft en waaruit blijkt dat je enige moeite hebt gedaan. Natuurlijk vind ik 't neit erg als dit je eerste vraag was, die je op deze manier stelt, immers, niet iedereen weet zoveel van PC's, de tweede keer vind ik 't vervelend, maar help ik zonder te mekkeren, maar als iemand keer-op-keer de opgegeven adviezen in de wind slaat, heb ik weinig zin diegene weer 'tzelfde voor te stellen, weer opnieuw dezelfde adviezen te geven of diegene uberhaupt een beetje op weg te helpen.

Dus ja, dit forum is een plek waar je mag vragen, en als je niets van PC's snapt is dit een uitgelezen plek om vragen te stellen, maar je verwacht toch niet serieus dat wij elke keer voor jou je werk opknappen, gewoonweg omdat je te lui bent om te zoeken, of uberhaupt iets meer tijd te steken in een openingstopic

Je snapt toch zelf ook wel dat wij informatie nodig hebben om te zien wat het probleem is, waar je knelpunten zitten ? Ik heb geen enkele moeite om een nieuweling op weg te helpen, ik doe graag voor diegene wat extra werk van mijn vrije tijd, ik wil zelfs diegene een totaal-antwoord geven als diegene erom vraagt, maar ik ben geen slaafje die je met een knip-in-de-vingers oproept!
Oud 19-08-2006, 23:52
M@rco
M@rco is offline
Tjonge jonge jonge.

http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search

Is zat over te vinden, zo te zien.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 23:55.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten