Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dus ja, dit forum is een plek waar je mag vragen, en als je niets van PC's snapt is dit een uitgelezen plek om vragen te stellen, maar je verwacht toch niet serieus dat wij elke keer voor jou je werk opknappen, gewoonweg omdat je te lui bent om te zoeken, of uberhaupt iets meer tijd te steken in een openingstopic Je snapt toch zelf ook wel dat wij informatie nodig hebben om te zien wat het probleem is, waar je knelpunten zitten ? Ik heb geen enkele moeite om een nieuweling op weg te helpen, ik doe graag voor diegene wat extra werk van mijn vrije tijd, ik wil zelfs diegene een totaal-antwoord geven als diegene erom vraagt, maar ik ben geen slaafje die je met een knip-in-de-vingers oproept!
|
Tjonge jonge jonge.
http://www.google.com/search?hl=en&q...=Google+Search Is zat over te vinden, zo te zien.
Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 23:55. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|