![]() |
Een "Naam" hebben/krijgen...
Voor de mensen die er wel van houden...
Als een meisje met veel jongens zoent of seks mee heeft is ze een hoer, en als een jongen het met veel meisjes doet is hij stoer... Voorbeeld; Een meisje gaat elke week stappen, ziet een leuke jongen en heeft daar lol mee, het klikt die avond en ze zoenen en/of hebben seks... De week erna ontmoet ze een andere jongen en zoent daar ook mee.. dit gaat zo een tijdje verder en het meisje heeft al een aantal jongens in haar "lijstje" staan waar ze mee heeft gezoend en/of seks mee heeft gehad.. Het meisje krijgt van vriendinnen te horen dat ze misschien even een tijdje rustig aan moet doen omdat ze anders een "naam" krijgt.. Waarom krijgen altijd meisjes de stempel HOER,, en de jongens de stempel STOER... of player? Wat zou het meisje volgens jou moeten doen om van die stempel af te komen...? |
Citaat:
|
Het is gewoon onze maatschappij die dat beeld wat ophangt denk ik.
|
Cool dat ik echt begin door te hebben wie belg is en wie niet, gewoon aan het taaltje! :p
En online: het kan er misschien mee te maken hebben dat jongens 'hun zaad moeten verspreiden' (het ideale excuus (y)) en dat het daarom meer aanvaard is? Al maakt het mij niet uit of je als jongen of als meisje veel seks hebt met verschillende mensen, zolang je maar niet alles pakt dat je kan krijgen, want da's er voor beide geslachten over (n) |
Citaat:
off topic: maak je der een spel van om te raden wie Nederlander of Belg is. :) |
'omdat meisjes gevoelig (horen te) zijn'
|
heeft er denk ik ook wel mee te maken dat jongens vaak de eerste stap zetten en het daarom vanuit een meisjes kant sletterig is als ze op veel van die 'eerste stappen' ingaat.
bij jongens is het stoer daarentegen als zo'n 'eerste stap' vaak zn vruchten afwerpt. dat wil zeggen 'sletten' zijn niet kieskeurig, en 'players' zijn stoer omdat ze krijgen wat ze willen. zou kunnen |
Ik kreeg juist het idee dat dat al verleden tijd is.
En het onderwerp niet verder uitgemolken kon worden. |
Ben ik nou een slet als ik elke week een andere gast neuk :( Naja niet meer doen dan, ik ga wel wijfen neuken.
|
Citaat:
|
player is niet stoer :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje, ik heb niet het idee dat dit nog leeft in de samenleving. Ikzelf heb me hetzelfde gedragen als een man, en ben er nooit op aangekeken of wat dan ook.
het zijn dus voornamelijk dit soort topics die die gedachte in stand houden en natuurlijk de paranoia van de vrouwen zelf. maar ik heb nog nooit uit iemands mond gehoord dat een vrouw een slet is als ze rondneukt, en een man een player. het boeit mensen gewoon niet. En mijn vriendinnen hebben er ook nooit wat van gezegd ondanks dat dat allemaal van die vrome relatietypjes zijn. |
Citaat:
|
tja, zo gaat dat helaas.
Maar goed, ik kan je verder niets aanraden, doe waar je zin in hebt,maar op een gegeven moment heb je er zelf wel genoeg van (lijkt mij) en ga je op zoek naar iets vasts(of niet.) . offtopic; alle Nederlanders hebben meteen door wie Belg is of niet,maar uit sociaal oogpunt lachen we er gewoon irl om,ipv online. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, voor mij maakt het geen flikker uit met hoeveel meisjes of jongens iemand gezoend heeft. Als je daar plezier aan beleeft, vooral doen. |
Ga je met je 18 jaar asjeblieft druk maken over andere dingen.. :|
Citaat:
Ik denk dat het alles te maken heeft met onze maatschappij, al ben ik van mening dat het allang en breed een uitgemolken onderwerp is. Er is geen mens dat een fuck zal geven om mijn slet-periode, evenmin als om die van mijn buurjongen. Uiteindelijk komt vrijwel alles tot bekering, en dat weet men. Daarbij zit er een verschil tussen sletten in stijl, en stijlloos sletten en genoegen nemen met minder. Als het maar tieten of een lul heeft, hoerai! De types van de laatste groep zal ik dan ook veel sneller tot een slet- hoer- of player bekronen. Puur en alleen al omdat ik een hekel heb aan personen voor wie menig blonde bimbo, breezerslet en ander gemakkelijk te verkrijgen voer al genoeg is. Met volk dat gewoon wat leuke moeite doet, daadwerkelijk leuke jongens/meisjes aan de haak slaat en hier een leuke avond mee heeft is in mijn optiek al een stuk minder mis. Doe vooral wat je niet laten kan, en het zal mij verder een zorg zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
evolutie.
man wil hoge kwantiteit vrouwen voor veel nakomelingen vrouw wil 1 man van hoge kwaliteit voor goede nakomelingen (een beetje lomp gezegd) dus je zou kunnen zeggen dat een man met 1 vrouw, en een vrouw met veel mannen, "abnormaal" is maar goed beschaving, monogamie, emancipatie etc etc dus het zal tegenwoordig wel op persoonlijkheid en mening neerkomen, maw: schijt aan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het sowieso belachelijk dat vrouwen dan hoeren genoemd worden, maar dat zou ik ook vinden wanneer het bij mannen zo was. Het doet er gewoon bij allebei niet toe, neuk zoveel mensen als je wil zeg.
|
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen, maar ik heb er niet bepaald een hele hoge dunk van, zowel bij mannen niet als vrouwen die dat doen.
|
Citaat:
|
Het komt door het oerinstinct ;)
Nou ja... ik weet het niet.. hecht er zelf niet teveel waarde aan. Als een meisje een slet of een hoer genoemd wordt ligt dat vaak ook aan r uitstraling.. maar dat is mijn persoonlijke ervaring :) |
Citaat:
|
het welbekende generalisatie. Het is maar net hoe je omgeving met deze 'situatie' omgaat. Als ik met tig dames in bed zou duiken zou ik net zo goed een slet/hoer of whatever zijn als dat een vriendin van me dat zou zijn.
|
Citaat:
|
Je krijgt ook een naam als je niets doet maar je roddelende 'vijanden' hebt, dusse. Een naam hebben hoeft niets te betekenen.
|
Een vriendin van me heeft eens een foute carnaval gehad en zoende 17 jongens. Ja erg veel en erg stom. Een groot deel van die jongens was ook nog eens een vriendengroep. Zij was de slet en dat die jongens allemaal hetzelfde meisje hadden gehad was helemaal niet gek....
|
En als die jongen een vriendin heeft en met andere vriendinnen via msn het over seks heeft enzo, wat is daarvan te zeggen?
|
Citaat:
jij gaat niet door voor de koelkast hint: spermacompetitie |
Beter oppassen? Ik heb met een flink aantal jongens gezoend, maar krijg toch meestal niet de stempel 'slet' opgedrukt. Behalve van Qimm, dan :P
Het ligt misschien ook aan je omgeving... Ik ken een meisje dat behoorlijk wat jongens d'r bed in sleept, of sleepte, maar goed, in haar studentenkringen trekken mensen hooguit een wenkbrouw op. Nja... |
Citaat:
dus of het er nou 1 is van hoge kwaliteit of die ene + 5 schrale, het blijft neerkomen op 1 kind van de hoogst mogelijke kwaliteit dus maw je kan er wel 20 neuken, maar je kan ook gewoon gelijk de beste pakken voor man is iedere vrouw weer +1 nakomeling |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, hint aan Optima: zwangerschap Maargoed voor de culturele evolutie is het volgens mij volledig geaccapteerd wanneer iemand rondslet (m/v) iig in NL. Bij mij op werk gebruiken we het predikaat 'slet'voor zowel mannen als vrouwen. |
Citaat:
(of je bent gewoon net zo stomdronken als al die andere meiden, ja, een domme slet:p) |
Ik heb dat verschil zelf nooit ondervonden, eigenlijk.
Ik ben in mijn vriendengroepje de enige die min of meer "rondslet" en weet dus dat sommige mensen mij als een slet bestempelen. Als een van de jongens van datzelfde groepje dit echter zou doen, zouden diezelfde mensen hem ook een slet vinden. Het kan wel zijn dat sommige meisjes als sletten worden gezien en sommige jongens als "stoer" als ze veel contacten hebben, maar degenen die hen dit predikaat opleggen zijn vaak niet dezelfden. Daar moet natuurlijk wel rekening mee worden gehouden. Als ik een jongen was en mijn vrienden vonden mij vet stoer omdat ik rondslette, wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat vindt (dus dat ook die mensen die anderen als slet bestempelen, mij stoer vinden). Waarom moet dit onderwerp trouwens perse elke twee maanden opnieuw worden aangeboord? Het is achterhaald, vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
i agree bij sommige mensen heb ik ook wel n 'naam'. ik kies voor mijn gedrag, en ik voel me er goed bij, vies? onzin! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |