Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2006, 17:25
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Voor de mensen die er wel van houden...
Als een meisje met veel jongens zoent of seks mee heeft is ze een hoer, en als een jongen het met veel meisjes doet is hij stoer...


Voorbeeld;
Een meisje gaat elke week stappen, ziet een leuke jongen en heeft daar lol mee, het klikt die avond en ze zoenen en/of hebben seks...
De week erna ontmoet ze een andere jongen en zoent daar ook mee..

dit gaat zo een tijdje verder en het meisje heeft al een aantal jongens in haar "lijstje" staan waar ze mee heeft gezoend en/of seks mee heeft gehad..

Het meisje krijgt van vriendinnen te horen dat ze misschien even een tijdje rustig aan moet doen omdat ze anders een "naam" krijgt..

Waarom krijgen altijd meisjes de stempel HOER,, en de jongens de stempel STOER... of player?


Wat zou het meisje volgens jou moeten doen om van die stempel af te komen...?
__________________
....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
*** schreef op 20-08-2006 @ 17:55 :
Jongens die veel verschillende meiden neuken zijn niet serieus met een relatie bezig.
Jongens die met iedereen neuken zijn ook vieze sletten, net als meisjes
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:21
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Het is gewoon onze maatschappij die dat beeld wat ophangt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:29
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Cool dat ik echt begin door te hebben wie belg is en wie niet, gewoon aan het taaltje!

En online: het kan er misschien mee te maken hebben dat jongens 'hun zaad moeten verspreiden' (het ideale excuus ) en dat het daarom meer aanvaard is? Al maakt het mij niet uit of je als jongen of als meisje veel seks hebt met verschillende mensen, zolang je maar niet alles pakt dat je kan krijgen, want da's er voor beide geslachten over
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:34
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 20-08-2006 @ 19:29 :
Cool dat ik echt begin door te hebben wie belg is en wie niet, gewoon aan het taaltje!

En online: het kan er misschien mee te maken hebben dat jongens 'hun zaad moeten verspreiden' (het ideale excuus ) en dat het daarom meer aanvaard is? Al maakt het mij niet uit of je als jongen of als meisje veel seks hebt met verschillende mensen, zolang je maar niet alles pakt dat je kan krijgen, want da's er voor beide geslachten over
Ben ik het mee eens. Het is niet omdat je al meerdere relaties hebt gehad dat je automatisch als een hoer, player en wat weet ik nog allemaal bent.

off topic: maak je der een spel van om te raden wie Nederlander of Belg is.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:35
adon1s
Avatar van adon1s
adon1s is offline
'omdat meisjes gevoelig (horen te) zijn'
__________________
Eigen genot eerscht
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 18:50
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
heeft er denk ik ook wel mee te maken dat jongens vaak de eerste stap zetten en het daarom vanuit een meisjes kant sletterig is als ze op veel van die 'eerste stappen' ingaat.

bij jongens is het stoer daarentegen als zo'n 'eerste stap' vaak zn vruchten afwerpt.

dat wil zeggen 'sletten' zijn niet kieskeurig, en 'players' zijn stoer omdat ze krijgen wat ze willen.

zou kunnen
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 19:38
Estar
Estar is offline
Ik kreeg juist het idee dat dat al verleden tijd is.

En het onderwerp niet verder uitgemolken kon worden.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 20:09
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ben ik nou een slet als ik elke week een andere gast neuk Naja niet meer doen dan, ik ga wel wijfen neuken.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 20:19
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-08-2006 @ 19:04 :
Jongens die met iedereen neuken zijn ook vieze sletten, net als meisjes
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 20:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
player is niet stoer
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 21:17
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
Hulk schreef op 20-08-2006 @ 19:50 :
heeft er denk ik ook wel mee te maken dat jongens vaak de eerste stap zetten en het daarom vanuit een meisjes kant sletterig is als ze op veel van die 'eerste stappen' ingaat.

bij jongens is het stoer daarentegen als zo'n 'eerste stap' vaak zn vruchten afwerpt.

dat wil zeggen 'sletten' zijn niet kieskeurig, en 'players' zijn stoer omdat ze krijgen wat ze willen.

zou kunnen
Exactemundo
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 22:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Hulk schreef op 20-08-2006 @ 19:50 :
heeft er denk ik ook wel mee te maken dat jongens vaak de eerste stap zetten en het daarom vanuit een meisjes kant sletterig is als ze op veel van die 'eerste stappen' ingaat.

bij jongens is het stoer daarentegen als zo'n 'eerste stap' vaak zn vruchten afwerpt.

dat wil zeggen 'sletten' zijn niet kieskeurig, en 'players' zijn stoer omdat ze krijgen wat ze willen.

zou kunnen
Wat is het toch leuk om jongen te zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 22:14
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
weetje, ik heb niet het idee dat dit nog leeft in de samenleving. Ikzelf heb me hetzelfde gedragen als een man, en ben er nooit op aangekeken of wat dan ook.

het zijn dus voornamelijk dit soort topics die die gedachte in stand houden

en natuurlijk de paranoia van de vrouwen zelf. maar ik heb nog nooit uit iemands mond gehoord dat een vrouw een slet is als ze rondneukt, en een man een player. het boeit mensen gewoon niet. En mijn vriendinnen hebben er ook nooit wat van gezegd ondanks dat dat allemaal van die vrome relatietypjes zijn.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 22:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
Hulk schreef op 20-08-2006 @ 19:50 :
heeft er denk ik ook wel mee te maken dat jongens vaak de eerste stap zetten en het daarom vanuit een meisjes kant sletterig is als ze op veel van die 'eerste stappen' ingaat.

bij jongens is het stoer daarentegen als zo'n 'eerste stap' vaak zn vruchten afwerpt.

dat wil zeggen 'sletten' zijn niet kieskeurig, en 'players' zijn stoer omdat ze krijgen wat ze willen.

zou kunnen
het zou ook kunnen dat vrouwen gewoon weten dan mannen veel wanhopiger op zoek naar seks zijn dan zij, en ze hun hand er niet voor om hoeven te draaien of een man komt wel naar hen toe. Dus het is veel leuker om toe te kijken hoe een man zich in allerlei bochten wringt om je in het bed te krijgen, dan het zelf te doen, en zo uiteindelijk de man te laten denken dat hij een player is, terwijl het allemaal neerkomt op entertainment
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 22:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
tja, zo gaat dat helaas.
Maar goed, ik kan je verder niets aanraden, doe waar je zin in hebt,maar op een gegeven moment heb je er zelf wel genoeg van (lijkt mij) en ga je op zoek naar iets vasts(of niet.) .



offtopic;

alle Nederlanders hebben meteen door wie Belg is of niet,maar uit sociaal oogpunt lachen we er gewoon irl om,ipv online.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 01:52
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
Citaat:
Ivon* schreef op 20-08-2006 @ 18:25 :
Voor de mensen die er wel van houden...
Als een meisje met veel jongens zoent of seks mee heeft is ze een hoer, en als een jongen het met veel meisjes doet is hij stoer...


Voorbeeld;
Een meisje gaat elke week stappen, ziet een leuke jongen en heeft daar lol mee, het klikt die avond en ze zoenen en/of hebben seks...
De week erna ontmoet ze een andere jongen en zoent daar ook mee..

dit gaat zo een tijdje verder en het meisje heeft al een aantal jongens in haar "lijstje" staan waar ze mee heeft gezoend en/of seks mee heeft gehad..

Het meisje krijgt van vriendinnen te horen dat ze misschien even een tijdje rustig aan moet doen omdat ze anders een "naam" krijgt..

Waarom krijgen altijd meisjes de stempel HOER,, en de jongens de stempel STOER... of player?


Wat zou het meisje volgens jou moeten doen om van die stempel af te komen...?
ok ik weet de oplossing, dan noemen we jou hoer en al die jongens ook. Zo goed toch, emancipatie noemen we dat
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 10:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-08-2006 @ 23:16 :
het zou ook kunnen dat vrouwen gewoon weten dan mannen veel wanhopiger op zoek naar seks zijn dan zij, en ze hun hand er niet voor om hoeven te draaien of een man komt wel naar hen toe. Dus het is veel leuker om toe te kijken hoe een man zich in allerlei bochten wringt om je in het bed te krijgen, dan het zelf te doen, en zo uiteindelijk de man te laten denken dat hij een player is, terwijl het allemaal neerkomt op entertainment
Haha, goed gezegd
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 11:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-08-2006 @ 23:14 :
weetje, ik heb niet het idee dat dit nog leeft in de samenleving. Ikzelf heb me hetzelfde gedragen als een man, en ben er nooit op aangekeken of wat dan ook.

het zijn dus voornamelijk dit soort topics die die gedachte in stand houden

en natuurlijk de paranoia van de vrouwen zelf. maar ik heb nog nooit uit iemands mond gehoord dat een vrouw een slet is als ze rondneukt, en een man een player. het boeit mensen gewoon niet. En mijn vriendinnen hebben er ook nooit wat van gezegd ondanks dat dat allemaal van die vrome relatietypjes zijn.
Oh, maar bij mij op school wordt elk meisje dat met veel jongens heeft gezoend een slet genoemd. Tenminste, als dat bij het overgrote deel van de massa bekend is. Bij jongens is dat daarentegen heel anders. Maar goed, ik ben ook nog maar een klein meisje natuurlijk.

Nu ja, voor mij maakt het geen flikker uit met hoeveel meisjes of jongens iemand gezoend heeft. Als je daar plezier aan beleeft, vooral doen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 12:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ga je met je 18 jaar asjeblieft druk maken over andere dingen..

Citaat:
Optima schreef op 20-08-2006 @ 23:16 :
het zou ook kunnen dat vrouwen gewoon weten dan mannen veel wanhopiger op zoek naar seks zijn dan zij, en ze hun hand er niet voor om hoeven te draaien of een man komt wel naar hen toe. Dus het is veel leuker om toe te kijken hoe een man zich in allerlei bochten wringt om je in het bed te krijgen, dan het zelf te doen, en zo uiteindelijk de man te laten denken dat hij een player is, terwijl het allemaal neerkomt op entertainment
Juist, en ik altijd maar denken dat ik de enige was die het zo zag.

Ik denk dat het alles te maken heeft met onze maatschappij, al ben ik van mening dat het allang en breed een uitgemolken onderwerp is. Er is geen mens dat een fuck zal geven om mijn slet-periode, evenmin als om die van mijn buurjongen. Uiteindelijk komt vrijwel alles tot bekering, en dat weet men. Daarbij zit er een verschil tussen sletten in stijl, en stijlloos sletten en genoegen nemen met minder. Als het maar tieten of een lul heeft, hoerai!
De types van de laatste groep zal ik dan ook veel sneller tot een slet- hoer- of player bekronen. Puur en alleen al omdat ik een hekel heb aan personen voor wie menig blonde bimbo, breezerslet en ander gemakkelijk te verkrijgen voer al genoeg is. Met volk dat gewoon wat leuke moeite doet, daadwerkelijk leuke jongens/meisjes aan de haak slaat en hier een leuke avond mee heeft is in mijn optiek al een stuk minder mis. Doe vooral wat je niet laten kan, en het zal mij verder een zorg zijn..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 12:52
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Roosje schreef op 21-08-2006 @ 12:02 :
Oh, maar bij mij op school wordt elk meisje dat met veel jongens heeft gezoend een slet genoemd. Tenminste, als dat bij het overgrote deel van de massa bekend is. Bij jongens is dat daarentegen heel anders. Maar goed, ik ben ook nog maar een klein meisje natuurlijk.
No offence maar ik denk dat dat ook met de leeftijd te maken heeft. Toen ik pakweg <20 was, werd er ook zo gereageerd, als je wat ouder bent wordt je hopelijk ook wel kieskeuriger en worden zo'n namen niet meer gebruikt, het boeit ons niet met hoeveel jongens een meisje seks heeft en hoeveel meisjes een jongen versiert. Of je 'zo' iemand wilt, is een andere zaak, hangt een beetje af van de visie die je hebt over seks (en die verandert vaak naarmate je ouder wordt)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 13:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 21-08-2006 @ 13:52 :
No offence maar ik denk dat dat ook met de leeftijd te maken heeft. Toen ik pakweg <20 was, werd er ook zo gereageerd, als je wat ouder bent wordt je hopelijk ook wel kieskeuriger en worden zo'n namen niet meer gebruikt, het boeit ons niet met hoeveel jongens een meisje seks heeft en hoeveel meisjes een jongen versiert. Of je 'zo' iemand wilt, is een andere zaak, hangt een beetje af van de visie die je hebt over seks (en die verandert vaak naarmate je ouder wordt)
Ja, dat weet ik wel, vandaar mijn laatste zin ook. Ik bedoel, kom op, het grootste gedeelte van de mensen op mijn school is ook niet echt serieus te nemen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 17:22
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
evolutie.
man wil hoge kwantiteit vrouwen voor veel nakomelingen
vrouw wil 1 man van hoge kwaliteit voor goede nakomelingen
(een beetje lomp gezegd)

dus je zou kunnen zeggen dat een man met 1 vrouw, en een vrouw met veel mannen, "abnormaal" is

maar goed beschaving, monogamie, emancipatie etc etc
dus het zal tegenwoordig wel op persoonlijkheid en mening neerkomen, maw: schijt aan
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 21:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-08-2006 @ 23:14 :
Ikzelf heb me hetzelfde gedragen als een man, en ben er nooit op aangekeken of wat dan ook.
Dat ze het niet recht in je gezicht zeggen wil niet zeggen dat ze niet achter je rug om lullen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 21:36
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ivon* schreef op 20-08-2006 @ 18:25 :
Wat zou het meisje volgens jou moeten doen om van die stempel af te komen...?
Als je het eenmaal zo bont hebt gemaakt dat je zo'n stempel krijgt, kom je er niet meer vanaf
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 13:40
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 21-08-2006 @ 22:34 :
Dat ze het niet recht in je gezicht zeggen wil niet zeggen dat ze niet achter je rug om lullen.
haha idd, niet te naief he
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 13:43
Verwijderd
Ik vind het sowieso belachelijk dat vrouwen dan hoeren genoemd worden, maar dat zou ik ook vinden wanneer het bij mannen zo was. Het doet er gewoon bij allebei niet toe, neuk zoveel mensen als je wil zeg.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:49
Verwijderd
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet bepalen, maar ik heb er niet bepaald een hele hoge dunk van, zowel bij mannen niet als vrouwen die dat doen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:52
Verwijderd
Citaat:
adon1s schreef op 20-08-2006 @ 19:35 :
'omdat meisjes gevoelige (hoeren) zijn'
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:28
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Het komt door het oerinstinct
Nou ja... ik weet het niet.. hecht er zelf niet teveel waarde aan.
Als een meisje een slet of een hoer genoemd wordt ligt dat vaak ook aan r uitstraling.. maar dat is mijn persoonlijke ervaring
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 11:16
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Adgertic Z4 schreef op 23-08-2006 @ 11:28 :
Als een meisje een slet of een hoer genoemd wordt ligt dat vaak ook aan r uitstraling.. maar dat is mijn persoonlijke ervaring
Voila, dat ook. Er zijn meisjes genoeg die er heel gewoontjes bijlopen die met een hoop jongens seks hebben zonder dat ze een naam krijgen. Het zijn diegene die erbij lopen als loslopend wild en die er mee te koop lopen, die als slet worden bezien.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 12:44
-SoloWolf-
Avatar van -SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
het welbekende generalisatie. Het is maar net hoe je omgeving met deze 'situatie' omgaat. Als ik met tig dames in bed zou duiken zou ik net zo goed een slet/hoer of whatever zijn als dat een vriendin van me dat zou zijn.
__________________
|| Heaven won't let me in, Hell's afraid that I take over ||
[QUOTE=Ellesdee;26151717]hahaha, je bent wel lief <3[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 16:30
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-08-2006 @ 23:16 :
het zou ook kunnen dat vrouwen gewoon weten dan mannen veel wanhopiger op zoek naar seks zijn dan zij, en ze hun hand er niet voor om hoeven te draaien of een man komt wel naar hen toe. Dus het is veel leuker om toe te kijken hoe een man zich in allerlei bochten wringt om je in het bed te krijgen, dan het zelf te doen, en zo uiteindelijk de man te laten denken dat hij een player is, terwijl het allemaal neerkomt op entertainment
..eh.. javast.. Meeste lelijke en onaantrekkelijke vrouwen voelen zich onzekergenoeg om niet in de kroeg of disco op te duiken. Waar mannen een plaat voor hun kop hebben, daar vaak schijt aan hebben en toch op komen dagen want er is bier. Waardoor het gehalte 'wanhopige mensen' gestaag omhoog schiet aan de mannelijke zijde. Daar kan ik natuurlijk ook niks aan doen. Ik ga ze moeilijk allemaal naar huis sturen. Want dan hebben de vrouwen niks meer te doen, toch?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 16:36
Verwijderd
Je krijgt ook een naam als je niets doet maar je roddelende 'vijanden' hebt, dusse. Een naam hebben hoeft niets te betekenen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 19:26
Verwijderd
Een vriendin van me heeft eens een foute carnaval gehad en zoende 17 jongens. Ja erg veel en erg stom. Een groot deel van die jongens was ook nog eens een vriendengroep. Zij was de slet en dat die jongens allemaal hetzelfde meisje hadden gehad was helemaal niet gek....
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:45
Hinsbeck
Hinsbeck is offline
En als die jongen een vriendin heeft en met andere vriendinnen via msn het over seks heeft enzo, wat is daarvan te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:59
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 21-08-2006 @ 18:22 :
evolutie.
vrouw wil 1 man van hoge kwaliteit voor goede nakomelingen
(een beetje lomp gezegd)

jij gaat niet door voor de koelkast

hint: spermacompetitie
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 21:59
Verwijderd
Beter oppassen? Ik heb met een flink aantal jongens gezoend, maar krijg toch meestal niet de stempel 'slet' opgedrukt. Behalve van Qimm, dan

Het ligt misschien ook aan je omgeving... Ik ken een meisje dat behoorlijk wat jongens d'r bed in sleept, of sleepte, maar goed, in haar studentenkringen trekken mensen hooguit een wenkbrouw op. Nja...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 02:57
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-08-2006 @ 22:59 :
jij gaat niet door voor de koelkast

hint: spermacompetitie
enige wat dat zegt is dat het niet zoveel uit maakt hoeveel gasten je neukt als vrouw, je kiest de beste voor nageslacht
dus of het er nou 1 is van hoge kwaliteit of die ene + 5 schrale, het blijft neerkomen op 1 kind van de hoogst mogelijke kwaliteit
dus maw je kan er wel 20 neuken, maar je kan ook gewoon gelijk de beste pakken

voor man is iedere vrouw weer +1 nakomeling
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 08:39
Verwijderd
Citaat:
Liesa schreef op 28-08-2006 @ 20:26 :
Een vriendin van me heeft eens een foute carnaval gehad en zoende 17 jongens. Ja erg veel en erg stom. Een groot deel van die jongens was ook nog eens een vriendengroep. Zij was de slet en dat die jongens allemaal hetzelfde meisje hadden gehad was helemaal niet gek....
Ja, dat is ze toch ook? Die jongens lachen zich dood.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 08:40
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-08-2006 @ 09:39 :
Ja, dat is ze toch ook? Die jongens lachen zich dood.
Maar stel ik zou zoenen met iemand die die avond al 16 andere meiden heeft gehad? Dan zou er waarschijnlijk over mij gepraat worden in plaats van over hem.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 10:29
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 29-08-2006 @ 03:57 :
enige wat dat zegt is dat het niet zoveel uit maakt hoeveel gasten je neukt als vrouw, je kiest de beste voor nageslacht
dus of het er nou 1 is van hoge kwaliteit of die ene + 5 schrale, het blijft neerkomen op 1 kind van de hoogst mogelijke kwaliteit
dus maw je kan er wel 20 neuken, maar je kan ook gewoon gelijk de beste pakken

voor man is iedere vrouw weer +1 nakomeling

Inderdaad, hint aan Optima: zwangerschap



Maargoed voor de culturele evolutie is het volgens mij volledig geaccapteerd wanneer iemand rondslet (m/v) iig in NL. Bij mij op werk gebruiken we het predikaat 'slet'voor zowel mannen als vrouwen.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 29-08-2006 @ 09:40 :
Maar stel ik zou zoenen met iemand die die avond al 16 andere meiden heeft gehad? Dan zou er waarschijnlijk over mij gepraat worden in plaats van over hem.
Kennelijk heb je dan de leukste/beste man van de avond. hoogwaardig zaad dus.



(of je bent gewoon net zo stomdronken als al die andere meiden, ja, een domme slet)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 14:20
Monchoutaart
Avatar van Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Ik heb dat verschil zelf nooit ondervonden, eigenlijk.
Ik ben in mijn vriendengroepje de enige die min of meer "rondslet" en weet dus dat sommige mensen mij als een slet bestempelen. Als een van de jongens van datzelfde groepje dit echter zou doen, zouden diezelfde mensen hem ook een slet vinden.
Het kan wel zijn dat sommige meisjes als sletten worden gezien en sommige jongens als "stoer" als ze veel contacten hebben, maar degenen die hen dit predikaat opleggen zijn vaak niet dezelfden. Daar moet natuurlijk wel rekening mee worden gehouden.
Als ik een jongen was en mijn vrienden vonden mij vet stoer omdat ik rondslette, wil dat nog niet zeggen dat iedereen dat vindt (dus dat ook die mensen die anderen als slet bestempelen, mij stoer vinden).

Waarom moet dit onderwerp trouwens perse elke twee maanden opnieuw worden aangeboord? Het is achterhaald, vind ik.
__________________
Voorheen VirginVampiress - Mrhanky mag in mijn sig :)
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 29-08-2006 @ 09:40 :
Maar stel ik zou zoenen met iemand die die avond al 16 andere meiden heeft gehad? Dan zou er waarschijnlijk over mij gepraat worden in plaats van over hem.
Klopt, maar waarom doe je dan ook zoiets?
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 17:03
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-08-2006 @ 19:04 :
Jongens die met iedereen neuken zijn ook vieze sletten, net als meisjes
Waarom moet meteen het "vieze" erbij? Mensen die ervoor kiezen om losser met dat soort contacten om te gaan moeten die keuze toch kunnen maken. Ja dan ben je een slet, maar om daar meteen dat soort dingen aan te koppelen vind ik dan weer nergens op slaan.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 29-08-2006, 17:48
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 29-08-2006 @ 18:03 :
Waarom moet meteen het "vieze" erbij? Mensen die ervoor kiezen om losser met dat soort contacten om te gaan moeten die keuze toch kunnen maken. Ja dan ben je een slet, maar om daar meteen dat soort dingen aan te koppelen vind ik dan weer nergens op slaan.

i agree


bij sommige mensen heb ik ook wel n 'naam'.
ik kies voor mijn gedrag, en ik voel me er goed bij, vies? onzin!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31.