![]() |
De diadeem
Het diadeem is sinds een poosje weer helemaal terug. Draag je er ook één of liever niet omdat die dingen pijn doen achter je oren na verloop van tijd? Als je er wel een draagt, hoe draag je deze dan?
En mannen onder ons, vinden jullie ze mooi of maar kinderachtig? Dragen jullie ze zelf ook (zoals David Backham)? |
bedoel je nu ook de gewone plasticen?
|
Ik heb er een aantal, mijn brede rode (sixties style?) diadeem is de leukste. Alleen je krijgt er plat haar van en ik hou niet van plat haar.
|
ik draag er een zoals david backham
|
Beckham.
|
Citaat:
|
Ik heb er 2. Een zwarte stoffen met witte stipjes, en een brede zwarte van plastic. Ze zijn wel leuk voor af en toe en eigenlijk heb ik ze alleen omdat ik op m'n werk m'n haar naar achter moet hebben en steeds maar weer een staart gaat ook vervelen he.
Alleen die plasticen kan ik niet op doen als ik m'n haar net heb gewassen, want dan glijd 'ie van m'n hoofd af en als ik die ander te vaak op heb word ik Stippie genoemd, dus ik draag 'm met mate. |
Ik vind het vaak wel leuk staan, zeker bij mensen met donker haar. Ik heb er 5 ofzo. Ik vind het stom staan bij van die doosjes met hun standaard haar wat ze dan in een staart proppen en dan een enkel ijzeren haarband erbij.
|
ik heb er wel wat ja, ik heb ook een brede rode maar die uiteinden drukken heel hard op mn hoofd dus ik ga altijd hallucineren als ik die op heb. ik heb er ook eentje in ivoorkleur en ook 1 met zwarte glitterpailletjes , ik ben wel diadeemish.
Oh en ik doe mn haar altijd zo wild mogelijk want diadeempjes in platte kapsels zijn suf. |
kassababe van de week had er eentje (y)
|
ik heb ook een paar, maar draag ze nauwelijks want ik vind ze toch niet helemaal mijn ding :)
|
ik droeg er eentje heel vaak op vakantie want dat was gewoon handig maar verder vind ik dat het me eigenlijk totaal niet staat. als je het je staat vind ik het wel cool iig.
|
ik ken een meisje die ALTIJD een witte brede haarband in heeft en dat vind ik echt afschuwelijk :nono: ik heb er zelf 2, een kleine zwarte en een brede zwarte oh en een roze en groene die iedereen heeft want die zaten bij de elle girl ha ha ho
|
Citaat:
|
Ik had er een voor tijdens de afwas, maar toen kocht ik een muts en nu heb ik geen lange lokken meer.
|
Ik heb er een paar, gok een stuk of 5.
Vind het wel leuk staan, maar met mate. |
Citaat:
|
Ik droeg ze vroeger, met lang haar en dan ook nog zo'n beetje terug naar voren geschoven. Lang leve ouders die denken te weten wat goed voor je is. Ik heb destijds een enorme afkeer van die dingen opgedaan dat ik ze nu nog steeds twijfelachtig vind.
|
Ohja! Zo droeg ik ze vroeger ook :D Ik geloof dat dat toen hip was :confused: en dan met van die printjes erop.
|
Citaat:
|
Citaat:
ja dat is echt lelijk, ze zo dragen. Dat doe ik tijdens het STOFZUIGEN |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zij mocht een privé foto , op één voorwaarde; dat ze wel een diadeem of een haarband in haar haar had.
|
ik heb een smalle zwarte en een nog smallere blauwe.
|
Die dingen zijn mij hier alvast in het straatbeeld nog helemaal niet opgevallen. Ik denk dat ze in België heel wat minder in zijn dan daar bij jullie.
Mja, zijn soms wel leuke dingetjes. Sommigen staan ermee, sommigen staan er niet mee. |
ik vind ze leuk, heb een dunne bruine en een nog dunnere van rood satijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het leuk maar mijn hoofd wordt altijd afgekneld door die dingen.
|
Citaat:
ik heb er één maar m'n hoofd gaat er van bloeden dus tja |
Citaat:
|
Ik heb er vier ofzo.
|
ik vind ze leuk.
ik heb een brede witte, en dunne rode en een dunne paarse diadeem. |
Ik heb er ook een aantal want ik heb een pony en dan is 't verplicht dat je er minstens één in de kast hebt liggen. :(
|
Vroeger had ik er een aantal, maar toen heb ik ze allemaal weggedaan en nu heb ik ze weer nodig :( :mad:
|
Ik heb een gele met bloemetjes, een roze dikke, een zwarte dikke, een gele met lieveheersbeetjes, een witte met zwarte stipjes, een witte met blauwe stipjes en een witte met rode steepjes.
Ik hou van diadeempjes. |
Ik heb er eigenlijk nog geen, maar ik wil een rode (y).
|
Ik heb een zwarte brede met hartjesgaten en een rode en nog een paar. En het doet bij mij ook pijn vooral als ik ga eten.
|
Ooit een brede roze en een brede groene gekocht, maar waar ze zijn gebleven. :confused:
|
ik heb die van mij weggegeven want ik vind ze kut.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, ik heb wel eens een diadeem ingevlochten gekregen in mijn jonge wilde jaren en de volgende ochtend zat ie vast of aangekoekt hhhaaahuuuggh. Nou ja bzz.
|
Ik vind ze leuk. Heb er teveel.
Wil stiekem die ene met panterprint van de h&m maar dat vind ik een beetje te semi-hip. |
:o had er vroeger 1 met kerstboompjes :o
|
vroeger toen je nog jong was?
|
ik heb een 'riggelige' zwarte ~ zo'n idee achtig iets en dan dun...maar eigenlijk vind het het niet bij mij staan, want dan ben ik net zo'n tutje :o
ohja 'vroeger' (toen ik nog jong was :P) had ik er heel veel, zelfs in het fluoricerend geel/groen en roze :D. |
ik heb n zwarte met n strik erop
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |