![]() |
The Devil Wears Prada
the Devil Wears Prada, door Lauren Weisberger is verfilmd.
Trailer Andrea verhuist van een klein dorpje naar New York waar ze een baan versiert bij één van de grootste modebladen. Ze wordt de assistente van de hoofredactrice Miranda Priestley. Het werken voor de grillige Miranda blijkt echter onvoorstelbaar lastig. Vanaf 12 oktober in de bioskoop. Ik kan niet wachten. Zal het boek beter zijn dan de film of andersom? Wat verwachten jullie ervan? |
De link van de trailer klopt niet helemaal, maar ik wil hem ook heel erg graag zien, het boek is super, ben benieuwd of de film dat kan overtreffen.
|
Ik hoop dat de film nog beter wordt dan het boek! :cool:
|
Vond het boek al super.. kan niet wachten tot de film draait!
|
Citaat:
Ik zie er naar uit, al vanaf het moment dat ik wist dat de verfilming kwam. De boek is een held en ik denk dat de film weinig toe zal voegen maar dat het heerlijk is om te kijken. blabla zien dus. |
Heh, bestaan er mensen die Meryl Streep leuk vinden?
Verder. Vrouwentopic, hier waag ik me niet aan. |
van allebei nog niks gehoord na vandaag, ik kende alleen de band en dat is een 13 in een dozijn emo bandje...
|
het boek is slecht, meryl streep is waardeloos, waar gaat dit nu heen:(
|
Moet hem nog kijken.
Maar erg benieuwd naar, vooral omdat het op Anna Wintour gebaseerd is. En dat is echt een superbitch (y) En omdat Adrian Grenier meespeelt :bloos: |
ik vond de film teleurstellend
niet echt bijzonder.. |
Oh de trailer was een andere film haha... Slim weer van me, nog maar een keer dan.
De goede trailer! En Panini en Sido, waar gezien?!?!? |
Ik wil 'm zien
|
ik zag diezelfde trailer in de bioscoop, ik moest er wel even inkomen, want zo geweldig vond ik de trailer niet...maar ik ga hem wel kijken als ie op dvd uit is :) (of als mn broertje hem via de wat minder legale weg heeft veroverd)
|
Ik vond het boek echt heel saai. :|
Maar ik wil de film wel zien. |
Film ook gezien, en het ging wel was wel een leuke film.
Maar had er meer van verwacht. :) |
k vond het boek echt leuk geschreven, zie er naar uit :D
|
blijkbaar veel mensen hier die het boek gelezen hebben, dus post ik m'n vraagje hier ook even:
Ik zit ongeveer in de helft van het boek (begin nu aan hoofdstuk 12). Lily en Andreah zijn net in hun nieuwe flat ingetrokken en Miranda is een tijdje niet op kantoor. Gaat er nu eindelijk nog iets gebéuren? Want ik vind het tot hiertoe een verschrikkelijk saai boek. Altijd maar hetzelfde: "jank jank ik heb zo'n klotebazin" "gil gil m'n gsm gaat" "ja, Miranda, nee, Miranda" "loop loop want anders wordt de koffie koud en verlies ik m'n baan" Komt er nog een beetje een plot in, of blijft het boek zo verdergaan? Want als er niks noemenswaardig meer gaat gebeuren gooi ik het boek terug m'n boekenkast in hoor, heb wel betere dingen te lezen. |
^^het gaat wel een beetje zo verder, maar het einde is leuk vond ik.. zou het wel even doorlezen, maargoed moet je zelf weten
|
Citaat:
Hij kan niet op tegen de boeken van Sophie Kinsella en Jill Mansell! Die kan ik écht niet opzijleggen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben wel benieuwd maar niet om het verhaal, meer om de kleding... ofzo. :confused: |
Citaat:
'k heb eigenlijk van SK alleen nog maar "Aanpakken" en "Can you keep a secret?" gelezen, en die vond ik écht geweldig :) Shopaholic staat klaar, eerst "De prins op het verkeerde paard" van Jill Mansell uitlezen, dan nog een paar hoofdstukjes Prada (misschien "Das Parfum" er nog tussenwringen) en dàn begin ik eraan :) (y) |
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
Ik vind Shopaholic en zo ook een stuk leuker dan De Duivel Draagt Prada. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat die andere boeken niet verfilmd zullen worden, daar moet je gewoon niet aankomen.
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
k heb gister in de bios een nieuwe trailer gezien, die veel langer is en meer het verhaal laat zien, zag er echt leuk uit (y)
|
't boek is echt fantastisch!
Meryl Streep als Miranda lijkt me helemaal geweldig en die muts uit Princess Diaries kan ik ook wel waarderen! Kortom, ik ga m zien! (y) |
Citaat:
Meryl is een geweldige actrice. |
Dit filmpje is meer lief dan grappig...kon hem goed pruimen hoewel dit normaal gesproken m'n genre niet echt is. Zaal leefde ook erg leuk mee, dat hielp :)
|
Ik vond de film erg leuk (y) mooie kleding ook!
|
Citaat:
Ik vind haar echt altijd irritant, in THE DEER HUNTER was het nog wel te doen. Maar voorderest, kan ik het niet aan. Ook niet in THE HOURS. Waar ik uberhaupt niet zo veel aan vond. |
Voor de liefhebbers, vanavond is er een making of op tv:
Net 5: 23:05-23:40 uur |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg dan, "ik vond het een erg leuk boek.".
|
Citaat:
|
Beetje duffe film wel wat grappige momenten, ontiegelijk lekker wijf in de hoofdrol maar dat wist me ook niet echt zoet te houden.
|
lijkt me echt een saaie film
|
Ik ben net naar de premiere geweest en het was op zich wel een leuke film. Niet heel bijzonder, maar wel leuk. Gewoon een feel good movie. :)
|
k heb m gezien.. vond t echt een hele leuke film, zinloos en oppervlakkig als wat maar wel cool (y)
|
Ik ben er min of meer onder dwang naartoe geweest, maar ik om eerlijk te zijn heb ik echt genoten van Meryl Streep. Het is en blijft toch wel een fantastische actrice !
*That's all * :D |
Was wel leuk, En Meryl Streep <333 :bloos: (y)
|
net terug!! heb m EINDELIJK gezien en hij was errug gaaf!!!! En Meryl Streep was echt TOP (y)
"That´s all" |
Citaat:
omg hij ziet er nog precies hetzelfde uit sinds drive me crazy <3 |
ben er gister geweest en vond het wel een leuke film:)
|
beste leuke film, onwijs vette kleren en anne hattaway + haar vriendje zijn zoooo knap :bloos:
oh en meryl streep is een geweldige bitch! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |