![]() |
|
![]() |
the Devil Wears Prada, door Lauren Weisberger is verfilmd.
Trailer Andrea verhuist van een klein dorpje naar New York waar ze een baan versiert bij één van de grootste modebladen. Ze wordt de assistente van de hoofredactrice Miranda Priestley. Het werken voor de grillige Miranda blijkt echter onvoorstelbaar lastig. Vanaf 12 oktober in de bioskoop. Ik kan niet wachten. Zal het boek beter zijn dan de film of andersom? Wat verwachten jullie ervan?
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zie er naar uit, al vanaf het moment dat ik wist dat de verfilming kwam. De boek is een held en ik denk dat de film weinig toe zal voegen maar dat het heerlijk is om te kijken. blabla zien dus. |
![]() |
|
![]() |
Oh de trailer was een andere film haha... Slim weer van me, nog maar een keer dan.
De goede trailer! En Panini en Sido, waar gezien?!?!?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij kan niet op tegen de boeken van Sophie Kinsella en Jill Mansell! Die kan ik écht niet opzijleggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben wel benieuwd maar niet om het verhaal, meer om de kleding... ofzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k heb eigenlijk van SK alleen nog maar "Aanpakken" en "Can you keep a secret?" gelezen, en die vond ik écht geweldig ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Meryl is een geweldige actrice.
||
Citaat:
Ik vind haar echt altijd irritant, in THE DEER HUNTER was het nog wel te doen. Maar voorderest, kan ik het niet aan. Ook niet in THE HOURS. Waar ik uberhaupt niet zo veel aan vond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() omg hij ziet er nog precies hetzelfde uit sinds drive me crazy <3 Laatst gewijzigd op 26-10-2006 om 07:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke herken jij? Verwijderd | 31 | 11-11-2013 15:24 | |
De Kantine |
Stoppen met ruziesaaien! #1138 Verwijderd | 500 | 28-09-2010 00:23 | |
Films, TV & Radio |
Ugly Betty Nothing | 131 | 19-04-2010 13:30 | |
Muziek |
Laatste album downloads. P.:NTIL | 500 | 07-06-2008 03:25 | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien Mien filmtopic Rooster | 498 | 11-01-2008 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Oscars! DanielC | 54 | 05-03-2007 12:06 |