![]() |
Wie heeft er wel eens XTC geslikt?
Ikheb afgelopen weekend voor het eerst XTC gebruikt. Ik vond het te gek! Zijn er nog meer mensen die dit wel eens hebben gedaan en zo ja wat waren de ervaringen?
|
ik heb het ook wel is gedaan. vond het ook te gek!
|
Je hoort wel heel vaak dat je een soort terugslag krijgt, maar daar heb ik (gelukkig) geen last van gehad.
Oow ja trouwens, ik wil niet zeggen dat iedereen maar drugs moet gaan gebruiken hoor, maar het was wel heel leuk! :rolleyes: |
IK NIET HOOR :eek: :eek: (n) (n) :bloos:
daar ga je dood aaan |
Nou ja, om nou te zeggen dat je er gelijk dood aan gaat... Voorlopig leef ik nog en je moet natuurlijk niet elke week die dingen doen. Gewoon 1 keer per jaar ofzo
|
Citaat:
Maar ik heb het ook wel eens gehad en het was een hele leuke ervaring. Maar ik werd wel misselijk in eerste instantie en ik moest chillen, kon niet veel bewegen en dansen. Maar wel vet mooie roze waas over alles. |
DAT ZEG JE NU :eek: :| ;) :(
|
Citaat:
hopelijk word ik niet verslaafd, wel moeilijk om er van af te blijven. gewoon rustig aan doen. ik hoorde laatst van iemand die 3 pillen had geslikt :eek: (op 1 avond dan he) |
Das dan weer niet normaal inderdaad. Wat ik zeg gewoon heeel rustig aan doen met die shit. ook niet drinken (alcohol dan) erbij, Dan droog je uit en das ook niet zo best voor je. gewoon zo;n ding erin, kick back, relax en veeeeeeeeel water drinken! En dan ook nog es een keer niet te vaak, dan kan er volgens mij niet zo veel mis gaan..
|
Citaat:
|
1e keer is geniaal intens.
daarna best wel lastig om van af te blijven. daarna slechts een slap aftreksel van 1e x en puur fake gevoelens. daarna voer je de hoeveelheid op, maar het gevoel ken je door en door, geen overweldigende extase. daarna een vergissing. xtc is simpeltjes en de lol is d'r verdraaid snel af. Mijn mening. |
^idd tenzij je het dus maar 1 keer per jaar doet, dan is de ervaring bij mij nog behoorlijk intens. en gemixt met bijv. GHB of ket kan de ervaring ook een stuk intenser maken (leek laatst bijna weer zoals eerste keer pilletje).
|
Mijn 2e keer was veel vetter dan mijn eerste keer. En idd, neem het slechts een paar keer per jaar, dan blijft het leuk.
|
Citaat:
Ik ben zelf niet vies van n pilletje en als ik ze gebruik bij het uitgaan (of daarbuiten) slik ik er meestal wel 3 of meer in een 'sessie', afhankelijk van de kwaliteit (effect) en daarbij gewenste duur. Onherroeppelijk komt een punt dat het geen zin heeft bij te nemen omdat t je alleen maar gaarder maakt en het alleen het effect de dag erna sterker maakt, het verstandigste in gebruik is dat ook gehoor te geven aan dergelijke signalen door jezelf en je lichaam navenant rust te gunnen. Vind t trouwens vreemd dat men hier 3 pillen in een sessie zo over the top vind. Mss moeten we het aanduiden in mg mdma want ik ken een paar mensen hier die je wat dat betreft nog verbazen kunnen dan ;) [semi-ontipoc]De media gaven vandaag ruchtbaarheid aan het feit dat de Poolse Belg die vastzit voor het doodsteken van een Ipodeigenaar heeft bekent en daarbij aanvoerde dat hij tot zijn daad kwam onder invloed van 'pillen'. Ik kan helaas geen tekstuele bron vinden hiervoor, noch kan ik vinden om wat voor pillen het hier zou moeten gaan. Heeft iemand hier een interessante mening over of een bronvermelding om deze nonsens te staven?[/semi-ontipoc] |
Citaat:
samenvatting: Government Statistics: People Who Don't Use 'Ecstasy' More Likely To Become Violent Criminals! (1/12/06) ...because you can't stab somebody if you're holding a glowstick? Reporting in the journal Substance Use and Misuse, researchers discovered that young men who didn't use 'ecstasy' in the past year were 36% more likely to have been arrested for a crime than those who had used the drug. Among those who had been arrested, those without a history of 'ecstasy' use were 42% more likely to have committed assault, 58% more likely to have committed robbery, and 67% more likely to have committed burglary. On the other hand, those with a past-year history of 'ecstasy' use were more likely to have supplied drugs to other people. So, if your next door neighbor is a raver, they're less likely to kill you in your sleep, less likely to steal your stereo, and more likely to hook you up. The cause of this difference is unclear. It's possible that MDMA, with its capacity to produce introspection and emotional growth, actually reduces an individual's inclination to commit violent crimes. On the other hand, it's also possible that the use of 'ecstasy' simply hasn't spread as far within the demographic groups that are at the greatest risk of committing violent crimes. The full story probably involves both factors. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ftw¡ |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Wss is het bij jou in je bol geslagen van die ene keer X |
Ach hoe schattig, Brulé probeert de welgeplaatste zwartgalligheid van Mephostophilis te kopiëren.
Jammer genoeg komt t niet zo uit de verf..... ga oefenen joh! |
Waar komt de onzekerheid vandaan om iemands opvatting als persoonlijke aanval te beschouwen? Te veel waarde hechten aan boekjes en geschriftjes waar het een en ander in wordt verteld door een kollektief kabouterhippies die de jaren 90 zagen als het jaar van de designer-messias? Of verdomd weinig vertrouwen in het eigen ik? Een jeugdig voetbaltrauma...Het zal me werkelijk oxideren aan wiens billen dan ook, net zo min het me boeit wat voor andere ervaringen je kennelijk als heilig beschouwd.
do you want a balloon? Inhaleer 'm en realiseer da'k nog niet eens op doel stond. :rolleyes: Welke wedstrijd ben je aan het spelen gast? |
Je bent zo'n clown :')
Persoonlijke opvattingen beginnen met Ik Vind |
Mensen die slecht zijn in sport worden vaak ambtenaar. Help mij, meester
http://www.vandale.nl/producten/clas...productwijzer/ Ik kom er niet uit |
pfoei grapjas zeg
|
nou, Mephostophilis apprentice op zn minst hoor moet ik zeggen.
Meesterlijk! Welkom Brulé :) |
Ja he, ik vind Mephistophilis veel leuker :(
|
lekkere druks.
|
Citaat:
|
pillen zijn lekker :)
en 3 vind k niet zo heel veel, heb er meer dan dat geslikt.. maar dan ben je ook wel de hele nacht uit je koekie.. |
Citaat:
|
je moet best maffe dingen doen wil je schade ondervinden van xtc. uiteraard moet je de dosissen klein houden en de frequentie laag. 1 keer per maand vind ik een mooie frequentie, niet dat ik dat doe, ik kom niet zo makkelijk aan xtc, maar dat zou ongeveer mijn streven zijn
|
Citaat:
http://www.amc.uva.nl/index.cfm?sid=164 en de rest goochel je zelf maar :) |
Ey Brute, je kan ook gewoon ff de zoekfunctie erbij halen in plaats van hier als een olifant met porselein te gaan gooien :p
Natuurlijk is het dom te denken dat de schadelijke effecten er niet zijn, immers, zoals je zegt kan je het aan de figuren merken die lang en hevig gebruiken, maar ook kan gemerkt worden aan deze figuren (nu we toch aan t generaliseren zijn geslagen ((it be four more dayyzz arr))) is dat de rest van de levenswijze ook een gezonde instelling laakt. Zoals je zegt, het is een relatief nieuw drugje, en met hele grote zekerheid kan slechts vastgesteld worden dát er schade kán en zal optreden in bepaalde omstandigheden. Echter niet is bekend wat de indirecte gevolgen hiervan zijn en de ernstigheid van deze symptomen zijn zo speculatief als zijzelf. Abraakadabra! http://www.dancesafe.org/slideshow mdma.net Erowid's MDMA vault Ecstacy.org Lycaeum's MDMA pagina Dr. Shulgin's MDMA entry in Pihkal MAPS theDEA |
lol @ topic
ik heb wel eens xtc gebruikt, maar ik vind het niet bijster interessant. |
pillen zijn leuk, maar je moet wel door hebben waar je mee bezig bent.
want uiteindelijk is het een grote neppe roze rotzooiwolk... maar ach, af en toe met een zeer selecte groep mensen beleef ik er nog steeds wel lol aan :D |
Citaat:
|
Theoretisch gezien is er niets neps aan drugs of alcohol.
|
nooit gedaan, ik vind drugs maar eng
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nog nooit xtc geslikt!! :p
k moet helemaal niets hebben van die troep maar ga gerust je gang als jij dat wel wilt doen :) |
en dank je wel voor deze loze bijdrage, ik hoop dat je er gelukkig van word.
maar als irritatie jouw enige meerwaarde is in dit gesprek kun je beter wegblijven. on topic: ik vond uit mijn beperkte ervaring, de kater niet erg indrukwekkend terwijl ik toch grote hoeveelheden tegelijk heb gebruikt. maar ik ben ook nog niet overtuigd over de positieve kanten van de love drug. |
Citaat:
je wordt :nono: [/spellingsnazi] Mwah, toen die dag met bart jan, de paddo's en die zooi snoepjes waren we toch behoorlijk waus. |
Ik snap niet zo goed dat mensen vinden dat E je met een nep gevoel achterlaat... Een flinke dosis MDMA helpt toch altijd om flink wat kleppen in je hersens open te zetten en het kan net zo openbarend werken als paddo's.
Als je dat wil moet je alleen niet een avond als een zombie naar lichtjes op een dansvloer gaan staan staren. En MDMA is een leuke combi-drug |
Citaat:
|
ik vond de eerste keer geweldig. Daarna snel nog een keer gedaan. Toen een half jaar niet. Daarna weer een keer gedaan en het was gelijk weer heel erg leuk. Toen af en toe met enige regelmaat gedaan geloof ik, maar niet elk weekend. Daarna was de lol er een beetje af en nu doe ik het zo heel af en toe eens.
|
Sooooo hee. Volgens mij ben ik wel wat gestart...
Het zal wel aan mij liggen, maar ik werd er alleen maar t*ri#ng lief van. Moest iedereen vertellen dat ik van ze hield en dat soort onzin.. |
goh, dat heeft niemand die xtc op heeft ooit gehad volgens mij!
|
als je dat keer op keer leest: eerste keer wordt nooit geevenaard, minstens een maand wachten, week later werkt nauwelijks...
dan vraag ik me toch af waarom sommige 'partypeople' (bijv veel van die lonsdalers in limburg) elke week weer enthousiast meerdere pilletjes naar binnen werken. zouden het pillen zijn met een relatief hoog gehalte aan pep? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02. |