Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb het ook wel eens gehad en het was een hele leuke ervaring. Maar ik werd wel misselijk in eerste instantie en ik moest chillen, kon niet veel bewegen en dansen. Maar wel vet mooie roze waas over alles. |
![]() |
||
Citaat:
hopelijk word ik niet verslaafd, wel moeilijk om er van af te blijven. gewoon rustig aan doen. ik hoorde laatst van iemand die 3 pillen had geslikt ![]()
Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 15:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben zelf niet vies van n pilletje en als ik ze gebruik bij het uitgaan (of daarbuiten) slik ik er meestal wel 3 of meer in een 'sessie', afhankelijk van de kwaliteit (effect) en daarbij gewenste duur. Onherroeppelijk komt een punt dat het geen zin heeft bij te nemen omdat t je alleen maar gaarder maakt en het alleen het effect de dag erna sterker maakt, het verstandigste in gebruik is dat ook gehoor te geven aan dergelijke signalen door jezelf en je lichaam navenant rust te gunnen. Vind t trouwens vreemd dat men hier 3 pillen in een sessie zo over the top vind. Mss moeten we het aanduiden in mg mdma want ik ken een paar mensen hier die je wat dat betreft nog verbazen kunnen dan ![]() [semi-ontipoc]De media gaven vandaag ruchtbaarheid aan het feit dat de Poolse Belg die vastzit voor het doodsteken van een Ipodeigenaar heeft bekent en daarbij aanvoerde dat hij tot zijn daad kwam onder invloed van 'pillen'. Ik kan helaas geen tekstuele bron vinden hiervoor, noch kan ik vinden om wat voor pillen het hier zou moeten gaan. Heeft iemand hier een interessante mening over of een bronvermelding om deze nonsens te staven?[/semi-ontipoc]
||
Verwijderd
|
Citaat:
samenvatting: Government Statistics: People Who Don't Use 'Ecstasy' More Likely To Become Violent Criminals! (1/12/06) ...because you can't stab somebody if you're holding a glowstick? Reporting in the journal Substance Use and Misuse, researchers discovered that young men who didn't use 'ecstasy' in the past year were 36% more likely to have been arrested for a crime than those who had used the drug. Among those who had been arrested, those without a history of 'ecstasy' use were 42% more likely to have committed assault, 58% more likely to have committed robbery, and 67% more likely to have committed burglary. On the other hand, those with a past-year history of 'ecstasy' use were more likely to have supplied drugs to other people. So, if your next door neighbor is a raver, they're less likely to kill you in your sleep, less likely to steal your stereo, and more likely to hook you up. The cause of this difference is unclear. It's possible that MDMA, with its capacity to produce introspection and emotional growth, actually reduces an individual's inclination to commit violent crimes. On the other hand, it's also possible that the use of 'ecstasy' simply hasn't spread as far within the demographic groups that are at the greatest risk of committing violent crimes. The full story probably involves both factors. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ftw¡
Laatst gewijzigd op 14-09-2006 om 20:57. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wss is het bij jou in je bol geslagen van die ene keer X |
![]() |
|
Mensen die slecht zijn in sport worden vaak ambtenaar. Help mij, meester
http://www.vandale.nl/producten/clas...productwijzer/ Ik kom er niet uit |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
http://www.amc.uva.nl/index.cfm?sid=164 en de rest goochel je zelf maar ![]() |
![]() |
|
Ey Brute, je kan ook gewoon ff de zoekfunctie erbij halen in plaats van hier als een olifant met porselein te gaan gooien
![]() Natuurlijk is het dom te denken dat de schadelijke effecten er niet zijn, immers, zoals je zegt kan je het aan de figuren merken die lang en hevig gebruiken, maar ook kan gemerkt worden aan deze figuren (nu we toch aan t generaliseren zijn geslagen ((it be four more dayyzz arr))) is dat de rest van de levenswijze ook een gezonde instelling laakt. Zoals je zegt, het is een relatief nieuw drugje, en met hele grote zekerheid kan slechts vastgesteld worden dát er schade kán en zal optreden in bepaalde omstandigheden. Echter niet is bekend wat de indirecte gevolgen hiervan zijn en de ernstigheid van deze symptomen zijn zo speculatief als zijzelf. Abraakadabra! http://www.dancesafe.org/slideshow mdma.net Erowid's MDMA vault Ecstacy.org Lycaeum's MDMA pagina Dr. Shulgin's MDMA entry in Pihkal MAPS theDEA
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 15:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je wordt ![]() [/spellingsnazi] Mwah, toen die dag met bart jan, de paddo's en die zooi snoepjes waren we toch behoorlijk waus.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 22:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 10:39 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |