![]() |
Voor welke voetbalclub ben Jij?
Er staat niet in de announcement dat een 'opiniepeiling' niet mag, dus ja :o
Ik ben wel is benieuwd voor welke voetbalclub (in Nederland en België) jullie nou zijn. Dus voor eens en voor altijd duidelijkheid, voor welke voetbalclub ben Jij? In Nederland: PSV In België: Anderlecht |
feyenoord :)
|
|
Tsjah, als Groninger wordt er van mij verwacht dat k voor Groningen ben he.....Maar het boeit mij eigenlijk niet zo. ik wil gewoon mooi voetbal zien, en als de Duitsers dan ook nog verliezen is het nog leuker natuurlijk. Ik ben niet voor een club, maar voor mooi voetbal!
|
Nederland: MVV :o ... :D:p
Belgie: RC Genk Frankrijk: PSG en FC Metz Duitsland: Schalke 04 Engeland: LIVERPOOL!!!!!!!!!! Schotland: Rangers Spanje: Barca Portugal: Sporting Italie: Juventus Turkije: Samsunspor :D |
Go Ahead Eagles
|
In nederland : ken ik nie zoveel van,pak maar psv
belgie : genk algemeen : manchester united!!!! |
Nederland: PSV
Belgie: ik volg het belgische voetbal nie zo dus doe maar Anderlecht |
Ik ben voor Ajax:p, ik heb een zwak voor Telstar:o
En Ik heb ook wel wat met Deportivo la Coruna:) |
Voor Sammie..
|
Nederland: Ajax en RBC Roosendaal
Spanje: Barcelona altijd al een hekel gehad aan Real Madrid :mad: :o |
Hol: Feyenoord / Excelsior
Bel: RCS Anderlecht / Lierse SK Fra: Paris Saint-Germain / FC Nantes Atlantique Spa: Celta de Vigo/ Rayo Vellecano Ita: Juventus / Torino Sch: Celtic / Hibbernian Dui: Schalke 04 / Werder Bremen Eng: Manchester Unitted / Newcastle United Por: Sporting Lissabon / Vitória Guimarães Den: Silkeborg / AaB Noo: Rosenborg KB / Molde FK Tsj: Sparta Praag / Slavia Praag Hon: Ferencvaos Gri: AEK Athene Wal: Aberystwyth Town Zwe: AIK Solna |
Feyenoord :o
|
Citaat:
|
Hol: Ajax
Spa: Barca / Valencia Ita: AS Roma Dui: Schalke 04 Eng: Arsenal Gri: Panathinaikos |
k ben een echte rotterdamse,
dus moet dat wel Feijenoord zijn he |
|
Citaat:
|
[QUOTE]WolterB schreef:
[B]Hol: Feyenoord / Excelsior Bel:Genk Fra:Lyon Spa: Deportivo Ita: AS roma Sch: Glasgow Dui: Borrusia Dordmund Eng: Liverpool Por: Benfica Den: Kopenhagen Noo: Rosenborg KB Tsj: Sparta Praag / Slavia Praag Hon: fencevacos Gri: Panathinaikos Wal: ik zou me echt geen club kunnen bedenken Zwe: ogryte Tur: Fenerbache |
ned: FEYENOORD :cool:
bel: Gebroederlijk geel :p |
Ajax of course :o
|
De Graafschap schijnt locatiegebonden mijn 'fanheid' te hebben :confused: , maar als zij een keertje niet in de bovenste regionen spelen, dan ben ik 'gewoon' voor Ajax. :p
|
heerenveen !! lalalalaa
|
Citaat:
|
NL: Roda JC
B: KV Mechelen D: Alemania Aachen & FC Schalke'04 GB: Charlton Athletic |
Nederland: Go Ahead Eagles
Amerika: Chigago Fire Wit Rusland: Torpedo Minsk Ierland: Shamrock Rovers Litrouwen: Kausas Argentinië: Union de Santa Fé Cyprus: Evaghoras Paphos Luxemburg: FC Mondercange Malta: Pieta Hotspurs Paraguay: Universidad Catolica Tunesië: Es Sahel Costa Rica: Deportiva Alajuelense En sinds kort voor Cerezo Osaka uit Zuid-Korea! Want dat is wel zo hip. Gonzo, je maakt de geruchten over Roda waar. Hihi???? NSC of Benelux Ultra's??? Heel raar... |
Citaat:
En over de geruchten dat jullie met die Hoerenveners onder een dakje zitten? Wat is daar van waar? Btw: welkom terug op het hoogste niveau (y). |
Feyenoord
FC Groningen Emmen Veendam Manchester United Club Brugge Olympique Marseille Valencia AS Roma |
Citaat:
|
Citaat:
Rsca4ever :p |
Hol: AJAX
Bel: SINT TRUIDEN Fra: PSG Spa: BARCELONA Ita: JUVENTUS Sch: RANGERS Dui: BORUSSIA Eng: ARSENAL |
Citaat:
Wordt het Roda ben jij voor Roda? Omfg :rolleyes: |
NL: AJAX!!
BLG: ANDERLECHT!! (komt mido van:)) |
Citaat:
:o? |
|
Der is maar één ploeg in België, Club Brugge natuurlijk (y)
Nederland, pff, het PSV onder Nilis, maar nu, euh die club van Tanghe en Vreven (Twente ofzo) En internationaal heb ik altijd wel een zwak gehad voor de Italiaanse clubs: -het AC Milaan dat het 'grote-grootste' Barcelona met 4-0 versloeg -Juventus onder Ravanelli en co, ook nu een beetje met Del Piero -AS Roma met Totti (zowat de beste voetballer ter wereld naar mijn bescheiden mening) |
Citaat:
Mido had een voorcontract of mondelinge afspraak met 'Mister Michel :D ', maar toen kwam Ajax ineens en ging hij doodleuk naar die club :D . Ik als Brugge-supporter vond dat wel leuk natuurlijk, alleen spijtig dat zo'n talent weeral van de Belgische velden verdween. Hij heeft dus nooit voor Anderlecht gespeeld, maar wel voor AA Gent. Ik stel dus voor dat je dus maar snel van die club supporter word, ipv Anderlecht :D :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland: PSV, RKC, NAC & RBC.
Buitenland: Geen :eek:! |
:cool: FEYENOORD :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is vziw gewoon een feit dat buiten de 'regioclubs' Ajax gewoon de meeste fans heeft. Daarom dat 'gewoon'. :) En nee, dan zou ik niet voor Roda of Feyenoord zijn. Altijd uitgaan van het positieve in de mens ajb. ;) |
Citaat:
|
altijd en overal Feyenoord
|
Zow dan wordt het wat makkelijker te overzien :) :
Poll: Clubkeuze [*] Feyenoord [*] Ajax [*] PSV [*] Vitesse [*] Roda JC [*] Heerenveen [*] NAC [*] FC Utrecht [*] anders, nl. Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 http://www.dubbelf.com/poll/img.php?...=4062&var=.png Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com |
(y):)
|
|
Ja :P
Gegroet, een AJAX Fan :D |
Citaat:
Maakt allemaal niet zoveel uit. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |