Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wordt het Roda ben jij voor Roda? Omfg ![]() |
![]() |
|
![]() |
Der is maar één ploeg in België, Club Brugge natuurlijk
![]() Nederland, pff, het PSV onder Nilis, maar nu, euh die club van Tanghe en Vreven (Twente ofzo) En internationaal heb ik altijd wel een zwak gehad voor de Italiaanse clubs: -het AC Milaan dat het 'grote-grootste' Barcelona met 4-0 versloeg -Juventus onder Ravanelli en co, ook nu een beetje met Del Piero -AS Roma met Totti (zowat de beste voetballer ter wereld naar mijn bescheiden mening)
||
![]() |
Citaat:
Mido had een voorcontract of mondelinge afspraak met 'Mister Michel ![]() ![]() Hij heeft dus nooit voor Anderlecht gespeeld, maar wel voor AA Gent. Ik stel dus voor dat je dus maar snel van die club supporter word, ipv Anderlecht ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is vziw gewoon een feit dat buiten de 'regioclubs' Ajax gewoon de meeste fans heeft. Daarom dat 'gewoon'. ![]() En nee, dan zou ik niet voor Roda of Feyenoord zijn. Altijd uitgaan van het positieve in de mens ajb. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zow dan wordt het wat makkelijker te overzien
![]() Poll: Clubkeuze [*] Feyenoord [*] Ajax [*] PSV [*] Vitesse [*] Roda JC [*] Heerenveen [*] NAC [*] FC Utrecht [*] anders, nl. Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7 ![]() Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maakt allemaal niet zoveel uit. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wtf gebeurde er hier vroeger op het forum haha Macrador | 141 | 04-06-2020 18:32 | |
Vrije tijd |
Wat is jouw favoriete voetbalclub? BrunetJuh | 227 | 24-08-2007 10:23 | |
Vrije tijd |
Voor welke voetbalclub ben jij AC Milan 7 | 56 | 03-02-2004 18:15 | |
Vrije tijd |
ME = geweldadig EmilioFCG | 31 | 27-09-2003 19:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Buitenlanders het land uit! climax | 253 | 12-02-2003 21:09 |