![]() |
Meeting! 22 oktober 2006, Utrecht. (Of eventueel Nijmegen.)
Wie komen er?
- Roosje. - WolterB (althans, dat hadden we afgesproken, toch?). Komt u maar. |
Ik mag op de 'misschien' lijst
|
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje Komt misschien: - Grimm Komt niet: Natuurlijk kom ik! :) (Ik prefereer Nijmegen) |
22 oktober. :(
Zucht. |
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan Komt misschien: - Grimm Komt niet: Ik ben dan misschien wel vreselijk brak, maar dat zal me zeer waarschijnlijk niet weerhouden. ;) |
Ik kom gewoon:)
|
Citaat:
|
Misschien. Ik weet niet of dan ik dan iets te doen heb en bovendien: ik ben nog maar net terug.
|
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan - Quis (al kan het dat mijn eerste toets, als die op maandag gepland staat, roet in het eten gooit) Komt misschien: - Grimm - heldine Komt niet: |
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan - Quis (al kan het dat mijn eerste toets, als die op maandag gepland staat, roet in het eten gooit) Komt misschien: - Grimm - heldine Komt niet: -Kerboga (als de geplande vakantie van mijn ouders doorgaat/doorgezet wordt, mogen jullie allemaal ook wel in die tijd bij mij komen. Er volgt nog wel een keer meer informatie, of zo.) |
Omg, ik was dit topic kwijt, en toen stond het helemaal bovenaan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Komt niet: heldine
Ik zit dan in Berlijn! |
Citaat:
|
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan - Quis (al kan het dat mijn eerste toets, als die op maandag gepland staat, roet in het eten gooit) Komt misschien: - Grimm - heldine - Krummeltje (mits Utrecht en mits mijn vader zijn verjaardag op de 21e viert, die is de 22e namelijk jarig en ik ben lief dus ik ga naar zijn verjaardag :D) Komt niet: -Kerboga |
Citaat:
Ik weet nog niet wat we precies gaan doen, ik wil nog naar musea en natuurlijk winkelen. Heb je tips? |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
@ Duif: Ik zag nu je post pas. Maar ik zal verder mijn mond houden. :o |
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan - Quis (al kan het dat mijn eerste toets, als die op maandag gepland staat, roet in het eten gooit) Komt misschien: - Grimm - heldine - Krummeltje (mits Utrecht en mits mijn vader zijn verjaardag op de 21e viert, die is de 22e namelijk jarig en ik ben lief dus ik ga naar zijn verjaardag :D) - Simoen (en ik wil Nijmegen! Utrecht vind ik echt niets meer aan) Komt niet: -Kerboga |
Komt niet helaas (helaas voor mij)
Orpheus. Vanwege andere verplichtingen. |
Nijmegen doen dan maar? :o
|
Graag :)
|
Voor mij goedkoper, geloof ik, mochten mijn ouders stiekem de 22e ook al weg zijn :bloos: , maar dat is zo'n beetje te mooi om waar te zijn.
|
Nijmegen is voor mij ook goedkoper en waarschijnlijk nog leuker ook, want de week daarvoor zit ik op een DoP-meet in Utrecht. :D
|
Wat voor dag is dat?
Liever Utrecht trouwens. |
Een zondag.
|
Mij maakt het niet uit welke stad.
(maar dat wisten jullie vast al). Erg grote club wordt het trouwens niet hè... |
Tja, een andere datum (november) had ik wel gekund.
Desalniettemin (mooi woord) wens ik u veel plezier samen :) |
Nijmegen! :cool:
(Ik vind Nijmegen eigenlijk best een 'rotstad', maar voor de meeting vind ik 't wel oké. Utrecht is een beetje uitgekauwd wat dat betreft. :p) |
Komt natuurlijk:
- Roosje. - WolterB - duivelaartje - Changshan - Quis (al kan het dat mijn eerste toets, als die op maandag gepland staat, roet in het eten gooit) Komt misschien: - Grimm - Krummeltje (mits Utrecht en mits mijn vader zijn verjaardag op de 21e viert, die is de 22e namelijk jarig en ik ben lief dus ik ga naar zijn verjaardag :D) - Simoen Komt niet: - Kerboga - heldine heldine stond op de verkeerde plaats. :o Verder maakt de stad me nog steeds niet echt iets uit en Simoen, wees eens niet zo slap en zet jezelf bij 'Komt natuurlijk'. :nono: En mijn feest wordt ook cool. :o Jullie mogen nog steeds komen, ik sta ondertussen al bijna helemaal op de planning op www.dbstudio.nl . :) Geschatte aantal bezoekers: 100-180. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik neem Aanhang mee, maar dat was al bekend :p, maar dan wel in dezelfde zin als een jaar eerder :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Steek onder de (lage, want klein) gordel. :D We hebben ook weleens grote meetings gehad heur... :) naja, relatief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En waarom komen er nu zo weinig mensen dan? Zijn ze weggejaagd, gevlucht?
|
Ik kom misschien. Heb 's avonds een optreden in Rotterdam, dus even kijken :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En hé, hoe laat spreken we af? Uur of één?
|
Citaat:
Centraal station? |
Citaat:
Ik ben wel voor Nijmegen. |
Offtopic: Beetje sneu dat de hoogtij van Letteren al achter de rug wordt gezien
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |