![]() |
help
ik ben 14 jaar en ik ben in love. alleen is hij 18.
ik weet niet of hij op mij is of niet. ik durf niet naar hem toe te gaan en vragen. zo vaak is dat bij mij een afknapper geweest, dit keer vertelde ik het zelfs mijn beste vriendinnen niet. hij is heel lief, en over ene paar weken gaat hij voor een aantal maanden naar ghana om daar vrijwilligerswerk te doen. maar ik kan hem niet die tijd missen. goed, misschien uiteindelijk wel, maar ik weet niet hoe ik dat overleef, want ik zag hem de laatste tijd steeds op 1 dag, en 2 keer een extra keer en toen misste ik hem al als ik 1 minuut daar weg was. iemand tips? |
Dat hij over een paar weken voor een tijd naar Ghana vertrekt, daar kun je niks aan veranderen. Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen met het gemis en dat je misschien vanzelf wel over je verliefdheid heen komt. Zo niet, dan kun je natuurlijk altijd nog wat proberen als hij terug komt.
Het lijkt mij in ieder geval niet verstandig om nu wat met hem te beginnen. |
Naja, waar wil je nou precies tips voor hebben? :confused:
Ik denk dat je vrij snel erover heen bent, maar voor de tussentijd: regel een leuke foto van m, voor zover je die nog niet hebt (y) |
ik betwijfel of een jongen van 18 zit te wachten op een meisje van 14.. maargoed, ik heb me wel vaker over dit soort dingen verbaasd..
miss is het wederzijds.. vraag hem gewoon een keer mee uit.. dan merk je snel genoeg wat hij van je vindt.. succes! |
Citaat:
Als hij terug is kan je altijd een poging wagen. Bovendien heb je dan ook een mooie binnenkomer: 'Hoe was het in Ghana?' |
wel een rottijd als hij naar zo ver weg gaat.. maar denk je dat het handig een relatie met hem te beginnen als hij daarna een paar maanden weggaat? kun je niet beter wachten tot hij terug is>? als hij wil dan tenminste.
|
Wees blij dat hij voor een tijd weggaat, dan kun je erover nadenken of het wel echt iets kan worden tussen jullie twee. Nu ben je nog helemaal verliefd en lijkt hij helemaal perfect. Je bent nu veel eerder geneigd dingen te doen waar je achteraf spijt van hebt.
Denk er in ieder geval goed over na, succes ermee! (Y) |
Heej
Bedankt. Ik las dit topic te laat. Hij is nu mijn boyfriendvriend, en is nu onderweg naar Schiphol. Ik ben naar hem toegestapt via mail want hij was, teminste, dat zegt hij nu, te verlegen. Ik ben wel blij, want nu kan ik echt contact houden zonder dat hij me raar gaat vinden ofzo. Ik overleef die 3 maanden vast wel... groetjes |
Ik hoop voor je dat het wat gaat worden (y)
|
Citaat:
Drie maanden. :| Ik moet er niet aan denken. Sterkte! |
|
Succes als hij terug is en pas op dat je niet uitscheurt. :)
|
Citaat:
ghehehehehe (y) |
[QUOTE]Bartezz schreef op 08-10-2006 @ 17:39 :
[B] Citaat:
OT: ik wees altijd alle 14 jarigen af toen ik 18 was. Dat was gewoon beter voor beide partijen. :) |
En 7 jaar later heb je er spijt van. Niet iedereen is hetzelfde en leeftijdsverschil trekt wel bij. Tja, vaak is het beter om er niet aan te beginnen en je hebt extreme gevallen maar zolang het goed gaat hoor je mij niet klagen.
Ouders en (on)volwassenheid zijn vaak de beperkende factor, dat vind ik het grootste nadeel om iets met een jonger meisje te beginnen. |
OMG dat die "kleine meisjes" nog geloven dat een veel oudere jongen niet alleen op sex uit is :o
|
klein ben ik niet, misschien wat aan de jonge kant. En trouwens: als hij sex wilt en ik niet wijs ik hem gewoon af, boeit me niet of hij me dan dumpt maar ik laat me niet gebruiken :p En hij is toch niet echt zo'n type, dat weet ik gewoon.
Maar hij is nu in Ghana, en het gaat goed, teminste dat mailde en smste hij. En ik mis hem. Heel erg. :( Maar ik heb een soort iets dat ik tegen mezelf zeg als ik aan hem denk en hoe lang het nog duurt: over 3 maanden ben ik alle details wel weer vergeten, dus ook hoe lang dat duurde. Sowisow duurt alles achteraf veel korter en valt het toch nog mee. Dus daar denk ik aan... doeidoei |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:32. |